افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
7

بهترین و بهترین هتل های گیلان از نظر مشتریان

  • کد خبر : 15612
بهترین و بهترین هتل های گیلان از نظر مشتریان

استان سرسبز زیبای گیلان، قطعه‌های از بهشت ​​ایران است که با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، هیچ‌گاه برای تکراری نمی‌شود. این دیار همه‌ایام سال میزبان مهمان‌گران زیادی هستند و هتل‌ها و مراکز اقامتی و متعددی برای اقامت در آن‌جا دارند. به همین منظور، بهترین و بهترین هتل گیلان را به راحتی می‌توان از افراد در […]

استان سرسبز زیبای گیلان، قطعه‌های از بهشت ​​ایران است که با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، هیچ‌گاه برای تکراری نمی‌شود. این دیار همه‌ایام سال میزبان مهمان‌گران زیادی هستند و هتل‌ها و مراکز اقامتی و متعددی برای اقامت در آن‌جا دارند. به همین منظور، بهترین و بهترین هتل گیلان را به راحتی می‌توان از افراد در سفر به این استان زیبا و دوست‌داشتنی، معرفی کرد، نمی‌توان درباره بهترین گزینه برای اقامت در تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری تصمیم گرفت. از این رو، در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز می‌خواهیم از بهترین هتل‌های گیلان را ببینیم که کاربران امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم تا محل اقامت را انتخاب کنیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. همراه ما باشید.

بهترین هتل گیلان | لوکس و مجلل

اگر در سفر به شهرهای استان می‌دهید در هتل‌های لوکس این استان، گزینه‌های زیادی پیش رویتان خواهد داشت. هتل‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند، تنها از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها هستند.

۱- هتل معین فومن

هتل معین فومن، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره گیلان است که در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر رشت قرار دارد. این هتل خود را در سال 1393 در ساعت 1100 متر مربع و با عنوان هتل مزرعه فومن نیز می‌شود. هتل معین در دل مزارع چشم‌نواز و سرسبز و شلیزارها واقع شده است که رویایی به طبیعت بکر اطراف پیش روی مهمانانش می‌گذارد.

معماری لوکس، پرسنل مهمان‌نواز، مجموعه تجهیزات و امکانات در کنار اتاق‌های تمیز و استاندارد آن، همه به دست هم داده‌اند تا اقامتی فرموش‌نشدنی را در ذهن ذهن میهمانان میهمانان ثبت کنند. این هتل مرکز اصلی روستای تاریخی ماسوله و مجاورت منطقه گردشگری قلعه رودخان قرار و مهمانان در کمتر از ساعت می‌توان از روستای پلکانی ماسوله یا یا قلعه تاریخی رودخان دیدن کنند.

  • آدرس: گیلان، فومن، کیلومتر ۳ منطقه گردشگری ماسوله

آدرس هتل معین فومن روی نقشه گوگل

۲- هتل کادوس شهر رشت

هتل کادوس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های رشت می‌شود و با امکانات رفاهی معماری بی‌نظیر خود، لقب هتل گیلان را به خود اختصاص داده است. این هتل مکانی بسیار خوبی دارد و وقتی صحبت می کنم به رشت به میان می رویم، هتل بزرگ کادوس رشت گزینه یک تعداد از افراد برای اقامت می شود.

اگر چه افتتاح این هتل در سال ۱۳۶۲، اما با توجه به انجام شده در سال ۱۳۹۱، همه واحدهای اقامتی این هتل از شرایط بسیار مطلوبی هستند و اقامتی از هر نظر بی‌دغدغه بی‌دغدغه و را برای شما رقم می‌زنند. هتل بزرگ رشت کمتر از 5 دقیقه با جاذبه های رشت مانند کلاهفرنگی، باغ قدیمی محتشم، و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و بقعه خواهر امام فاصله دارد و از هر نظر، بهترین هتل های گیلان گیلان می باشد.

