افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

نشست خبری پرتنش سرمربی مس رفسنجان/ الهامی: نمی روم چون به من توهین کردند

  • کد خبر : 156427
نشست خبری پرتنش سرمربی مس رفسنجان/ الهامی: نمی روم چون به من توهین کردند

سرمربی مس رفسنجان به شدت از رفتار هواداران و شرایط تیمش انتقاد کرد. ساکت الهامی در نشست خبری پایانی این دیدار پس از باخت 4 بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل ملوان گفت: به تیم ملوان و کادر فنی آن تبریک می گویم اما واقعیت این است که امروز جایی است که باید صحبت […]

سرمربی مس رفسنجان به شدت از رفتار هواداران و شرایط تیمش انتقاد کرد.

ساکت الهامی در نشست خبری پایانی این دیدار پس از باخت 4 بر یک تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل ملوان گفت: به تیم ملوان و کادر فنی آن تبریک می گویم اما واقعیت این است که امروز جایی است که باید صحبت کنم. . اگر تا امروز حرف نزده باشم فکر می کنم نجابت نشان داده ام.

و افزود: مقابل تراکتور پنالتی قطعی دریافت نکردیم و همان توپ دروازه حریف شد. نمی خواهم در مورد داور چیزی بگویم اما امروز فقط داور می توانست این کار را با ما انجام دهد و این کار را کرد. هر دو گلایه کردیم و اکرمی را به دست خدا سپردیم، چون در روز سخت ما این کار را کرد. ما نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم. شرایط خوبی داشتیم. در دقیقه 9 اگر دفاع وسط رقیب شرایط را منتفی می کرد، شرایط کاملا متفاوت بود.

وی ادامه داد: شهباززاده به اشتباه آفساید اعلام شد. بعداً به بازی برگشتیم و اولین گل خود را زدیم و در دقیقه 60 جلال علیمحمدی را اخراج کردیم که اشتباهی نبود. من از آقای افشاریان گلایه دارم. من تنها مربی ای بودم که در مورد داوری صحبت نکردم و فقط به من تبریک گفت.

الهامی گفت: 70 دقیقه به من توهین کردند. من هم خانواده دارم. آیا از پشت کوه آمده ام اینجا تمرین کنم؟ همه می‌دانند که این‌ها گند می‌گیرند و من به آنها بد نمی‌کنم! یک مشت حرامزاده آمده اند و به من فحش می دهند. هر چه به من گفتی به خانواده ات برمی گردد. در تاریخ باشگاه شما فقط یک قسمت پنجم داشتید، اما من با دو جام به اینجا آمده ام. من نساجی را در شرایطی نگه داشتم که حتی گواردیولا هم نتوانست. از زمانی که من رفتم تراکتور شرایط خوبی پیدا کرد و قسط گرفت. من با وقار اومدم اینجا و تا الان حرفی نزدم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: بازیکن من هنوز پولی نگرفته و در زمین بازی می کند. که من باید انجام دهم؟ آقا شما پولی نگرفتید. آیا باید از بیرون بازیکن بیاورم؟ دکترم قبل از بازی برای تمرین نیامد و می گوید بچه هایم مدرسه دارند، من نمی روم. کی گفته این تیم پارسال 150 میلیارد خرج کرده؟ این تیم پارسال 300 میلیارد هزینه کرده و نسبت به پارسال 130 میلیارد بدهی دارد. من تا الان 20 درصد گرفتم. من برای جراحی پدرم که در حال مبارزه با مرگ است پولی ندارم و طلاهای همسرم را فروخته ام. سپس دکتر تیم می گوید که باید هزینه مدرسه بچه هایش را بپردازد. بعد آمدند به یکی هفت درصد و به دیگری هشت درصد دادند. کل تیم به هم ریخته است.

الهامی ادامه داد: پروردگارا گناه من چیست؟ اینجا باید جواب بدم من باید به سوگند افتخار گوش کنم و از طرفی داور هم با ما اینطور برخورد کرد که گفتم اجازه نمی دهم. من هرگز او را نمی بخشم زیرا او در یک روز سخت تیم من را نابود کرد. اگر هفته دوم یا سوم بود سکوت می کردم. من مقابل تراکتور و صنعت نفت چیزی نگفتم اما الان تیمم به آن نیاز داشت و خوب بازی می کردیم. اگر بازیکن حریف اخراج شود چه اتفاقی می افتد؟ اگر شهباززاده آفساید نمی شد چه؟

و افزود: کادرفنی تاکنون 20 درصد دریافت کرده است. تدارکات ما پولی برای اجاره خانه شما ندارد. پارسال این جایزه را اینجا دادند. مس با محاسبه خوب و انضباط مالی خوب مشخص می شد ، اکنون این کاملاً معکوس شده است. من تحت فشار هستم و به همین دلیل صحبت می کنم. تا زمانی که گل نزنیم مشکلی نداریم اما وقتی گل می زنیم تیم خراب می شود. میدونی چرا؟ چون بازیکنان تحت فشار هستند. چک کردند و پاس نشد و همه همینطورند. برای همین می گویم آقای اکرمی، آقای حسن زاده، آقای تاج، شما را قسم می دهم که داوری امروز پر حرف و حدیث بود. می دانم که به کمیته انضباطی خواهم رفت و در آنجا حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت. آیا امکان تخریب چنین تجهیزاتی وجود دارد؟

