افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مدارس فردا دوشنبه 6 آذر تعطیل است مدارس تهران فردا تعطیل است

  • کد خبر : 155671
مدارس فردا دوشنبه 6 آذر تعطیل است مدارس تهران فردا تعطیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز محورهای فیروزکوه و رودبار قصران فردا دوشنبه ششم آذرماه در نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد. میرمحمد غروی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و قرار گرفتن شهروندان در معرض […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز محورهای فیروزکوه و رودبار قصران فردا دوشنبه ششم آذرماه در نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.

میرمحمد غروی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و قرار گرفتن شهروندان در معرض خطر، بر اساس تصمیم کمیته اورژانس استان برای مقابله با آلودگی هوا و بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی، آموزشی فعالیت مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران و همچنین بخش های فیروزکوه و رودبار قصران به صورت غیرحضوری و به صورت مجازی در روز دوشنبه 6 آذرماه صبح و بعدازظهر انجام می شود.

وی ادامه داد: تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس استثنایی نیز در نوبت صبح و بعد از ظهر حضور ندارند. همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، راهنمایی و رانندگی شرق و پلیس راهنمایی و رانندگی غرب تهران باید از تردد شبانه خودروهای سنگین گازوئیلی که دارای آلودگی مشهود هستند جلوگیری کنند.

غروی ادامه داد: کارکنان دستگاه های دولتی مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، زمینه ای، تنفسی و خودایمنی و زنان باردار در صورت موافقت دستگاه می توانند از قابلیت دورکاری استفاده کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبات توصیه می شود گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و…) از تردد در فضای باز و انجام هرگونه فعالیت ورزشی اعم از فردی و عمومی خودداری کنند. . ، در محیط باز

غروی سپس گفت: مراکز سیار فوریت های پزشکی از جمله اورژانس و هلال احمر در نقاط پرتردد شهر مستقر شوند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای جلوگیری از تردد اتوبوس ها تدابیر لازم را اتخاذ کنند. مینی‌بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری کار می‌کنند.

وی گفت: سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی تمامی دستگاه های اجرایی در خصوص اطلاع رسانی، توصیه های لازم و تلاش برای همکاری و مشارکت مردمی برای جلوگیری از اقدامات منجر به آلودگی هوا، رعایت توصیه های لازم برای شرایط اضطراری آلودگی هوا و کاهش استفاده از وسایل شخصی وسايل نقليه. و از سفرهای غیر ضروری و امثال آن خودداری کنید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: استفاده از ماسک های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط افراد و گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و…) . .) )، کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و برای شهرداری ها و … که بیشتر در معرض آلودگی هوا و حضور در فضای باز هستند ضروری است.

غروی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با انجام اقدامات لازم از تردد تمامی موتورسیکلت ها، خودروهای دودزا فاقد معاینه فنی و همچنین خودروهای دودزا دارای معاینه فنی جلوگیری کرد.

مدارس ابتدایی تهران فردا مجازی می شود

معاون استاندار تهران: مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز بخش های فیروزکوه و رودبار قصران فردا صبح و بعدازظهر غیبت داشتند.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که شاخص آلاینده تهران به عدد 144 رسیده و بنابراین هوا ناسالم است.

بر اساس نقشه منتشر شده از سوی این شرکت، ۱۸ منطقه تهران در ساعت ۱۸:۴۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه قرار دارند./ اسمارتک نیوز

هوای ۱۲ شهر استان تهران آلوده شد

بر اساس داده های شرکت پایش کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای تهران 149 به معنای ناسالم برای گروه های حساس است و هوای 11 شهر دیگر استان نیز آلوده است.

بر اساس داده های شرکت پایش کیفیت هوا، شاخص آلودگی هوای تهران با شاخص ناسالم 149 برای گروه های حساس در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

طبق توصیه‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، افراد مسن و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا شدید در فضای باز را کاهش دهند.

اسلامشهر با شاخص 133، پردیس با شاخص 101، دماوند با شاخص 128 و ورامین با شاخص 139 در وضعیت نارنجی و ناسالم گروه های حساس قرار گرفتند.

باغستان با شاخص 159، باقرشهر با شاخص 161، پاکدشت با شاخص 160، پیشوا با شاخص 152، شهریار با شاخص 156، قرچک با شاخص 167 و لواسان با شاخص 151 قرار دارند. حالت قرمز که به معنای ناسالم است.

میرمحمد غروی معاون عمرانی استانداری تهران گفت: مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران به جز فیروزکوه و رودبار قصران در روز دوشنبه 6 آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر غیبت داشتند.

تهرانی ها از ابتدای سال تاکنون تنها 9 روز هوای پاک را تجربه کرده اند.

تمامی مدارس شهر اصفهان تعطیل شد/آموزش غیر حضوری در 9 شهر + جزئیات

با ادامه پایش کمیته اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از عدم امدادرسانی در تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان از اصفهان خبر داد. و 9 منطقه آموزشی استان.

منصور شیژفروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به تغییر سطح هشدار زرد رنگ هوا به نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر اینکه شاخص آلاینده ها در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد، فردا آذرماه آغاز می شود. از بیست و هفتم تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزشی شهر اصفهان، شهرستان لنجان و نواحی آموزشی فلورجان، پیربکران، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه غایب خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در مناطق مذکور افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال و در مقطع ابتدایی می توانند از مجوز استفاده کنند. تصویب. از مدیر خود یا از راه دور کار کنید.

وی تصریح کرد: سایر مفاد مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا بر اساس اطلاعیه قبلی خواهد بود./تسنیم

مدارس ابتدایی شهری و روستایی اردبیل فردا تعطیل است

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فعالیت های آموزشی حضوری مدارس ابتدایی شهری و روستایی به دلیل برودت هوا فردا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن اسکندرزاده درباره ادامه فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف در شهر اردبیل، فعالیت های آموزشی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و عصر تعطیل است. .

وی خاطرنشان کرد: همچنین تمامی مدارس استثنایی غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام می شود.

پس از تهران، اصفهان و اردبیل، دبستان های البرز نیز از مدرسه ای بودن بازماندند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس مقابله با آلودگی هوای استان البرز، مهدهای کودک و پیش دبستانی ها فردا ششم آذرماه تعطیل و آموزش و پرورش مقطع ابتدایی به جز در سال جاری مجازی خواهد بود. شهر طالقان

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیبت می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس مقابله با آلودگی هوای استان البرز، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها فردا ششم آذرماه تعطیل و آموزش و پرورش ابتدایی به جز طالقان مجازی است. .

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس آلودگی هوای استان البرز، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها فردا هفتم آذرماه و آموزش و پرورش مقطع ابتدایی تعطیل است. به جز شهرستان طالقان مجازی خواهد بود.

احمد افضلی افزود: این تصمیم با توجه به برقراری جو پایدار، روند افزایشی آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شد.

احمد افضلی از شهروندان خواست از حضور در فضای باز و استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در سطح استان خودداری کنند.

وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در خصوص مرخصی کارکنان با اولویت افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی، زنان باردار و مادران دارای فرزند زیر 7 سال توافق کنند.

گفتنی است از دیگر مصوبات این جلسه عدم حضور مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تحصیلی و همچنین عدم انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.