افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان/متفاوت از دربی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 156813
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان/متفاوت از دربی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه 7 آذرماه از ساعت 15 تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می رود که شاگردان یحیی گل محمدی برای حفظ برتری خود نیاز به کسب 3 امتیاز دارند. به احتمال زیاد یحیی گل محمدی تغییری در خط دفاعی پرسپولیس ایجاد می کند و […]

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه 7 آذرماه از ساعت 15 تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می رود که شاگردان یحیی گل محمدی برای حفظ برتری خود نیاز به کسب 3 امتیاز دارند.

به احتمال زیاد یحیی گل محمدی تغییری در خط دفاعی پرسپولیس ایجاد می کند و فرشاد فرجی جای گئورگی گلسیانی را در این بازی خواهد گرفت تا زوج کنعانی – فرجی را در قلب خط دفاعی این تیم ببینیم.

علاوه بر این دانیال اسماعیلی فر که در دیدار با استقلال تهران از ناحیه ساق پا مصدوم شده بود، از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور نخواهد داشت که باعث می شود گل محمدی سیستم خود را بر اساس 2-5-3 تنظیم کند. .

سروش رفیعی بار دیگر نیمکت نشین خواهد شد و در خط هافبک پرسپولیس زوج میلاد سرلک و مسعود ریگی خواهند بود. امید عالیشاه که در دربی 102 خوش درخشید و تک گل تیمش را وارد دروازه استقلال کرد، از ابتدا در این دیدار استفاده خواهد شد.

سعید صادقی و مهدی ترابی مانند دیدارهای گذشته در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و محمد عمری و شهاب زاهدی خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و شهاب زاهدی ترکیب احتمالی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.