افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

فروش اپل واچ سری 9 در ایالات متحده متوقف شد

  • کد خبر : 157023
فروش اپل واچ سری 9 در ایالات متحده متوقف شد

آفتاب نیوز: این اقدام پس از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده در ماه اکتبر مبنی بر ممنوعیت واردات فناوری پزشکی Massimo پس از تأیید نقش فناوری پزشکی در ساعت‌های هوشمند اپل صورت می‌گیرد. این تصمیم در 25 دسامبر توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده بررسی می شود، اما اپل اعلام کرد که در […]

آفتاب نیوز:

این اقدام پس از حکم کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده در ماه اکتبر مبنی بر ممنوعیت واردات فناوری پزشکی Massimo پس از تأیید نقش فناوری پزشکی در ساعت‌های هوشمند اپل صورت می‌گیرد.

این تصمیم در 25 دسامبر توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده بررسی می شود، اما اپل اعلام کرد که در صورت تایید این حکم، اقدامات لازم را برای تبعیت از این حکم انجام داده است. دفتر نماینده تجاری ایالات متحده، مسئول رسیدگی به این پرونده در دولت بایدن، اعلام کرد که کاترین تی، نماینده تجاری ایالات متحده در حال بررسی دقیق تمام جوانب این پرونده است.

اگر این ممنوعیت وتو نشود، از 26 دسامبر اجرایی خواهد شد.

اپل اعلام کرد که فروش ساعت های هوشمند خود را در وب سایت های خود از 21 دسامبر و در فروشگاه های شرکت از 24 دسامبر متوقف می کند. سایر مدل های ساعت هوشمند اپل که فاقد حسگر اکسیژن خون هستند، مانند مدل OHS اپل مشمول این موضوع قانونی نمی باشند.

جو چیانی، مدیرعامل Massimo در اکتبر به CNBC گفت که مایل به مذاکره با اپل است. ماسیمو روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که تصمیم کمیسیون تجارت بین المللی باید مورد احترام قرار گیرد، حقوق مالکیت معنوی محافظت شود، اعتماد عمومی به سیستم انحصاری آمریکا حفظ شود و صنعت آمریکا تشویق شود.

به گفته شرکت تحقیقاتی Counterpoint، اپل حدود یک چهارم بازار جهانی ساعت های هوشمند را در اختیار دارد و این سهم در سه ماهه چهارم، که فصل فروش تعطیلات سال نو در ایالات متحده و اروپا است، به بیش از یک سوم افزایش خواهد یافت. مدل های سری 9 و اولترا 2 برای فروش در خارج از ایالات متحده در دسترس خواهند بود.

به گزارش رویترز، اپل گفت که معتقد است تصمیم کمیسیون تجارت بین‌الملل نادرست است و باید لغو شود و این شرکت قصد دارد به این حکم اعتراض کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.