افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

خرید گیره تعمیری با بهترین قیمت و حداکثر کیفیت

  • کد خبر : 157058
خرید گیره تعمیری با بهترین قیمت و حداکثر کیفیت

بازار:گیره تعمیر یکی از تجهیزاتی است که در صورت بروز حوادث و شکستگی لوله به تکنسین ها کمک می کند. در اکثر تاسیسات زیرزمینی از لوله هایی با اشکال مختلف استفاده می شود که به آب و سایر سیالات اجازه عبور آسان و ایمن را می دهد. این تاسیسات در اثر حوادث، شرایط جوی، ضربه […]

بازار:گیره تعمیر یکی از تجهیزاتی است که در صورت بروز حوادث و شکستگی لوله به تکنسین ها کمک می کند. در اکثر تاسیسات زیرزمینی از لوله هایی با اشکال مختلف استفاده می شود که به آب و سایر سیالات اجازه عبور آسان و ایمن را می دهد. این تاسیسات در اثر حوادث، شرایط جوی، ضربه و فشار یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی آسیب دیده، شکسته یا ترک خواهند خورد.

گیره تعمیر بهترین راه حل، بازیابی و تعمیر نشتی در لوله های آسیب دیده است. این تجهیزات با بستن چند پیچ ​​به سرعت و به راحتی روی لوله آسیب دیده قرار می گیرد و از نشتی و هدر رفتن آب و سایر مایعات جلوگیری می کند.

گروه صنعتی پلی صنعت پارس در زمینه تولید و عرضه انواع. گیره تعمیر و گیره تقسیم کننده تاریخچه ای طولانی و درخشان دارد. با خرید از این مجموعه و بهره مندی از تجربیات کارشناسان آن، خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه خواهید کرد.

در زیر انواع مختلفی را در اختیار شما قرار می دهیم گیره تعمیر و بیایید با ویژگی های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا شویم. پس اگر به این مقوله علاقه دارید تا انتها با ما همراه باشید.

چگونگی کار گیره سلام ساخت و ساز

چی گفتی گیره تعمیر برای تعمیر لوله آسیب دیده و جلوگیری از نشت مایع استفاده می شود. این نشت بند با خم کردن یک صفحه فولادی ضد زنگ با رزوه جوش داده شده به انتهای آن تولید می شود. این گیره ها مجهز به واشرهای EPDM هستند که بسیار مستحکم بوده و با قرار دادن گیره در محل مورد نظر و آب بندی درزها از هدر رفتن سیال جلوگیری خواهد کرد.

پسر گیره تقسیم کننده با توجه به قطر و اندازه لوله آسیب دیده انتخاب شده و در محل مورد نظر اندازه گیری می شود. در نهایت نیروی کششی حاصل از بسته شدن پیچ های گیره به فشار شعاعی پوشش پلاستیک روی لوله تبدیل شده و لوله آماده بهره برداری می شود. استفاده از این نوع تجهیزات ضامن آب بندی بهینه خواهد بود.

آب بندی تضمینی لوله آسیب دیده با گیره تعمیر.

معرفی تایپ گیره تعمیر

گیره تعمیر از نظر جنس بدنه و شکل انواع مختلفی دارد. خریداران بر اساس نیازها و انتظارات خود از محصول، گزینه مناسب را انتخاب می کنند. بسته به اندازه لوله آسیب دیده. گیره نشتی از فک های تک، دو و سه تایی استفاده می شود. گیره ها دارای طول های مختلفی هستند و میزان شکستگی یا اندازه لوله آسیب دیده طول آنها را تعیین می کند. نوع تک فک این محصول دارای قطر بین 50-250 میلی متر، نوع دو فک دارای قطر 200-500 میلی متر و نوع سه فک دارای قطر 700-2000 میلی متر می باشد.

گیره ها قسمت آسیب دیده لوله را به شکل تسمه می پوشانند و آن را آب بندی می کنند. گیره تعمیر فک منحصر به فرد مانند یک کتاب باز می شود و در موقعیت مورد نظر قرار می گیرد. در این نوع نشت یاب ها، پیچ ها در کنار قرار گرفته و بسته می شوند. گیره تک فک دارای طول 150 تا 1000 میلی متر است و برای لوله هایی با حداکثر اندازه 300 میلی متر مناسب است. کارمند گیره تقسیم کننده تک فک با تحمل. ابعاد آن از 7 تا 11 میلی متر است.

برای بستن سوراخ در لوله های با قطر بزرگتر، گیره نشت یاب دو فک کارآمدتر هستند. در این گیره هر یک از فک ها نیمی از دیواره لوله را پوشانده و در نهایت به هم محکم می شوند. گیره تعمیر دو فک می توانند فشار تقریباً 4 تا 16 بار را تحمل کنند. این نوع گیره برای لوله هایی با سایز حداکثر 500 میلی متر مناسب است. این محصول در شرایطی استفاده می شود که امکان استفاده از گیره های تک فکی وجود ندارد، چند نوع لوله یا یک نوع لوله با کلاس های مختلف وجود دارد. کارمند گیره ساخت و ساز دو فک با تحمل. ابعاد آن 20 تا 22 میلی متر است.

گیره تعمیر سه فک نوع دیگری از نشت یاب است که از سه قطعه یا بخش تشکیل شده است. از این محصول برای تعمیر لوله های ضخیم و یا تعمیر قسمت هایی از لوله که در انواع مختلف آسیب دیده اند استفاده می شود. این گیره می تواند فشار کاری کمتر از 6 بار را تحمل کند.

