افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

تمام تصمیمات دربی با پرسپولیس بود/ سر داوران عراقی دعوا داریم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 156339
تمام تصمیمات دربی با پرسپولیس بود/ سر داوران عراقی دعوا داریم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود. یحیی گل محمدی که به همراه تیمش وارد این شهر شده است در نشست خبری درباره این دیدار صحبت کرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود درباره اتفاقات بعد از […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود. یحیی گل محمدی که به همراه تیمش وارد این شهر شده است در نشست خبری درباره این دیدار صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود درباره اتفاقات بعد از دربی و مسابقات آنها صحبت کرد و گفت: ما ورود VAR را جشن می گیریم که مثبت است اما بی فرهنگی باعث ایجاد مسابقات شده است. چرا VAR در مسابقه قبلی وجود داشت؟ برای این بود که در بازی اشتباه بزرگی رخ نداد، اما همه اشتباهاتی که انجام شد بزرگ بود و مقابل پرسپولیس دو امتیاز خیلی راحت را از تیم ما گرفتند.

وی ادامه داد: من ماندم چون این اشتباهات فقط به ضرر تیم ما بود. باید پنالتی برای ما اعلام می شد و گل استقلال اصلا پنالتی نبود. در ادامه بازیکن استقلال باید در دقیقه 60 اخراج می شد.

گل محمدی ادامه داد: تمام اتفاقات بزرگ دربی مقابل پرسپولیس بود و این ما را ناراحت می کند. شاید اگر VAR نبود و این اتفاقات می افتاد، می گفتیم داور این صحنه ها را ندیده است، اما دو داور عراقی هم حضور داشتند و البته بحث داریم که چگونه و با چه ارتباطی از عراق به ایران آمده اند. .

تهرانی سرمربی سرخپوشان ادامه داد: من به باشگاه گفتم تمام صحبت های داور و داوران VAR باید پخش و شفاف شود و باید بدانیم در آن صحنه ها چه اتفاقی افتاده است زیرا این حق طبیعی تیم ما است. به سهم خودم خیلی خوشحالم. برای اشکان سوری خوشحالم چون اتهامات زیادی به او زده شد و دیدیم که با VAR چه اتفاقی افتاد. این اتفاقات کار خداست و خداوند اجازه نمی دهد که حق هیچکس پایمال شود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که علیرضا فغانی تمام تصمیمات داوری بازی پرسپولیس – استقلال را تایید کرده است، تصریح کرد: صحبت های فغانی هیچ وقت شعاری نیست. او هم اشتباه می کند که بسیاری از کارشناسان درباره صحبت های فغانی درباره اتفاقات دربی اظهار نظر کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.