افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

واکنش یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون به شایعه رای مخالف استقلال: مزخرف محض! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 156231
واکنش یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون به شایعه رای مخالف استقلال: مزخرف محض!  – پرسپولیس نیوز

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره پرونده باشگاه استقلال صادر نشده است. رضا جاودانی در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به شایعه تبرئه باشگاه استقلال در مورد ابهامات مطرح شده در قرارداد چند بازیکن و شکایت چند باشگاه از آبی پوشان اظهار داشت: این شایعه مبنی بر اینکه تصمیمی […]

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره پرونده باشگاه استقلال صادر نشده است.

رضا جاودانی در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به شایعه تبرئه باشگاه استقلال در مورد ابهامات مطرح شده در قرارداد چند بازیکن و شکایت چند باشگاه از آبی پوشان اظهار داشت: این شایعه مبنی بر اینکه تصمیمی صادر شده است. مزخرف محض! هیچ مشورتی صورت نگرفته و جلسه ای برای رای دادن برگزار نکرده ایم. معلوم نیست فردی شبانه در فضای مجازی مطلبی می گذارد و بعد به کمیته انضباطی حمله می کند. اساس این حمله چیست؟ آیا ما رای می دهیم؟

وی افزود: تاکنون پاسخی به استعلام ها دریافت نشده است. در ادامه سعید مهری و محمدرضا خالدآبادی در جلسه کمیته انضباطی شرکت خواهند کرد و بعد از بازی بعدی استقلال توضیحاتی را ارائه خواهند کرد. عده ای بلد نیستند به کمیته انضباطی حمله کنند و متاسفانه کمیته اخلاق هم خواب است و نمی دانم چرا به آن رسیدگی نمی شود.

جاودانی تصریح کرد: کمیته انضباطی بدون توجه به رنگ با بررسی مدارک رای خود را پس از دریافت پاسخ استعلامات و اظهارات مردم خواهد داد و تاکنون رای صادر نشده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بله! امروز یه فایل رسید و باید مطالعه کنیم. ضمناً من معتقدم که هر دو طرف شکایت هایی را علیه یکدیگر مطرح کرده اند که باید بررسی و سپس در مورد آن تصمیم گیری شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)