افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس / مقاومت فلسطین پاسخ داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155697
حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس / مقاومت فلسطین پاسخ داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نیروهای اشغالگر اسرائیل از چند جبهه به شهر نابلس حمله کردند. این نیروها به یک ساختمان مسکونی در نزدیکی دانشگاه النجاح در نابلس حمله کردند. حمله نیروهای اشغالگر به نابلس به زودی با واکنش نیروهای فلسطینی مواجه شد و نیروهای اشغالگر با بمبی قوی در مجاورت میدان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نیروهای اشغالگر اسرائیل از چند جبهه به شهر نابلس حمله کردند. این نیروها به یک ساختمان مسکونی در نزدیکی دانشگاه النجاح در نابلس حمله کردند.

حمله نیروهای اشغالگر به نابلس به زودی با واکنش نیروهای فلسطینی مواجه شد و نیروهای اشغالگر با بمبی قوی در مجاورت میدان شهدا در مرکز نابلس مورد حمله قرار گرفتند.

نیروهای مقاومت همچنین به خودروهای اشغالگران حمله کننده به نابلس در خیابان فلسطین و میدان شهدا حمله کردند.

فرار هواپیماهای تجسسی اسرائیل به دنبال ادامه درگیری ها در نزدیکی میدان شهدا در مرکز نابلس بود که در عرض چند ساعت تشدید شد.

گردان های شهدای الاقصی نیز این درگیری را تایید کردند و گفتند که مجاهدان ما در چند منطقه از شهر نابلس به نیروهای اشغالگر حمله کردند.

گردان‌های شهدای الاقصی همچنین افزودند: در جریان حمله نیروهای اشغالگر به منطقه الشهدا در مرکز نابلس، یک بمب انفجاری به سمت نیروهای اشغالگر پرتاب شد.

هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در شهر نابلس بر اثر گلوله های رژیم صهیونیستی خبر داد.

شدت این درگیری ها به حدی بود که در نهایت به عقب نشینی نیروهای صهیونیست از نابلس منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز و صبح دیروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد. در جریان حمله به اردوگاه جنین، نظامیان صهیونیست به مغازه های این اردوگاه حمله کرده و شیشه های آنها را شکستند. بولدوزرهای رژیم صهیونیستی همچنین ساختمان های اردوگاه جنین را تخریب کردند. نیروهای فلسطینی نیز سعی کردند با پرتاب نارنجک به سوی تجهیزات نظامی آنها از پیشروی این متجاوزان جلوگیری کنند.

روز گذشته نیز نیروهای رژیم صهیونیستی به منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله حمله کردند. گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که نیروهای اشغالگر در جریان حمله به شهر و اردوگاه جنین، بیمارستان های ابن سینا و رازی را محاصره کردند. این نظامیان صهیونیست به شهر طوبس در کرانه باختری نیز حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به چندین منطقه از کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی حمله کرد و بسیاری از شهروندان فلسطینی را دستگیر کرد. عناصر پیاده نظام نیز در ورودی اردوگاه جنین نصب شده بودند. این حملات شامل شهر بیت لحم نیز شده است. شبکه المیادین از استقرار تک تیراندازان رژیم صهیونیستی در چند خانه در شهر جنین خبر داد.

روز گذشته همزمان با حمله وحشیانه هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به چند منطقه از نوار غزه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «عین آریک» واقع در غرب رام الله در کرانه باختری رود اردن حمله کردند.

همچنین پس از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به تظاهرات حامی غزه در الخلیل واقع در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های صهیونیست ها مجروح شد. علاوه بر این، جوانان فلسطینی دیوار حائل اطراف محله النقر در قلقیلیه را به آتش کشیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.