  • آدرس: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه

آدرس هتل کادوس رشت روی نقشه گوگل

۳- هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان یکی از های نوساز و ۵ ستاره شمال است که فعالیت خود را سال ۱۳۹۷ در مجاورت رشته کوه البزر کرد. این هتل ۲۰ واحد اقامتی در انواع اتاق‌های سوئیت لوکس با کلاس‌بندی‌های متنوعی که بر اساس سوم و چهارم آن قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها چشم‌انداز هتل و محیط اطراف دیگر چشم‌انداز به کوه‌های مجاور.

بهترین هتل های گیلان

رستوران این طبقه دوم آن قرار دارای یک روف گاردن با فوق‌العاده به طبیعت سرسبز اطراف است. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی سنتی و فرنگی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. فاصله هتل رسپینا تا ساحل دریای خزر ۲۰ کیلومتر تا مرکز شهر لاهیجان ۶ کیلومتر تا شهر زیبای لنگرود تنها کیلومتر است و موقعیت مکانی از انتخابی دیگر می‌شود که این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌ها در زمان سفر به گیلان تبدیل کند. این هتل قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای نمایش بی‌نظیر به میهمانان خود می‌دهد و همه انتظاراتشان از یک 5 ستاره و لوکس را می‌کند.

  • آدرس: گیلان، لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

آدرس هتل رسپینا لاهیجان روی نقشه گوگل

۴- هتل ستاره دریا، شهر چمخاله

هتل دریای چمخاله از بهترین هتل های ساحلی نیست، اما با توجه به تعداد زیادی از واحدهای آن چشم اندازهای رو به دریا و ساحل چمخاله، برای علاقمندان به دریا بهترین گزینه برای در گیلان انتخاب شده است. نزدیک به دهه است که این هتل از مهمانان استان گیلان و شهر توریستی پذیرایی می کند و طی این مدت بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است.

واحدهای اقامتی ستاره دریای چمخاله در دو بخش و ویلایی در اختیار افراد می‌گیرند و اتاق‌های بخش آپارتمانی چشم‌اندازی به دریا یا دریاچه دارند. همه ی این اقامتی به امکانات رفاهی بسیار خوبی می شود و می توانید در منزل در آن ها احساس راحتی و آرامش کنید. اقامت مسافران در این هتل را تجربه، مکان، کیفیت و امکانات هتل را به‌ترتیب مهم‌ترین نقاط آن دانسته‌اند.

  • آدرس: لنگرود، چمخاله

آدرس هتل ستاره دریا چمخاله روی نقشه گوگل

۵- هتل اسپیناستارا

یکی از باشکوه‌ترین هتل های استان گیلان هتل اسپیناس آستارا است که در کنار دریاچه زیبای استیل قرار دارد. این هتل عضوی از گروه هتل‌های اسپیناس به می‌رود و فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. این هتل با بیش از ۱۱۶ واحد اقامتی انواع سوئیت و اتاق گزینه‌هایی برای کسانی است که به دنبال اقامتی لوکس در آستارا هستند. هتل چهار اسپیناس آستارا با قرارگیری در محیط آرام سرسبز با چشم‌اندازی کم‌نظیر دریاچه طبیعی استیل و طبیعت زیبا، به بهترین نحو ممکن تجربه اقامتی خوش را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل اسپیناس آستارا
  • آدرس: گیلان، جاده تالش به آستارا، ۷ کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی، سرشدی

آدرس هتل اسپیناس آستارا روی نقشه گوگل

۶- هتل دلفین شهر بندر انزلی

هتل دلفین انزلی، از بهترین هتل های ستاره گیلان است که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده و نزدیک به یک دهه گذشته در زمینه هتلداری، به‌خوبی رضایت دارد و توجه بسیاری از افراد را جلب می‌کند. این هتل منطقه ساحلی متل قو شهر انزلی قرار و مکان از مکان‌های مهم مانند پل بزرگ غازیان، شهرداری، دهکده ساحلی انزلی و کاخ موزه نظامی در فاصله بسیار کمی از هتل واقع در واقع.

هتل دلفین انزلی ۱۸ واحد اقامتی دارد که بسیار رویایی و زیبایی دارد؛ این موضوع از موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها امکانات هتل، بیش از چیز دیگری مورد توجه ساکنان هتل بوده است. به همین، در زمان سفر به گیلان راحت می‌توانید اتاقی را در هتل رزرو کنید و بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید.

