افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

حیدری: فدراسیون به پرسپولیسی ها خیانت نکند/ این دیدار دربی نبود، دورهمی استقلالی ها بود/ اگر نترسید گفتگوی داوران را پخش کنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 156089
حیدری: فدراسیون به پرسپولیسی ها خیانت نکند/ این دیدار دربی نبود، دورهمی استقلالی ها بود/ اگر نترسید گفتگوی داوران را پخش کنید – پرسپولیس نیوز

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال به 50 میلیون نفر از پرسپولیسی ها بدهکار است و نباید به آنها خیانت کند. سپهر حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابتدا باید بگویم این دیداری که دیدیم دربی نبود بلکه یک بازی دوستانه برای استقلال بود. پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی کاملاً […]

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال به 50 میلیون نفر از پرسپولیسی ها بدهکار است و نباید به آنها خیانت کند.

سپهر حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابتدا باید بگویم این دیداری که دیدیم دربی نبود بلکه یک بازی دوستانه برای استقلال بود. پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی کاملاً بهتر از رقیب خود بود. این تیم در چند صحنه این فرصت را داشت که دروازه حریف را باز کند اما ناکام ماند. در ادامه اگر به خاطر اشتباه شهاب زاهدی در نیمه اول پنالتی اعلام می شد همه چیز عوض می شد. در صحنه پنالتی استقلال فکر می کنم بازیکن استقلال باهوش بود و با علی نعمتی قاطی کرد و این بازیکن هیچ اشتباهی نکرد. عجیب ترین چیز این بود که داور مسابقه نزدیک به صحنه بود و دید خوبی داشت اما تصمیم عجیبی گرفت. این خیلی سوال برانگیز است. اگر مشکلی نیست چرا از انتشار صحبت های داوران می ترسند؟ این موضوع باید روشن شود.

و افزود: جالب ترین چیز برای من خوشحالی بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل پرسپولیس است. هر طور که این نتیجه به دست آمد، آنها از هر طریقی سعی کردند به ما نباختند. او توپی را که علیرضا بیرانوند روی لبه داشت برمی دارد تا اینکه داوران همگی مقابل پرسپولیس بودند. داوری تصویری آمد تا اشتباهات داوری را کم کند و حقی را از دست ندهد، اما همه دیدیم که پرسپولیس به راحتی سرش را بریدند. ضبط مکالمات قضات قانون است اما خداداد افشاریان خیلی راحت در یک برنامه تلویزیونی حاضر می شود و می گوید صدایی ضبط نشده است. این توهین به شعور هواداران پرسپولیس است. مسئولان مربوطه باید در این زمینه شفاف عمل کنند. فدراسیون فوتبال 50 میلیون به پرسپولیس بدهکار است و نباید به آنها خیانت کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: موضوع دیگر این است که VAR برای بررسی صحنه های مشکوک است نه اینکه لحظه به لحظه از آن استفاده کنیم و به داور فشار بیاوریم. بارها بازیکنان استقلال به خصوص رزبه چشمی به داور نزدیک می شدند و با او مخالفت می کردند و مشخص بود که این موضوع زیر نظر نیمکت و کادر مربیگری این تیم صورت گرفته است. آنقدر به داور فشار آوردند که در نهایت برایشان پنالتی گرفت.

وی افزود: بعد از گل نیز شاهد بودیم که سید حسین حسینی با نظر جواد نکونام خود را روی زمین انداخت تا وقت بازی را تلف کند. بعد خوشحالی بعد از گل تساوی همه چیز است و این نشان دهنده عظمت پرسپولیس است که تیم های کوچک با تساوی مقابل این تیم خوشحال هستند. بدتر از آن شادی رئیس کمیته داوران بعد از گل استقلال بود و همه اینها نشان می دهد پرسپولیس در جدال نابرابر استقلالی ها قرار گرفته بود. این تیم حق برد در زمین را داشت، آن را کسب کردند و به زور از این تیم گرفته شد و مردان فدراسیون باید پاسخگوی این موضوع باشند.

حیدری ادامه داد: آیا امکان دارد بازیکن تیم حریف که کاپیتان استقلال هم هست پشت دروازه برود و VAR را چک کند؟ کجای دنیا اجازه چنین کاری را می دهند؟ همه چیز کامل بود. همه دست به دست هم دادند تا فقط استقلال به پرسپولیس نباخت. این تبعیض ها در این فصل به هر شکلی رخ داده است. کمیته انضباطی دو ماه است که می خواهد به پرونده تخلفات باشگاه استقلال رسیدگی کند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. از من پیشکسوت پرسپولیس که در ایران نیستم تا گارد باشگاه اما استقلال از همه چیز مصون است. تفاوت این تیم با بقیه چیست؟ و این موضوع هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می شود.

وی افزود: استقلالی ها در فاصله شش قدمی پرسپولیس نیامدند و موقعیتی ایجاد نکردند اما دوستان یک زمانی کار این تیم را انجام دادند. این تیمی که در بازی ها و زمین نمی تواند برنده شود و خوشحالی اش از تساوی مقابل پرسپولیس گواه این موضوع است اما ابر و باد و مه و خورشید و آسمان تلاش می کنند این را برگردانند. تیم قهرمان است به زور.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)