افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

پنج نکته مهم از چالش ACC مردانه / ده بزرگ

  • کد خبر : 1558
پنج نکته مهم از چالش ACC مردانه / ده بزرگ

ایندیانا و دوک دو تیمی بودند که امسال به پیروزی های قابل توجهی دست یافتند. آخرین چالش ACC/Big Ten مردان در کتاب ها موجود است! این رویداد که بیش از دو دهه در تقویم بسکتبال کالج به شمار می رود، قربانی قراردادهای تلویزیونی جدید است و قرار است فصل آینده با چالش ACC/SEC جایگزین شود. […]


ایندیانا و دوک دو تیمی بودند که امسال به پیروزی های قابل توجهی دست یافتند.

آخرین چالش ACC/Big Ten مردان در کتاب ها موجود است! این رویداد که بیش از دو دهه در تقویم بسکتبال کالج به شمار می رود، قربانی قراردادهای تلویزیونی جدید است و قرار است فصل آینده با چالش ACC/SEC جایگزین شود. امسال، ACC با نتیجه 8–6 برنده این رویداد شد که با توجه به نحوه ورود هر دو لیگ شگفت‌انگیز بود.

در اینجا نگاهی به پنج نکته مهم از این رویداد، که در ماه نوامبر در این ورزش به پایان رسید، است.

ACC به این نیاز داشت

هفته گذشته، مبارزات ACC در اوایل فصل، به ویژه باخت های آن به حریفان کم و متوسط ​​را برجسته کردیم. این لیگ در حال حاضر در رتبه‌بندی کنفرانس KenPom در رتبه ششم قرار دارد و در نتیجه در بین لیگ‌های سنتی قدرت در حلقه‌های دانشگاهی آخرین رتبه را دارد. بسیاری از به حداکثر رساندن پیشنهادات مسابقات NCAA در سراسر لیگ مربوط به کار انجام شده در جدول غیر کنفرانسی است، و برنده شدن در این چالش در برابر یک ده بزرگ که در غیر این صورت این فصل کاملاً چشمگیر بوده است، یک پر بسیار مورد نیاز در کلاه ACC است.

هیچ ناراحتی بزرگی وجود نداشت که برجسته باشد، اما ACC بازی های 50/50 را در این رویداد برد.میامیضرب و شتمراتگرز،جنگل ویکبرنده شد درویسکانسین،نوتردامبا دست کوتاه برخورد کردایالت میشیگانوکلمسونبرگزار شد سرویس در خانه مقابلایالت پن. می توان تصور کرد که هر چهار تیم ACC در ماه مارس روی حباب عرق خواهند ریخت و افزودن یک برد با کیفیت اضافی به دفتر کل آنها به پرونده آنها کمک خواهد کرد.

ACC در نسخه 2022 چالش، 8–6 برنده شد. این اولین پیروزی کنفرانس از سال 2017 بود.

جوزف کرس / آیووا سیتی مطبوعات – شهروند / شبکه USA TODAY. Darron Cummings/AP; راب کینان / USA TODAY Sports

تخلف دوک پیشرفت‌هایی کرد

در چهار بازی اول دوک در فصل مقابل حریفان مهم، شیاطین آبی هشت، نه، نه و هشت پاس گل دادند. در برابرایالت اوهایودر روز چهارشنبه،دوک16 پاس گل داد، عددی که مستقیماً با شیاطین آبی 81 امتیاز در برد 9 امتیازی مقابل باکی ها مرتبط است. تیمی که در مواقعی برای ایجاد شوت های آسان با مشکل مواجه شده است، در روز چهارشنبه تعداد بیشتری از آنها را به دست آورد و شیاطین آبی نیز 30 بار به خط حمله رسیدند که بالاترین میزان در یک فصل است.

دوک به جای اینکه به پرش های محیطی بسنده کند، تلاشی آگاهانه انجام داد تا توپ را وارد رنگ کند. نتیجه: روزهای کارآمد برای مراکز Dereck Lively II و Ryan Young، که در مجموع 7–9 از زمین برای 21 امتیاز بودند. این گروه یک تیرانداز ناک داون در رده های خود ندارد، اما اندازه دوک می تواند بسیار زیاد باشد، حتی در برابر تیم های فیزیکی مانند ایالت اوهایو. با دو خالق بااستعداد در پشت زمین، جرمی روچ و تایریس پروکتور برای راه‌اندازی همه چیز، ممکن است تخلف دوک شروع به تغییر کند.

پیشرفت ایندیانا واقعی است

کارولینای شمالی آن تیمی نیست که فکر می کردیم در پیش فصل باشد، حداقل هنوز. اما عملکرد متقاعد کننده ایندیانا در روز چهارشنبه در سالن مجمع در برابرپاشنه قیرگواه دیگری بود که این تیم هوزیرز یک مدعی قانونی ده بزرگ است.

