افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

واکنش پرسپولیسی ها به شایعه عجیب اعطای استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 155585
واکنش پرسپولیسی ها به شایعه عجیب اعطای استقلال – پرسپولیس نیوز

مدیران باشگاه پرسپولیس به شایعه شبانه روزی مبنی بر عدم کسر امتیاز کمیته انضباطی از استقلال واکنش نشان دادند. حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در پست خود نوشت: وقتی پرونده ای به کمیته انضباطی کمیته حفاظت بودجه و نظارت بر قراردادها ارجاع می شود به این معناست که تخلف یا تخلفی صورت […]

مدیران باشگاه پرسپولیس به شایعه شبانه روزی مبنی بر عدم کسر امتیاز کمیته انضباطی از استقلال واکنش نشان دادند.

حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در پست خود نوشت: وقتی پرونده ای به کمیته انضباطی کمیته حفاظت بودجه و نظارت بر قراردادها ارجاع می شود به این معناست که تخلف یا تخلفی صورت گرفته است. و پس از قطعی شدن پرونده به کمیته انضباطی ارسال شده است. خبرنگار محوله پس از دو ماه ادعای عدم کسر امتیاز را مطرح کرد که فردا (دوشنبه) رای اعلام می شود و امتیازی از تیم متهم کسر نخواهد شد. البته حیف است و این سوال پیش می آید که چه ارتباطی پشت پرده است، چگونه و از کدام کانال و واسطه خبر را در وهله اول می آموزند؟

آقای کمیته انضباطی; شنیده ها و شایعات حاکی از آن است که پس از بررسی و تصمیم گیری نهایی، دو نفر از پنج نفر موافق و سه نفر مخالف کسر امتیاز از باشگاه مربوطه هستند، بنابراین فرض بر این است که رای عدم کسر امتیاز! اعلام حکم انضباطی! خب این یعنی تخلفاتی صورت گرفته و مشخص است که دو نفر از اعضا موافق کسر امتیاز هستند اما سه نفر از اعضا موافق نیستند! پرسش حقیر این است؛ آیا تخلفی وجود دارد که نیاز به رأی داشته باشد؟
لطفا شبهات مردم و فوتبالدوستان را با مستندات روشن و آگاهانه رفع کنید.

اما عمیقا متاسفیم که این شبهه ایجاد شده است که اکثریت حاضرین در کمیته انضباطی که سمت قاضی و عدالت را دارند باید در رأس کار خود باشند، منافع رنگی دارند. لطفا این شبهه را روشن کنید

سند این ادعا حکم محرومیت مربی رقیب است که در اسلاید دوم منتشر شد و متاسفانه ماه هاست که اجرا نمی شود در صورت محرومیت او از بازی اول به عنوان مربی. در لیگ فعلی و حتی پذیرفتن از سرگیری روند مذکور دلیل بر عدم اقدام پس از 5 ماه نیست.
آیا در سرزنش و نکوهش دیگران نیز همین بی تفاوتی و بی تفاوتی وجود داشته است؟

جناب آقای حسن زاده؛ ما شما را به عنوان فردی شریف و قاضی عادل می شناسیم و بیش از همه ما اهمیت جایگاه خود را می دانیم و امیدواریم به خاطر پاکدامنی و عدالت خواهی و شخصیت پرهیزگارتان عدالت را رعایت کنید.

درخواستی از کمیته امنیت: برای نشان دادن بی طرفی، همانطور که تخلفات سپاهان و پرسپولیس را رسما اعلام کردید، لطفا تخلفات باشگاه استقلال را که به کمیته انضباطی ارجاع داده اید، اعلام کنید.

اما یک نصیحت به سه اپوزیسیون: بترسید از حقی که از دست باشگاه های شاکی و هوادارانشان و البته از کارگران کارخانه های ریخته گری آلومینیوم و آهن گرفته می شود که کف دستشان کنار هم است. گرم شدن اجاق ها و نتیجه بخشی از کار و عرق آنها صرف پیشرفت فوتبال باشگاهشان می شود و حقوقشان پایمال می شود.

مصطفی لشگری نیز مانند حسین خبیری به شایعه عدم کسر امتیاز از استقلال در پرونده شکایت پرسپولیس از این باشگاه در فضای مجازی واکنش شدیدی داشت.

لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس در استوری اینستاگرامی نوشت: پس از گذشت دو ماه از شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال به دلیل نقض حداکثر سقف قرارداد، شخصی خبری مبنی بر رای دادن و عدم کسر امتیاز منتشر کرد. که البته مسبوق به سابقه بود و اگر حتی ده درصد این خبر صحت داشته باشد باید فاتحه همه چیز را بخوانید. چگونه یک روزنامه نگار بدون تسلط بر علوم غیبی یا پیش بینی قضاوت قوه قضائیه و زمینه سازی برای شبهات و شایعات و احادیث متعدد این کار را انجام می دهد؟ باشگاه پرسپولیس در راستای رعایت حقوق هواداران خواستار رسیدگی و رسیدگی به ادعای فوق است.

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیس نیز به شایعه کسر امتیاز از استقلال واکنش نشان داد و نوشت: این تیم حداقل 6 تخلف کرده است/ پرسپولیس و هوادارانش ساکت نمی نشینند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.