خرید گیره تعمیری با بهترین قیمت و حداکثر کیفیت

خرید گیره تعمیری با بهترین قیمت و حداکثر کیفیت

گیره تعمیر فک یک و دو

گیره های سه فک برای لوله هایی با سایز حداکثر 250 تا 1000 میلی متر مناسب است. استفاده از این نوع گیره دارای تحمل است ابعاد آن 30 تا 33 میلی متر است. این نوع گیره در شرایطی استفاده می شود که چندین نوع لوله یا یک نوع لوله با کلاس های مختلف آسیب دیده باشد.

مزایای استفاده گیره سلام استخراج

ویژگی های منحصر به فرد گیره تقسیم کننده آن را در دسته تجهیزات پرکاربرد قرار داده است. از جمله مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت آب بندی آسان و سریع و تعمیر لوله های نشتی با کمترین هزینه.
  • دارای استحکام و دوام بالا در برابر فشار بالا.
  • تنوع بسیار زیاد در طرح، طول و قطر. گیره تعمیر
  • تولید شده از مواد خام غیر سمی و بی ضرر برای انسان.
  • کوچکترین تاثیر منفی بر طعم آب و سایر مایعات نداشته باشد.
  • اندازه و ابعاد دقیق، استاندارد و قابل اعتماد
  • مجهز به خروجی انشعاب در صورت لزوم
  • سبک و حمل آسان
  • مناسب برای آب بندی و تعمیر لوله های پلی اتیلن، آهن، چدن داکتیل، پلی پروپیلن، فولاد، آزبست در کلاس های a، b، c، فولاد و کامپوزیت.
  • مورد استفاده در صنایع مختلف کشاورزی، زیرساخت ها و تاسیسات ساختمانی، نفت و گاز و سیستم های آب و فاضلاب شهری.
  • تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و بدون احتمال شل شدن بست ها یا از بین رفتن قطعات.
  • قابل اجرا در زیر و روی زمین
  • مناسب برای تجهیزات و تاسیسات فشار بالا یا پایین.
  • مجهز به واشر فشرده EPDM و آب بندی لوله های آسیب دیده با قابلیت اطمینان بالا و خطای کم
  • با فلنج های سوراخ دار استاندارد
  • دارای پیچ های تولید شده به روش رول فورمبانگ و روکش تفلون می باشد.
  • جوش قوی و ایمن قطعات فلزی. گیره ساخت و ساز با جوش آرگون
  • سازگاری و مقاومت بالا در برابر سیالات شیمیایی، شرایط جوی، دمای بالای محیط، خوردگی و قابل استفاده در زیر زمین یا زیر دریا.

عوامل موثر بر قیمت گیره تعمیر

تنوع گیره های شاخه ای محدوده قیمت آن را گسترش داده است. امروزه قیمت این محصول بسته به قیمت مواد اولیه آن متفاوت خواهد بود.

خرید گیره تعمیری با بهترین قیمت و حداکثر کیفیت

عوامل موثر بر قیمت گیره تعمیری

با این حال، عوامل متعددی وجود دارد قیمت گیره تعمیر موثر هستند که از میان آنها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • نوع و مدل گیره تعمیر که می تواند یک، دو یا سه فک باشد.
  • برند محصول و اعتبار سازنده آن.
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید بدنه و واشر محصول، کیفیت و میزان دقت به کار رفته در ساخت آن.
  • ابعاد و اندازه گیره تعمیر

نکات مهم هنگام خرید گیره سلام ساخت و ساز

در زمان خرید کنید گیره تعمیر نکات زیر را در اولویت قرار دهید:

  • طول گیره تعمیر باید حداقل برابر با قطر خارجی لوله آسیب دیده باشد.
  • در شرایط گیره نشتی برای تعمیر سوراخ ها یا ترک ها در خط لوله، طول محصول باید 150-200 میلی متر بیشتر از طول ترک باشد تا آب بندی با دقت و اطمینان بیشتری انجام شود.
  • حداکثر فاصله بین دو لوله در محل. گیره تعمیر باید 10 میلی متر باشد.
  • حداکثر جابجایی دو لوله 3 میلی متر و حداکثر زاویه انحراف محور 2 درجه است.

خرید کنید گیره تعمیر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.

خرید تجهیزات و لوازم صنعتی نیازمند دقت و دانش کافی است. در باره خرید گیره تعمیر این موضوع ظریف تر خواهد بود. اگر انتخاب و خرید محصول بدون توجه به کیفیت و ویژگی های آن انجام شود، زیان های اقتصادی زیادی را به همراه خواهد داشت. بهترین خرید سهام گیره نشتی او یک فروشنده قابل اعتماد و قدیمی است. با اعتماد به فروشگاه های معتبر خرید مطمئن تری را تجربه خواهید کرد.

گروه صنعتی پلی صنعت پارس در میان تولید کنندگان قابل اعتماد از همه نوع. گیره تعمیر این گروه تولیدی صنعتی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود و علم و فناوری روز دنیا بهترین محصولات و تجهیزات را با بالاترین کیفیت قابل مقایسه با نمونه های وارداتی و غیر ایرانی تولید می کند. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه شما قادر خواهید بود لیست کاملی از انواع تجهیزات مربوط به ساخت سازه های کوچک و بزرگ را مشاهده کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. کارشناسان فروش این مجموعه همواره پاسخگوی سوالات شما بوده و شما را در انتخاب و خرید محصول ایده آل یاری می دهند. با خرید انواع گیره تعمیر در فروشگاه اینترنتی پلی صنعت پارس محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.