افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ملاوان در نیم فصل تقویت می شود/ درخواست ما بازسازی ورزشگاه انزلی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155849
ملاوان در نیم فصل تقویت می شود/ درخواست ما بازسازی ورزشگاه انزلی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در بیست و سومین دوره خود یکی از بهترین شروع های تاریخ لیگ برتر را داشت. این تیم با هدایت مهدی تارتار تاکنون در 12 مسابقه 19 امتیازی شده و در رده ششم جدول قرار دارد. ملوان در این فصل علاوه بر تغییر در کادر مربیگری، با تغییراتی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در بیست و سومین دوره خود یکی از بهترین شروع های تاریخ لیگ برتر را داشت. این تیم با هدایت مهدی تارتار تاکنون در 12 مسابقه 19 امتیازی شده و در رده ششم جدول قرار دارد.

ملوان در این فصل علاوه بر تغییر در کادر مربیگری، با تغییراتی در مدیریت مواجه شده است که مدیریت این باشگاه بر عهده آرش فهمیده است.

آرش فهمیده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملوان تا این لحظه در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه امسال جزو تیم هایی بودیم که دیرتر از سایر باشگاه ها تمرینات خود را شروع کردیم، اما خدا را شکر به سرمربیگری مهدی تارتار، تمریناتمان را انجام دادیم. نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم، از ابتدا و با نظر مربی بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و ساختار اصلی تیم را در فصل گذشته حفظ کردیم.

بعد از پایان هفته پانزدهم با تارتار دیدار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بازیکنانی مانند سهیل فداکار، مهران احمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی را به خدمت گرفتیم و افشار صداقت، پرهام قناد، سینا سعادت و محمد بردبار را از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و تقریبا تیم خوبی برای فصل بود. ما در 23 تشکیل شدیم و در نیم فصل دوباره تیم را تقویت خواهیم کرد.

فهمیده اضافه کرد: پس از پایان نیم فصل و دیدارهای باقی مانده با اعضای کادرفنی جلسه ای برگزار می کنیم و تا جایی که بتوانیم تیم را تقویت می کنیم تا مسابقات در نیم فصل دوم ادامه یابد.

تنها درخواست ما از مسئولین بازسازی ورزشگاه سیروس این بود

مدیرعامل باشگاه مارینرو در پاسخ به این سوال که آیا از سوی متولیان سیاسی و ورزشی استان از باشگاه مارینرو حمایت شده است، گفت: تصمیم دارم با تمام توان و تا پایان در کنار تیم مارینرو و مردم انزلی باشم. فصل … درخواستی از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان دریافت کردیم و آن ادامه روند ساخت و بازسازی ورزشگاه قایقرانی سیروس بود. با توجه به اینکه استان گیلان شهرها و تیم های لیگ کشوری زیادی در رشت، انزلی، آستارا، فومن، لاهیجان و تالش دارد، جذب منابع مالی برای ساخت ورزشگاهی در شان یک تیم لیگ برتری با قصه ملوان سخت بود. . ما از مسئولان انتظار زیادی نداریم و تنها خواسته ما این است که الان نتوانند ورزشگاه جدیدی بسازند، حداقل ورزشگاه سیروس روئینگ را بازسازی کنند.

ملاوان برای نیم فصل تقویت می شود / آرزوی ما بازسازی ورزشگاه انزلی است

امیدوارم به عنوان تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس هم دیده شویم.

فهمیده تصریح کرد: وقتی وارد دنیای فوتبال می شوی و آن را مدیریت می کنی، امیدها، رویاها و جاه طلبی زیادی داری اما بعد از مدتی همه آنها به ناامیدی تبدیل می شوند. باشگاه ملوان دارای 10 تیم پایه در سطوح مختلف و یک مدرسه فوتبال است. در رده بانوان هم تیم داریم و تیم قایقرانی بانوان بزرگسال در لیگ برتر حضور دارد. شهر انزلی دریایی از استعداد و انگیزه در زیر سر دارد، خدا را شکر می کنم که ناوبر با نتایجی که به دست آورده، مردم انزلی را خوشحال کرده است.

وی در پایان گفت: سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی برای ملوان احترام خاصی قائل هستند و امیدوارم مانند اصفهان برای سپاهان، در سیرجان برای گل گهر، در آبادان برای صنعت نفت، در اهواز برای فولاد و … سرمایه برای تیم های استقلال و پرسپولیس، منابع و امکانات دولتی و خصوصی بسیاری در حال ظهور است، اجازه دهید شاهد چنین رفتاری برای باشگاه بزرگ قایقرانی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.