بزرگترین تفاوت امسال برایایندیانابازی عقب زمین آن است. هوزیرز در اواخر فصل گذشته زمانی که خاویر جانسون قدم های خود را پیدا کرد، به گوشه ای رسید. جانسون در این فصل مانند یکی از بهترین گاردهای پوینت گارد در کشور بازی کرده است و 20 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس منجر به گل مقابل پاشنه ها به دست آورده است. در همین حال، جالن هود-شیفینو، دانشجوی سال اول، با 14 امتیاز و 6 ریباند، بهترین بازی خود را به عنوان هوزیر انجام داد و فشار توپ او از نظر دفاعی در زمین عقب UNC که سخت تلاش می کرد، بی امان بود.

با مرکزیتی مانند تریس جکسون دیویس، ایندیانا همیشه می‌تواند تیم‌های حاشیه را شکست دهد. تعداد کمی از بازیکنان بسکتبال کالج به دلیل سطح مهارت، بدنی و تحرک او، فشار بیشتری نسبت به جکسون دیویس روی دفاع وارد می کنند. اما ایندیانا بهتر از توپ اطراف خود مراقبت می کند، از آن سوی قوس بهتر به توپ شلیک می کند و نسبت به فصل قبل عمیق تر است. این تیم جایگاه خود را در بین 10 تیم برتر کسب کرده است.

کریس موری نامزد بهترین بازیکن سال ملی است

برای چهارمین سال متوالی،آیووایک نامزد قانونی بازیکن ملی سال را در فهرست خود دارد. این بار، کریس موری است که یکی از تاثیرگذارترین بازی های آماری را که می توانم به یاد داشته باشم در پیروزی مقابل جورجیا تک در روز سه شنبه انجام داد. موری به اولین بازیکن بزرگ مرد در پایگاه داده مرجع ورزشی تبدیل شد که یک بازی با حداقل 30 امتیاز، حداقل 20 ریباند و حداقل چهار بازی سه گانه داشته است. و در طول هفت بازی، موری به طور میانگین بیش از 20 امتیاز و 10 ریباند در هر بازی به دست آورده است در حالی که بهتر از 40٪ از سه و 80٪ از خط پرتاب آزاد شوت می کند. تنها بازیکن بزرگ دیگری که این کار را در یک فصل کامل در 30 سال گذشته انجام داده است؟ کوین دورانت

نامزدی موری برای این جایزه احتمالاً به این بستگی دارد که آیووا در نهایت چقدر خوب است. اگر او بتواند هاوکیز را به عنوان مدعی در ده بزرگ برساند، حداقل در برابر بزرگان مسلط این ورزش مانند جکسون-دیویس، زک ادی، درو تیم و اسکار تشیبوه، برنده کنونی جایزه خواهد داشت. صرف نظر از این، پیشرفت موری از دانش‌آموز کم‌استفاده‌شده به نفر ششم به‌عنوان دانش‌آموز دوم به سوپراستار در جوانی، بسیار چشمگیر بوده است، زیرا او همچنان به دنبال برادر دوقلویش، کیگان، پنج انتخاب برتر در درافت اخیر NBA است. .

استیو فوربس جادوی خود را در ویک فارست انجام می دهد

فصل دوم موفقیت‌آمیز سال گذشته برای فوربس در وینستون-سالم، با ظهور قابل توجه انتقال آلوندز ویلیامز و جیک لاراویا، به‌خوبی به‌وجود آمد. اما پس از خروج هر دو برای NBA، انتظارات در ویک که وارد سال می‌شود دوباره پایین بود. با این حال اینجادیکنان شیطاندر حال حاضر 7-1 پس از پیروزی در ویسکانسین در روز سه شنبه، با تنها باخت آنها در OT مقابل Loyola Marymount در یک بازی که با 8 برتری در 90 ثانیه مانده به بازی پیش افتادند.

ستاره انتقال این فصل Tyree Appleby است، یک پوینت گارد خوش سفر با توقف های قبلی در ایالت کلیولند و فلوریدا. اپلبی 32 امتیاز مقابل Badgers به ​​دست آورد و اکنون میانگین بیش از 19 امتیاز، 4 ریباند و 5 پاس منجر به گل در هر بازی دارد. حمله فوربس بهشتی برای نگهبانان نقطه است که می توانند در صفحه نمایش توپ بازی کنند و اپلبی ذینفع اصلی بوده است. اندرو کار انتقال دلاور نیز فراتر از انتظارات بوده است، و کامرون هیلدرث، نگهبان کلاس دوم، ستاره ای آرام بوده است. این گروه دارای مسابقات NCAA صعودی است.

پوشش بیشتر بسکتبال کالج:

دن هرلی یک رقیب عنوان در UConn ساخته است
این تیم پوردو ممکن است بهتر از سال گذشته باشد
• جشنواره Fyre بسکتبال بانوان



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.