افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

فردا مدارس ابتدایی استان تهران مجازی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155563
فردا مدارس ابتدایی استان تهران مجازی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به خرج کردن ش خبرنگار بیشتر میرمحمد غروی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و قرار گرفتن شهروندان در معرض خطر، بر اساس تصمیم کمیته اورژانس استان برای مقابله با آلودگی هوا و بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی، آموزشی فعالیت مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان […]

به خرج کردن ش خبرنگار بیشتر میرمحمد غروی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و قرار گرفتن شهروندان در معرض خطر، بر اساس تصمیم کمیته اورژانس استان برای مقابله با آلودگی هوا و بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی، آموزشی فعالیت مهدکودک ها و مدارس ابتدایی استان تهران و همچنین بخش های فیروزکوه و رودبار قصران به صورت غیرحضوری و به صورت مجازی در روز دوشنبه 6 آذرماه صبح و بعدازظهر انجام می شود.

وی ادامه داد: تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس استثنایی نیز در نوبت صبح و بعد از ظهر حضور ندارند. همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، راهنمایی و رانندگی شرق و پلیس راهنمایی و رانندگی غرب تهران باید از تردد شبانه خودروهای سنگین گازوئیلی که دارای آلودگی مشهود هستند جلوگیری کنند.

غروی ادامه داد: کارکنان دستگاه های دولتی مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، زمینه ای، تنفسی و خودایمنی و زنان باردار در صورت موافقت دستگاه می توانند از قابلیت دورکاری استفاده کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبات توصیه می شود گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و…) از تردد در فضای باز و انجام هرگونه فعالیت ورزشی اعم از فردی و عمومی خودداری کنند. . ، در محیط باز

غروی سپس گفت: مراکز سیار فوریت های پزشکی از جمله اورژانس و هلال احمر در نقاط پرتردد شهر مستقر شوند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای جلوگیری از تردد اتوبوس ها تدابیر لازم را اتخاذ کنند. مینی‌بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری کار می‌کنند.

وی گفت: سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی تمامی دستگاه های اجرایی در خصوص اطلاع رسانی، توصیه های لازم و تلاش برای همکاری و مشارکت مردمی برای جلوگیری از اقدامات منجر به آلودگی هوا، رعایت توصیه های لازم برای شرایط اضطراری آلودگی هوا و کاهش استفاده از وسایل شخصی وسايل نقليه. و از سفرهای غیر ضروری و امثال آن خودداری کنید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: استفاده از ماسک های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط افراد و گروه های حساس (کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و…) . .) )، کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و برای شهرداری ها و … که بیشتر در معرض آلودگی هوا و حضور در فضای باز هستند ضروری است.

غروی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با انجام اقدامات لازم از تردد تمامی موتورسیکلت ها، خودروهای دودزا فاقد معاینه فنی و همچنین خودروهای دودزا دارای معاینه فنی جلوگیری کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.