سرمربی مس رفسنجان افزود: آیا می دانستید در 15 روز گذشته بازیکنان دو بار اعتصاب کردند و تمرین نکردند؟ فقط آقای پورمحمدی حضور داشت و هر بار که به شرکت مس می رود کسی جواب او را نمی دهد. آیا می دانید هزینه هواپیمای اجاره ای از جیب شخص دیگری درآمده است؟ اگر تجهیزات را نمی خواهید، آن را رها کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی در رختکن گریه می کند. کسانی که دیده اند از این سخت ترند. هر فرصتی که ایجاد می کنیم به هدف تبدیل نمی شود، زیرا بازیکنان تمرکز ندارند. تحت فشار هستند. یک نفر حرفی برای گفتن دارد که من منطقی پاسخ خواهم داد. آیا ممکن است تیم حریف تا دقیقه 36 وارد زمین ما نشود اما اینطور ببازیم؟ در ابتدای صحبتم به ملوان تبریک گفتم، اما از دقیقه 30 به بعد به ما فحش دادند، ظاهراً ماه 20 قهرمانی کسب کرده است. استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی های خود چه نتایجی کسب کرده اند؟ گواردیولا در آخرین بازی های خود چه کرده است؟ من از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم، اما افراد حاضر در تریبون به وضوح از مرز عبور کرده اند.

الهامی در پاسخ به این سوال که چرا نمونه هایی از تجهیزات نفت و آلومینیوم آبادان نمی آورد، گفت: آیا صنعت نفت وضعیت بهتری نسبت به ما دارد؟ آیا وضعیت آلومینیوم خوب است؟ ما این تیم را شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که اگر آقای پورمحمدی شرایط مالی باشگاه را می‌دانست چرا مسئولیت را پذیرفته و متقلب‌ها از چه کسی پول می‌گیرند، گفت: آقای پورمحمدی باید چه کار کند؟ آیا باید توپ را در دروازه قرار دهم؟ آنهایی که نهال می گیرند از کسانی که باید نهال بگیرند می گیرند و خودت هم می دانی.

الهامی درباره شرایط سخت این روزهای مس گفت: شرایط اصلا سخت نیست. سال گذشته تیم او سه امتیاز بیشتر از حالا داشت. مثل اینکه مس 10 قهرمانی دارد که به من دادی.

در ادامه این نشست خبری او عصبانی شد و الهامی به خبرنگاری گفت: تو از آن دسته افرادی هستی که خود را گند می زنند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت سال گذشته به هواداران گفتی که این تیم (مس) با چهار پیرزن پیروز می شود و اکنون با رهبری شما این تیم با اختلاف چند به حریف بازی می کند. اهداف گفت: سال گذشته چه ربطی به امسال دارد؟ من از همه اهالی رفسنجان کوچکترم.

الهامی درباره اینکه آیا آقای اکرمی دلیل اصلی شکست تیمش است، گفت: بله صد در صد!

این روزنامه نگار افزود: اشتباهات انفرادی در تیم مس به مراتب بیشتر به چشم می آمد که الهامی در این باره گفت: این تنها چیزی است که ما داریم.

پس از آن برای دقایقی دوباره فضای نشست خبری متشنج شد.

الهامی همچنین درباره راهکار خود برای خروج تیم مس از بحران توضیح داد: باید برای نیم فصل تیم را تقویت کنیم. بازیکن بگیر مشکلات فنی ما را حل کنیم. باید فشار روانی که در باشگاه وجود دارد را از بین ببریم. شما اجازه می دهید بازی تمام شود، بعد از بازی انتقاد می کنید. من اصلاً به مردم رفسنجان توهین نکردم، من پست آنها هستم. حالا از اینجا برویم، معلوم نیست تمرین کنیم یا نه. تیم مشکلات مالی دارد و هیچکس نمی تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: اگر از دقیقه 35 به من فحاشی نمی کردند شاید می گفتم می روم اما چون به من توهین کردند منصرف می شوم. بحث رفسنجان را قطع نکنید! اگر گفتم پارسال منظورم کادرفنی بود. نه برای بازیکن بود و نه برای شهر رفسنجان. اگر سوء تعبیر شد عذرخواهی می کنم. موافقم که یک جوان عاطفی وقتی تحت تاثیر قرار می گیرد چیزهایی را می گوید که نباید بگوید. اینها با مردم شریف رفسنجان فرق دارند. اینها برنامه ریزی شده است. مقابل استقلال شکست خوردیم اما روحیه دادیم. مشخص است که رفتار او برنامه ریزی شده است. اگر در مورد مشکلات صحبت نکردم به این دلیل بود که نمی خواستم اوضاع بدتر شود، اما اکنون تیم واقعاً در حالت انفجار است. این تیم دو روز تمرین نکرد و به درخواست آقای پورمحمدی تمرین کرد. پولی به کاپیتان تیم ندادند. در پایان می گویم اگر اشتباه علیمحمدی منجر به اخراج وی شود، دیگر مربیگری نمی کنم./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.