افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

پلمب، آجیل فروشی معروف در مرکز تهران

  • کد خبر : 156309
پلمب، آجیل فروشی معروف در مرکز تهران

این طرح از 24 آذرماه آغاز و با نزدیک شدن به 30 آذرماه (شب یلدا) تشدید شد و امروز دوشنبه 6 آبان ماه، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و قضات از چند اتحادیه شهر تهران در گشت های مشترک زندان بازدید کردند. . در یکی از این گشت‌ها که با حضور احمد جعفری نسب، مدیرکل […]

این طرح از 24 آذرماه آغاز و با نزدیک شدن به 30 آذرماه (شب یلدا) تشدید شد و امروز دوشنبه 6 آبان ماه، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و قضات از چند اتحادیه شهر تهران در گشت های مشترک زندان بازدید کردند. .

در یکی از این گشت‌ها که با حضور احمد جعفری نسب، مدیرکل زندان‌های دولتی استان تهران، نادر حیدری، رئیس کل چهار کشور و رئیس اداره کل ۶۳ تهران، محمدجواد فراز، رئیس اداره کل زندان‌های استان تهران انجام شد. بند 34 نظام کیفری، کارشناسان اجرای احکام، کارشناسان و بازرسان اتحادیه، چهار شعبه آجیل فروشی معروف در تهران به طور همزمان مورد بازرسی قرار گرفتند.

اعضای گشت های ویژه نگهبانی از بازار شب یلدا با حضور در یکی از فروشگاه های معروف نساجی در مرکز تهران از قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در یکی از شعب این خواربارفروشی، قیمت آجیل مخلوط یلدا 580 هزار تومان بود که به گفته بازرسان اتحادیه، قیمت این آجیل 100 هزار تومان بیشتر از حداکثر قیمت اعلامی خشکبار بوده است. اتحادیه دیوانه های شب یلدا.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در حاشیه این بازدید، هدف از حضور در محل گشت های زندان و بازدید از اتحادیه ها را جلوگیری از تخلفات عنوان کرد و افزود: اعتماد مردم به برندهای معروف. و ضمن اینکه باید محصولات باکیفیت ارائه شود، قیمت ها نیز باید منطقی و منطقی و مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه باشد.

وی با هشدار به مدیر یک فروشگاه نساجی مبنی بر تایید تخلفات در فروش بسیاری از اقلام در این واحد تجاری به بازرسان اتاق اصناف گفت: مراقب مردم و در صورت تکرار تخلف باشید. ، از ابزارهای قانونی مانند نصب پارچه و آب بندی واحد استفاده کنید. بصورت حرفه ای استفاده خواهد شد

در یکی دیگر از شعبه های این آجیل فروشی معروف به گفته بازرسان اتاق اصناف تخلفاتی از قبیل گران فروشی و عدم درج قیمت مشاهده شد و زمانی که بازرسان از مدیر این واحد تجاری برای تحلیل قیمت فاکتورهای خرید معتبر درخواست کردند. ، صاحب کسب و کار اعلام کرد که فاکتورها را به منزل برده و در نهایت فاکتورهای خرید را تحویل نداده است، بنابراین بازرسان عدم ارائه فاکتور معتبر را تخلف دیگری نسبت به این خواربارفروشی دانستند.

ارزش تخلف این فروشگاه معروف نساجی چهار هزار و 968 میلیون و هشت هزار ریال برآورد شد و با دستور قاضی تعزیرات این واحد تجاری به مدت 10 روز ضمن نصب پارچه تخلف گرانفروشی پلمب شد. درب منزل شما

مریوان کادرپور، بازرس اتاق اصناف تهران در تور ویژه یلدا به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی نظارت، درصد ضرایب سود و هزینه های فروش عمده و خرده فروشی آجیل و خشکبار در خرده فروشی ها تعیین شده است. 10 درصد و در عمده فروشی 3 درصد تعیین شده است. بنابراین، نرخ های بیش از ارقام مصوب، اخاذی محسوب می شود و متخلفان با مجازات قانونی مواجه خواهند شد.

در پی بررسی بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان جهاد کشاورزی با توجه به میزان تخلفات و با توجه به گزارش وحید معینیان، بازرس اتاق اصناف، ارزش تجاوز جنسی . ارزش این فروشگاه معروف نساجی 4 هزار و 968 میلیون و 8 هزار ریال برآورد شد و به دستور قاضی بند 34 سازمان تعزیرات حکومتی این واحد صنفی به مدت 10 روز در حالی که پارچه گران قیمتی از تجاوز به عنف نصب شده بود پلمب شد. درب شما

محمدجواد فراز با تاکید بر رعایت حقوق مشتریان، به مدیر این اتحادیه گفت: گزارش های مردمی متعددی مبنی بر گران فروشی در این اتحادیه در تعزیرات حکومتی ثبت شده و اعمال مجازات ها بر اساس خواست و خواست اتحادیه بوده است. مردم.

بر اساس ماده 3 مصوبه شصت و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 27 اردیبهشت 1401، «به منظور رسیدگی قاطع و سریع به تخلفات تجاری و جلوگیری از تکرار آن، رؤسای دستگاه های تعزیرات حکومتی می توانند در مواردی در مورد تخلف، صحت موضوع را صادر می کند که با توجه به نوع تخلف و میزان تاثیر آن بر بازار، صدور دستور پلمب محل یا اتحادیه و نصب تابلو با نوع آن الزامی است. تخلف تا 10 روز

بر اساس این گزارش، قیمت اقلام بررسی و به نرخ مصوب صنفی کاهش یافت و با دستور قضات تعزیرات در سه واحد دیگر همراه با تذکر و توبیخ شکسته شد. قضات به فروشندگان این اتحادیه ها هشدار دادند که این روزها بازرسان مرتب از بنگاه ها بازدید می کنند و دیگر نباید کاهش قیمت را افزایش داد.

یکی از قضات تعزیرات حکومتی گفت: اتحادیه ها باید به سود متعارف احترام بگذارند و در زمینه کنترل عرضه آجیل و خشکبار، اتحادیه ها و اصناف مسئول هستند و تعزیرات حکومتی نیز بر اساس مصوبه 69 برخورد می شود. با شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همچنین بر اساس گزارش تخلف با متخلفان.

شهروندان می توانند هر نوع تخلفی را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا 124 سازمان صنعت معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.