افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

آغاز به کار اولین ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای در ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155831
آغاز به کار اولین ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای در ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با پایان کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی (WRC-23) در دبی، مدیرکل مقررات سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد. شرکت یاه کلیک برای آماده سازی فعالیت های قانونی این شرکت جهت ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در کشور. مطابق با سیاست وزارت ارتباطات […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با پایان کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی (WRC-23) در دبی، مدیرکل مقررات سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد. شرکت یاه کلیک برای آماده سازی فعالیت های قانونی این شرکت جهت ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در کشور.

مطابق با سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که تعامل با شرکت‌های بین‌المللی ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی که قوانین سرزمینی کشورمان را به رسمیت می‌شناسند، در اولویت قرار داده و پس از ماه‌ها مذاکره با اپراتور خدمات ارتباطی وابسته به اینترنت ماهواره یاه روی یاهست کلیک کنید. شرکت (YahSAT) این شرکت روز جمعه 24 آذر در سرکنسولگری ایران در شهر دبی و با حضور معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرکنسول ایران، مشاور وزیر ارتباطات در امور بین‌الملل، معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری و تنی چند از مدیران ارشد سازمان به طور رسمی قوانین زمین (Landing Right) مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور را پذیرفتند.

با امضای این سند توسط اپراتور یاهست و پس از طی مراحل اداری مربوطه، مجوز فعالیت در ایران برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای به این شرکت اعطا می شود.

هیئت تنظیم مقررات رادیویی (RRB) اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در آخرین جلسه خود و بر اساس شکایت ایران از استارلینک، بر موضوع پذیرش قوانین سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط اپراتورهای بین المللی برای ارائه اینترنت تاکید کرده است. خدمات.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.