افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

استعفای پورعباس پس از دستور بازگشت به آموزش و پرورش داوطلبان مظنون به تقلب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 156132
استعفای پورعباس پس از دستور بازگشت به آموزش و پرورش داوطلبان مظنون به تقلب – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پی دستور بازگشت داوطلبان مشکوک به کلاهبرداری از یکی از شعب دیوان عدالت اداری از سمت ریاست سازمان سنجش استعفا داد. در متن استعفای خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی زلفی گل آمده است: وی ادامه داد: حدود […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پی دستور بازگشت داوطلبان مشکوک به کلاهبرداری از یکی از شعب دیوان عدالت اداری از سمت ریاست سازمان سنجش استعفا داد.

در متن استعفای خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی زلفی گل آمده است:

وی ادامه داد: حدود دو سال پس از خدمت در سازمان آزمون های آموزشی کشور، از قرن پانزدهم و قبل از آن، با تصویب تحقیقات بر اساس ماده 11 قانون تخلفات، با پدیده بازگشت متخلفان کنکور مواجه شدیم. جنایات آزمون سراسری 1401 و 1402 با رعایت قانون بررسی پدیده تقلب به طور کامل مدیریت شد.

اما نظریه رسیدگی به ماسبق در پرونده های مختومه با برداشت های متفاوت و اعتقاد دیوان عدالت اداری به استرداد همه. مشکوک تقلب در حال حاضر مد شده است تخته ها دادرسی و تجدیدنظرخواهی در تشکیلات و شعبه های رسیدگی و تجدیدنظر دادگاه به طور قطع محکوم شده است که در مصاحبه مطبوعاتی رئیس دیوان عزیز، خاطرنشان شد که تعداد زیادی دستور موقت برای بازگشت این افراد به تحصیل صادر شده است.

از آنجایی که پیگیری تصمیمات دادگاه ضروری و ضروری است و از سوی دیگر سازمان سنجش عملاً قادر به اجرای این میزان بازگشت به تحصیل کلاهبرداران نیست، تصمیم بر این است که از رهبری سازمان استعفا دهد. تا زمانی که شرایط برای اجرای مصوبات صادره توسط شخص دیگری فراهم شود.

بدین ترتیب از ساعت 11 صبح 27 دی 1402 کلیه مسئولیت های سازمان را تحویل گرفت. به هیچ وجه ما مسئول آن نیستیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.