افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تشدید نظارت بر فروش کیک و شیرینی در شب یلدا

  • کد خبر : 155353
تشدید نظارت بر فروش کیک و شیرینی در شب یلدا

به گزارش بازار، علی بهرمند امروز (یکشنبه) درباره وضعیت قیمت شیرینی جات در آیین شب یلدا، افزود: با توجه به آزادسازی قیمت کالاها و افزایش قیمت سایر مواد اولیه تولید. در مورد کیک و شیرینی، ما هیچ قیمتی برای شیرینی نداریم، اما مردم می توانند هر قیمتی را انتخاب کنند. گزارش فروش شب یلدا. رئیس […]

به گزارش بازار، علی بهرمند امروز (یکشنبه) درباره وضعیت قیمت شیرینی جات در آیین شب یلدا، افزود: با توجه به آزادسازی قیمت کالاها و افزایش قیمت سایر مواد اولیه تولید. در مورد کیک و شیرینی، ما هیچ قیمتی برای شیرینی نداریم، اما مردم می توانند هر قیمتی را انتخاب کنند. گزارش فروش شب یلدا.

رئیس اتحادیه قنادان، قنادی ها و قهوه خانه های قنادی تهران تصریح کرد: قنادی های درجه یک، دو و سه بر اساس مواد مصرفی و عرضه و تقاضا قیمت ها را تعیین می کنند.

وی افزود: تمامی قنادی ها و شیرینی فروشی های کشور تحت نظارت و بازرسی مستمر بهداشتی و قیمتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اتحادیه های کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان کشور هستند.

به گفته بهرمند، موضوع نظارت بر عهده واحدهای نظارتی و سازمان حراست استان تهران است، اما طبق روال معمول در ایام ویژه بازرسی بازرسان اتحادیه قنادان، موضوع کیفیت و عملکرد نیز تشدید می شود. .

رئیس اتحادیه قنادان، قنادی فروشان و کافه قنادی تهران معتقد است: قیمت شیرینی را قنادان بر اساس کیفیت و صلاحیت تعیین می کنند، اما انتظار می رود قنادی ها محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به مردم تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در مجموع بیش از 35 هزار قنادی و شیرینی فروشی دارای مجوز در سراسر کشور فعال هستند که از این تعداد حدود 2 هزار واحد دارای مجوز در تهران فعالیت می کنند.

به ذینفع توصیه می شود: هموطنان شیرینی شب یلدا خود را از شیرینی فروشی ها و شیرینی فروشی های مجاز تهیه کنند.

رئیس اتحادیه قنادی ها، قنادی فروشان و قهوه خانه های قنادی تهران گفت: شهروندان در صورت شکایت از کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در قنادی ها و قنادی های سطح شهر تهران می توانند با اتحادیه قنادی های ذیربط تماس حاصل کنند با شماره تلفن های 66944411 و 66944499.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.