افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

منابع افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد.

  • کد خبر : 156099
منابع افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه رد کلیات لایحه بودجه 1403 در مجلس دلیل منطقی نداشت و شاهد اردویی در مجلس برای رد لایحه کلیات بودیم، اظهار داشت: در جلسه علنی این لایحه بودجه کل کشور در مجلس برگزار شد. بررسی لایحه بودجه در حالی که رئیس کمیسیون تلفیق از اصول […]

به گزارش بازار، حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه رد کلیات لایحه بودجه 1403 در مجلس دلیل منطقی نداشت و شاهد اردویی در مجلس برای رد لایحه کلیات بودیم، اظهار داشت: در جلسه علنی این لایحه بودجه کل کشور در مجلس برگزار شد. بررسی لایحه بودجه در حالی که رئیس کمیسیون تلفیق از اصول کلی لایحه بودجه دفاع می کرد، نمایندگان متعددی سروصدا و سر و صدا ایجاد کردند، یک نماینده بدون نوبت به سخنرانی علیه بودجه پرداخت که در نهایت این اقدامات منجر به رد لایحه بودجه شد. اصول کلی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بررسی کلی لایحه بودجه در صحن مجلس، چند نماینده با نطق خود در صحن به دنبال حمایت بودند و همراه با نمایندگان، چند تن از کارمندان برجسته مجلس که در صحن مجلس حضور داشتند فریاد بلندی زدند. و طرح بودجه را رسوایی کردند و در واقع می توان گفت که رد بودجه عمومی در مجلس سنا دلیل عقلی و منطقی نداشته و لجاجت بوده است.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بررسی کلیات بودجه هر آنچه نمایندگان خواسته و گفته بودند را پذیرفت و حتی کتباً با اجرای برخی تصمیمات در خصوص بازنشستگان موافقت کرد اما باز هم نمایندگان رای منفی دادند.

وی افزود: در اصلاح طرح بودجه، منابع برای اجرای یکسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد و مقرر شد 50 درصد از منابع درآمدی که در پروژه های عمرانی هزینه شود، یک درصد باشد. افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان استفاده می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: نمایندگان نباید هزینه های جدید را در لایحه بودجه دولت کاهش دهند زیرا این هزینه ها باعث افزایش کسری بودجه در نتیجه افزایش تورم می شود و نمایندگان باید لایحه بودجه دولت را ساماندهی کنند و بر اجرای آن نظارت دقیق داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.