افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تساوی تیم های فوتسال ایران و روسیه در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 156688
تساوی تیم های فوتسال ایران و روسیه در نیمه اول – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در گروه D جام ملت های آسیا با تیم های کویت، بحرین و افغانستان همگروه است. هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا از 29 فروردین لغایت 9 اردیبهشت 1403 در تایلند برگزار می شود و چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات جواز حضور […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در گروه D جام ملت های آسیا با تیم های کویت، بحرین و افغانستان همگروه است. هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا از 29 فروردین لغایت 9 اردیبهشت 1403 در تایلند برگزار می شود و چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این مسابقات جواز حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می کنند. 12 بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد، در سال 2022 پس از شکست مقابل ژاپن موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد.

تیم فوتسال ایران دیدار تدارکاتی را با تیم فوتسال روسیه برای آماده سازی برای دومین دوره جام ملت های آسیا تدارک دیده است. اولین بازی دوستانه تیم های فوتسال ایران و روسیه بعدازظهر دوشنبه از ساعت 19 در سالن ورزشی منیری مچموآ شهر توبی شهرستان لار با ظرفیت 3000 نفر برگزار می شود. نیمی از این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتسال روسیه در آخرین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان در رده چهارم و تیم ایران در این رده بندی در رده ششم قرار دارند. در این دیدار تیم ایران با پیراهن سفید و تیم روسیه با پیراهن قرمز به میدان رفتند.

لیست تیم ملی فوتسال ایران:

سعید مومنی، سجاد یوسف خواه، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، مسعود یوسف، بهروز عظیمی، مهدی دهقان نژاد، بهداد شیخ احمدی، باقر محمدی، محمدحسن حسینی، محمدحسن حسینی، محمدحسن حسینی، محمدحسن زاده، علی اکرمی. سعید احمد عباسی افراد حاضر در لیست ایران هستند.

تساوی بدون گل در نیمه اول

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران این دیدار را با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی آغاز کرد.

در این دیدار تیم ایران بازی را تهاجمی آغاز کرد و موقعیت های خطرناکی را در دروازه حریف ایجاد کرد اما با درخشش دروازه بان روسیه این توپ ها وارد دروازه نشد. بازیکنان تیم روسیه در ادامه مسابقه موفق شدند پیشروی کنند و دروازه ایران را تهدید کنند. اما تلاش دو تیم بی نتیجه ماند و این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.