  • آدرس: بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

آدرس هتل دلفین شهر بندر انزلی روی نقشه گوگل

۷- هتل راتینس ماسال

هتل راتنیس ماسالیکی از هتل‌های جدید و نوساز شهر می‌شود و از سال‌های گردشگران این شهر پذیرایی می‌کند. این هتل مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین هتل غرب استان گیلان، در فاصله یک از کوهستان اطراف خود قرار دارد به همین دلیل، گردشگران با اقامت در آن می‌توانند از چشم‌اندازی بی‌نظیر به طبیعت طبیعت اطراف و کوه‌های سبزپوش لذت لذت ببرند.

هتل راتینس ماسال

این هتل با ۱۴۸ تخت میزبانی شایسته برای گردشگران و شهرهای شمال کشور محسوی شمش. هتل راتینس با اقامتی از محوطه‌های بزرگ و به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع، دلنشین برای علاقه‌مندان به عکاسی است. فاصله هتل راتینس تا سواحل دریای خزر ۲۰ کیلومتر و تا ییلاقات جذاب ماسال تنها ۱۲ متریل.

  • آدرس: گیلان، ماسال، کیلومتر ۴ بلوار ماسال به شاندرمن

آدرس هتل راتنیس ماسال روی نقشه گوگل

۸- هتل شبستان رشت

هتل شبستان ، هتلی 4 ستاره در گلسار رشت و سابقه فعالیت در زمینه هتلداری به سال 1391 بازمی‌گردد. این ۲۰ اقامت واحدی دارد که در طبقات تا چهارم هتل قرار گرفته‌اند همه آن‌ها دارای جکوزی اختصاصی هستند. همین موضوع هم هتل شبستان رشت را به کمتربه‌فردترین و بهترین هتل گیلان تبدیل می‌کند

از نظر موقعیت مکانی نیز هتل شبستان وضعیت بسیار خوبی دارد و از بهترین جاذبه های دیدنی رشت مانند موزه شناسی، خانه و آرامگاه میرزا خان، بازار رشت و… در بسیار کمی از آن واقع شده است. به عقیده ساکنان، موقعیت مکانی، کیفیت و امکانات هتل از مهم‌ترین نقاط هتل شبستان رشت هستند.

  • آدرس: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی

آدرس هتل شبستان رشت روی نقشه گوگل

۹- مجتمع مجتمعی مزرعه قوها لاهیجان

یکی از و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های شمال کشور اکولوژ قوها لاهیجان می‌شود که در سال ۱۳۹۸ فعالیت‌های خود را در باغ‌های همیشه سبز چای و در رشته‌کوه‌های البرز آغاز کرد. این مجتمع دارای ۱۳ سوئیت با امکانات ایده آلی است که دورتادور برکه‌ای زیبا در مساحت ۴۵۰۰۰ مترمربع در درختان و گل‌های رنگارنگ دارد.

مجتمع اقامتی مزرعه قوها لاهیجان

مزارع با اکولوژ قوها می‌توانند از طراحی منحصر به فرد فضای مجموعه لذت و خدمات و امکانات رفاهی مانند هتل رستوران سنتی و مینی‌گلف، کلوپ ورزشی، دیدن پرندگان کمیاب و اسبچه‌های کاسپین خدمات گردشگری سلامت مانند ماهی‌های ماهی درمانی نهایت لذت را ببرند. گردشگران با این هتل تجربه‌های ناب و از خاطرات فراموش‌نشدنی را برای خود رقم زدند.

