افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

گل محمدی: حساس ترین دیدارها را پیش رو داریم/ صحبت های فغانی فصل لفاظی نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 156369
گل محمدی: حساس ترین دیدارها را پیش رو داریم/ صحبت های فغانی فصل لفاظی نیست – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته های حساسی را پشت سر می گذاریم و طبق تقویم حساس ترین دیدارها را تا نیم فصل داریم و باید برای کسب حداکثر امتیاز تلاش کنیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که در این شهر خاطره انگیز برای خودم […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته های حساسی را پشت سر می گذاریم و طبق تقویم حساس ترین دیدارها را تا نیم فصل داریم و باید برای کسب حداکثر امتیاز تلاش کنیم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که در این شهر خاطره انگیز برای خودم هستم. سال های خوبی را در کنار مردم اهواز گذراندم و بخشی از لحظات خوب زندگی ام در این شهر سپری شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هفته های حساسی را پشت سر می گذاریم و طبق تقویم تا نیم فصل حساس ترین دیدارها را داریم و باید برای کسب حداکثر امتیاز تلاش کنیم. تمرین خوبی داشتیم. با توجه به اتفاقات و شرایط، داربی انرژی روحی زیادی از بازیکنان گرفت اما سعی کردیم ریکاوری و تمرین خوبی داشته باشیم.

و افزود: استقلال خوزستان به دلیل فوتبال خوبشان در جدول نیست. ما بازی های زیادی از آنها دیده ایم و حتی مقابل مدعیان بالای جدول نیز بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند. استقلال خوزستان تیمی جوان و یکدست است. به مربیان خوب استقلال خوزستان تبریک می گویم و برای این تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم. استقلال خوزستان یکی از تیم هایی است که ریشه در این شهر دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. با این حال می دانیم که برد سخت است و بازیکنان ما باید تمرکز خوبی داشته باشند و انرژی زیادی بگذارند و بدانند که بازی آسانی در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: از VAR استقبال می کنیم که مثبت است اما عدم توسعه فرهنگی حاشیه هایی را ایجاد کرده است. چرا VAR در مسابقه قبلی وجود داشت؟ برای این بود که در بازی اشتباهات بزرگی رخ نداد، اما تمام اشتباهاتی که انجام شد بزرگ بود و مقابل پرسپولیس خیلی راحت یک و دو امتیاز را از تیم ما گرفتند و من در تعجب هستم که چرا این اشتباهات فقط به ضرر بود. پرسپولیس . باید پنالتی می گرفتیم و گل استقلال پنالتی نبود. در ادامه بازیکن استقلال باید در دقیقه 60 اخراج می شد که اتفاقات بزرگ این بازی به ضرر پرسپولیس بود و این ما را ناراحت می کند. شاید اگر VAR نبود و این اتفاقات می افتاد می گفتیم داور این صحنه ها را ندیده است. دو داور عراقی هم حضور داشتند، البته بحث داریم که چطور و با چه ارتباطی از عراق به ایران آمده اند. . من به باشگاه گفتم که تمام صحبت های داور و داوران VAR باید پخش و شفاف شود و باید بدانیم در آن صحنه ها چه گذشت و این حق طبیعی تیم ما است.

وی گفت: برای اشکان سوری خوشحالم چون اتهامات زیادی به او زده شده و دیدیم که با VAR چه اتفاقی افتاد. اینها کار خداست و خداوند اجازه نمی دهد که حق کسی ضایع شود».

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آقای فغانی تمام تصمیمات داور در دیدار با استقلال را تایید کرده است، گفت: صحبت های آقای فغانی هیچ وقت شعاری نیست و او هم اشتباه می کند. بسیاری از کارشناسان نیز برعکس سخنان او اظهار نظر کردند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)