افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

در “شیرینو” زیرساخت های ورزشی استاندارد وجود ندارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155615
در “شیرینو” زیرساخت های ورزشی استاندارد وجود ندارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی شنبه شب در دیدار با نمایندگان ورزش از بندر. شیرینی هارئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و مشاور و بازرس مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص کمبود زیرساخت های ورزشی اظهار داشت: افزایش بیماری های دیابت، چربی و فشار خون بالا… نشانه هشدار بزرگ است. رئیس […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی شنبه شب در دیدار با نمایندگان ورزش از بندر. شیرینی هارئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و مشاور و بازرس مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص کمبود زیرساخت های ورزشی اظهار داشت: افزایش بیماری های دیابت، چربی و فشار خون بالا… نشانه هشدار بزرگ است.

رئیس شورای اسلامی شهر. شیرینی ها وی با اشاره به اینکه شاهد کاهش نشاط اجتماعی بوده ایم، تاکید کرد: متاسفانه در شهری با بیش از 17 هزار نفر زیرساخت مناسب برای ورزش وجود ندارد.

وی گفت: در این شهرستان سه زیرساخت ورزشی وجود دارد که یکی از آنها چمن است و بیش از سه سال است که منتظر تعویض آن هستیم و زیرساخت دوم مرکز ورزشی است که پس از سه سال تلاش آسفالت شد. «توقعات جوانان تغییر کرده است، اما نبود سیستم تهویه و سرمایش، کمبود روشنایی، سالن ورزشی عملا غیرقابل استفاده است.

ادامه: زمین مینی زمین چمنی که از سال 1396 به دلیل استفاده از چمن بی کیفیت و دست دوم استاندار وقت افتتاح نشده و متاسفانه به دلیل عدم توجه به این سه زیرساخت تاکنون رها شده است. تعمیر و تامین مالی روز سخت تر است.

شیرینی ها نیاز به نگاه ویژه دارد مقامات است

رئیس شورای اسلامی شهر. شیرینی ها وی گفت: امروز که در این جلسه حضور داریم حدود 17 میلیارد تومان برای تعمیر و رفع مشکل این سه زیرساخت اعتباری نیاز است.

وی بیان کرد: اگر به کشورهای پیشرفته دنیا نگاه کنیم، سازمان های بیمه گر در ورزش همگانی سرمایه گذاری می کنند تا هزینه درمان را کاهش دهند و به نوعی از آن جلوگیری کنند.

بهمنی ضمن تاکید بر اینکه شیرینی ها نیاز به نگاه ویژه دارد مقامات گفت: بسیاری از زنان خانه دار از اوقات فراغت خود احساس رضایت نمی کنند. بر این اساس افسردگی ای که گریبانگیر زنان خانه دار می شود ناشی از احساس بی فایده بودن در زندگی است.

بهمنی با اشاره به صنعتی بودن بندر شیرینی ها وی اعلام کرد: در بندر شیرینی ها فضای تفریحی، ورزشی و فرهنگی برای زنان وجود ندارد، صنعت است که بیشترین آسیب را به نهاد خانواده وارد کرده است.

اتاق چند منظوره برای بانوان.

بهمنی در بیان اینکه چرا زنان باید شیرینی ها وی بیان کرد: انتظار می رود صنعت و مسئولان استانی فکری برای فضای ورزشی این بندر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر. شیرینی ها وی افزود: در خصوص درخواست بانوان برای ایجاد اتاق ویژه بانوان در اداره کل، استانداری، فرمانداری و نماینده مجلس مکاتبات زیادی داشته ایم که متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم. .

بهمنی گفت: مادران نقش و جایگاه مهمی در خانواده دارند که نیروی قدرتمندی برای انسجام و یکپارچگی اجتماعی است. نقش مادر در خانواده بسیار مهم و حیاتی است و تمامی جنبه های اجتماعی و فردی اعضای خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین جامعه زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. شیرینی ها رسیدن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.