افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

جریمه 117 میلیاردی قطع 13 اصله درخت در خیابان ولیعصر

  • کد خبر : 155299
جریمه 117 میلیاردی قطع 13 اصله درخت در خیابان ولیعصر

به گزارش رکنا، مختاری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران درباره علت قطع درختان برخی مناطق تهران گفت: قطع درختان برخی مناطق تهران مانند خیابان ولیعصر (عج) اخیراً 13 درخت بدون مجوز و شاید عمدی قطع شده است: متخلف را 117 میلیارد جریمه کرده ایم و علاوه بر برخورد با مالک، مجوز […]

به گزارش رکنا، مختاری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران درباره علت قطع درختان برخی مناطق تهران گفت: قطع درختان برخی مناطق تهران مانند خیابان ولیعصر (عج) اخیراً 13 درخت بدون مجوز و شاید عمدی قطع شده است: متخلف را 117 میلیارد جریمه کرده ایم و علاوه بر برخورد با مالک، مجوز ادامه کار به وی داده شده است.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضاهای سبز شهرداری تهران وی علت سقوط درختان در برخی مناطق تهران را تشریح کرد.

علی محمد مختاری در حاشیه افتتاح باغ انارستان در رهبری درختان وی گفت: فضای سبز را در مناطق کم برخوردار توزیع می کنیم و از این نظر تلاش می کنیم مناطق کم برخوردار را غنی کنیم. سرانه فضای سبز در تهران قابل قبول است و سال آینده این سرانه فضا را به 18 متر مربع برای هر نفر خواهیم رساند.

مختاری با بیان اینکه حفظ باغات در مناطق کم استفاده از پوشش گیاهی یکی از سیاست های اصلی ما است و خوشبختانه عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم، گفت: در برخی مناطق مانند خیابان ولیعصر (عج) که 13 اصله درخت بود، درختان حذف شد. بدون اجازه و شاید عمدی حذف شد، اخیراً انجام شده است. متخلف را ۱۱۷ میلیارد جریمه کردیم و علاوه بر برخورد با مالک، مجوز ادامه کار به او داده شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: قطع درختان ممکن است به دلیل آفت باشد، اما در غیر این صورت در صورت رفع آن، متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید. ما هرگز اجازه سرب نمی دهیم مگر اینکه درختی خطرناک باشد و باید مهار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.