افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

چگونه مردم را فراموش کنیم؟ / خاطرات روحت را می کشند اما بالاخره کی باید آنها را رها کنی؟

  • کد خبر : 155819
چگونه مردم را فراموش کنیم؟  / خاطرات روحت را می کشند اما بالاخره کی باید آنها را رها کنی؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ما نسبت به حیوانات و دیگر موجودات یک مزیت داریم و آن استدلال ماست که گاهی زنجیری روی پایمان می شود، یعنی وقتی بیش از هزاران بار به چیزی فکر می کنیم و ذهنمان را مشغول آن می کنیم، مثل این است که یک رابطه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ما نسبت به حیوانات و دیگر موجودات یک مزیت داریم و آن استدلال ماست که گاهی زنجیری روی پایمان می شود، یعنی وقتی بیش از هزاران بار به چیزی فکر می کنیم و ذهنمان را مشغول آن می کنیم، مثل این است که یک رابطه گم شده و از دست رفته، مطمئنا برای همه حداقل یک بار اتفاق افتاده است که از یک رابطه شکسته بسیار ناراحت باشند و تنها چیزی که به آن فکر می کنند و ذکر می کنند این است که چرا اینطور شد و چرا تمام شد، در حالی که وقتی چیزی تمام می شود آیا او باید به این موضوع پایان دهد و سپس برای شروعی جدید به خط مقدم برود، و از این نظر، ما می خواهیم با شما در مورد چگونگی فراموش کردن مردم صحبت کنیم.

البته اشتباه نکنید، شروع دوباره به این معنی نیست که بلافاصله رابطه عاطفی دیگری را شروع کنید، مثلا ممکن است طلاق بگیرید، نباید بلافاصله بعد از طلاق وارد یک رابطه عاطفی شوید تا خاطرات خود را فراموش کنید، زیرا شما نیاز به بهبودی روحی دارید و سوال شما این خواهد بود که چگونه افراد را فراموش کنید و به خوبی می دانید که برای فراموش کردن و فراموش کردن آن شخص می خواهید یک رابطه عاطفی را شروع کنید در حالی که این یک اشتباه است و باید روی تعهد به کار به تنهایی و تقویت تمرکز کنید. شخصیت شما. حال در زیر به چند روش موثر برای پاسخ به این سوال که چگونه افراد را فراموش کنیم اشاره می کنیم.

چگونه مردم را فراموش کنیم؟ تجربیات جدید و معنادار ایجاد کنید

شاید این یکی از سخت ترین کارها برای شما پس از جدایی از یک شخص باشد، اما احتمالا فکر نمی کنید آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنید. رفتن به آن مکان‌هایی که قبلاً با هرکسی مثل همسر سابق یا دوستانی که ارتباط خود را با آنها از دست داده‌اید، می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد، اما وقتی ارتباطتان را با مردم از دست بدهید، دنیا به پایان نمی‌رسد و آن مکان‌هایی که با آن شخص یا افراد ترک کرده‌اید، آنها هنوز سر جای خود هستند و شما نمی توانید از آنها دوری کنید فقط به این دلیل که شما را به یاد روزهای قدیم می اندازند.

بنابراین بهتر است در آن مکان ها خاطرات جدیدی بسازید، مثلاً شاید با همسر سابقتان رفته اید، این بار با یک تور، خانواده یا دوستان به این مکان بروید و خوش بگذرانید و عکس بگیرید تا وقتی یادتان افتاد گذشته، خاطره باشد که جدید جسارت داشته باشد.

چگونه مردم را فراموش کنیم

چگونه مردم را فراموش کنیم؟ برو بیرون

یکی از قاتل‌های آدم‌ها می‌تواند تنهایی باشد، پس هرگز نباید برای مدت طولانی تنها باشید و خود را در حصارهای این احساس حبس کنید. از پنجره به بیرون نگاه کن و ببین زمان و دنیا چه بخواهی چه نخواهی از خود بگذرند اما تو کجای این زندگی؟ به همین دلیل است که برای احساس زنده بودن باید مسیر زندگی را طی کنید. پس به کمد خود بروید و لباس های زیبا انتخاب کنید و ترجیحاً کفش ورزشی بپوشید و سپس به دل خیابان بروید و در کوچه و پس کوچه های شهر قدم بزنید تا انرژی منفی و فشار خاطرات گذشته را احساس کنید. با هر قدمی که برمیداری فراموش میشی و از روحت پاک میشه.

اگر در خانه بنشینید و پس از جدایی گوشه خلوتی را انتخاب کنید، متوجه می شوید که به گذشته ای فکر می کنید که به دلیل بیکاری از دست داده اید، اما قدم زدن و لذت بردن از فضای باز و تماشای شلوغی افراد مشهور و سرزنده. روح زندگی را در شما زنده می کند و برای دقایقی باعث می شود که اصلاً به آن گمشده فکر نکنید و البته توصیه می کنیم برای مرور بیشتر خاطراتتان از هندزفری و گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی استفاده نکنید!

چگونه مردم را فراموش کنیم

چگونه مردم را فراموش کنیم؟ به روزهای بد خود با آن شخص فکر کنید.

شاید این کمی آزاردهنده باشد، اما می توان گفت که فراموش کردن افراد سریعتر و در زمان کمتر مفید است، به این معنی که برای فراموش کردن آسانتر یک فرد، باید به خاطرات خوش گذشته فکر کرد. در مورد خاطرات بد خود درست زمانی که احساس دلتنگی می کنید، یعنی در این مواقع باید روی بدی هایی که به شما انجام شده است تمرکز کنید و به کمبودها و نقص هایی که آن شخص یا افراد دارند فکر کنید و سپس به فکر خودتان باشید. . بیایید ببینیم زندگی شما بدون آنها بسیار بهتر است و خدا را شکر کنید!

البته نباید زیاده روی کرد و در گودال کینه فرو رفت، مخصوصاً اگر خاطرات بسیار غم انگیزی مثل ضربه خوردن و … دارید فقط به گذشته نگاه کنید و یادتان باشد که الان زندگی و وضعیت شما خیلی بهتر شده است!

چگونه مردم را فراموش کنیم




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.