  • آدرس: لاهیجان، روستای کوهبیجار، انتهای کوچه شهید حسن ستوده

آدرس محل اقامت مجتمعی مزرعه قوها لاهیجان روی نقشه گوگل

بهترین هتل گیلان | ارزان و اقتصادی

در صورتی که هزینه کمتری را برای رزرو هتل گیلان می‌دهید، فقط از اقامتگاه‌های ارزان‌تر را می‌دهید، که در ادامه معرفی‌شده، گزینه‌های بسیار مناسبی برایتان خواهند بود:

۱- هتل آریانا ماسال

یکی از هتل های جدید و نوساز استان زیبای گیلان هتل آریانا ماسال تاریخ احداث آن در سال ۱۳۹۸ بازمی‌گردد. این هتل اصلی اصلی ییلاقات زیبای ماسال و منطقه گندز قرار گرفته و با رزرو هتل آریانا می‌توان اقامتی و آرام را به دور از هیاهوی شهر تجربه کرد. هتل آریانا ۱۸ واحد اقامتی در چهار است و تمامی اتاق‌های هتل منظره‌ای به طبیعت سرسبز و شالیزارهای اطراف دارند.

هتل اریانا ماسال

موقعیت خوب این هتل باعث دسترسی آسان گردشگران روستاهای بکر اطراف و ییلاقات اولسبلنگاه ماسال می‌شود. به صورتی که با نیم ساعت رانندگی می‌توان به این یلاقات برسانند. پرسنل خوش‌برخورد آموزش این مجموعه با بهترین خدمات و امکانات، اقامتی و اقتصادی را برای مهمانان رقم می‌زند.

  • آدرس: ماسال، کیلومتر ۸ جاده ییلاقی، روستای گندز، هتل آریانا

آدرس هتل آریانا ماسال روی نقشه گوگل

۲- هتل مهرگان رشت

اگر دوست دارید که اقامتی ارزان و در عین راحت و بی‌دغدغه را در رشت تجربه کنید، هتل مهرگان بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. این هتل ستاره در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد در همین مدت کم هم جایگاه ویژه‌ای را در لیست‌های گیلان به خود اختصاص داد. هتل مهرگان در فضای سبز بسیار وسیع ساخته شده و حتی اگر فرصتی باشد بهترین هتل های جنگلی گیلان را نخواهید داشت، با رزرو اتاق در این هتل، خودتان را در قلب جنگل‌های جنگل‌های سبز گیلان احساس می‌کنید. واحدهای اقامتی هتل به صورت ویلا و سوئیت در مکان‌های قرار گرفتن می‌گیرند که چشم‌اندازی زیبا رو به جنگل و آرامش مناسب، تجربه لذت‌بخشی از اقامت در هتل را برای شما رقمی رقم بزنید.

  • آدرس: گیلان، رشت، کیلومتر ۳۵ جاده رشت به ضیابر

آدرس هتل مهرگان رشت روی نقشه گوگل

۳- هتل سفید کنار بندر انزلی

هتل سفید کنار بندر انزلی یکی از بهترین و بهترین هتل های استان به شماره می رود و در زمینه هتلداری به پیش از اسلامی بازمی گردد. با توجه به اینکه هتل در سال ۱۳۹۳، واحدهای اقامتی آن از امکانات بسیار خوبی برای اقامت هستند. هتل کنار انزلی دارای ۱۲۳ واحد اقامتی در طبقه و چشم‌انداز اتاق‌های رو به دریا و رو به جنگل هستند. این هتل قرارگیری در کنار ساحل دریای خزر اقامتی آرام، لذت‌بخش و دور از هیاهو شهری را برای ارمغان آورده است.

هتل سفید کنار بندر انزلی
  • آدرس: گیلان، بندر انزلی، کیلومتر ۶ جاده آستارا

آدرس هتل روی نقشه گوگل

بهترین هتل گیلان از نظر شما کدام است؟

باتو به بالای هتل های استان گیلان، بهترین گزینه برای اقامت در این مکان بسیار مشکل است. در این سعی کنید لیستی از بهترین و بهترین استان های سرسبز و دیدنی را داشته باشید که از نظر کاربران امتیاز خوبی را در نظر بگیرید، در صورتی که بتوانید در سفرهای بعدی به این شهر بپردازید، بدانید کدام هتل ها برای شما مناسب است.

شما تجربه اقامت در کدامیک از شهرهای این استان را داشته اید؟ از نظر شما کدام هتل در لیست بهترین هتل گیلان قرار دارد؟ نظرات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

بهترین و تمیزترین هتل های گیلان از نظر اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.