افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

فداکاری یک پلیس برای مرگ تلخ پسر 17 ساله اش!

  • کد خبر : 156756
فداکاری یک پلیس برای مرگ تلخ پسر 17 ساله اش!

به گزارش رکنا، اگر تاریخ کرمانشاه را ورق بزنید، می بینید که مملو از صحنه های زیبایی است که چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد، صحنه هایی که نشان از ایثار، فداکاری و گذشت مردانی دارد که همه چیز را به خاطر امنیت و آرامش رها کردند. امنیت، صلح از یک سو و […]

به گزارش رکنا، اگر تاریخ کرمانشاه را ورق بزنید، می بینید که مملو از صحنه های زیبایی است که چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد، صحنه هایی که نشان از ایثار، فداکاری و گذشت مردانی دارد که همه چیز را به خاطر امنیت و آرامش رها کردند. امنیت، صلح از یک سو و انسانیت و از سوی دیگر به جامعه هدیه می دهد.

نه تنها در میدان جنگ و نبرد، بلکه در محیط‌های حساس زندگی، پلیس سبزپوش به اعمال خود افتخار می‌کند و تحسین همگان را برمی‌انگیزد تا انسانیت و فداکاری در آنها اسیر شود و در معرض دید عموم قرار گیرد. عمومی.

بی تردید مأموران نیروی انتظامی در صحنه هایی که در آن ظاهر می شوند، تصویری از زیبایی، معرفت و شرافت ارائه می دهند و حضور این بزرگان امروز، پلیس را به چهره زیبای نیروهای مسلح و قد بلند ایران اسلامی تبدیل کرده است.

ساعت 14 بیست و دوم شهریور ماه بود که پسر 17 ساله یکی از ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه شاغل در قالیشویی بر اثر تصادف جان باخت. برق گرفتگی او در حین کار جان خود را از دست داد و خانواده اش را داغدار کرد.

با طرح شکایت در این خصوص و پیگیری موضوع از سوی خانواده جوان متوفی، مالک خشکشویی محل وقوع حادثه از سوی دستگاه قضایی به پرداخت وجه محکوم شد. دیه تا 10 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

پس از صدور این حکم خانواده مرحوم محمد اکبری از دریافت مبلغ مهریه که حق قانونی و شرعی آنها بود خودداری و رضایت بی قید و شرط خود را در ایام شهادت حضرت زهرا (س) اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.