افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

دشمن هنوز نتوانسته ملت ایران را بشناسد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 155284
دشمن هنوز نتوانسته ملت ایران را بشناسد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی فر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس گفت. ما میرویم وی با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.س)مردم شهید پرور و فرمانداری کرج برای تجدید وفاداری به آرمان های شهدا و ائمه انقلاب در مراسم […]

سرهنگ پاسدار ابراهیم نوروزی فر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس گفت. ما میرویم وی با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.س)مردم شهید پرور و فرمانداری کرج برای تجدید وفاداری به آرمان های شهدا و ائمه انقلاب در مراسم تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس شرکت کردند.

وی بیان کرد: این حضور پرشور و باشکوه نشان می دهد که این ملت با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، همچنان پابرجا و پایبند به آرمان های نظام، انقلاب و ائمه انقلاب هستند و همواره به ندای مقام معظم رهبری پاسخ می دهند و آماده هستند. قرباني كردن. به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی رهبر شهدای مقاومت راه شهادت همچنان باز است شهادت ماموران نیروی انتظامی در خراشیدن این اثبات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: این شهدای والامقام برای دفاع از وطن، انقلاب و اهل بیت هستند.به) شروع به نبرد با دشمن کردند و با فداکاری در این راه، ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند.به) ارایه شده. این شهدا آنقدر نزد خدا و ائمه اطهار گرامی بودند که در سالروز شهادت بانوی دو عالم مهمان مردم شهیدپرور شهر کرج بودند.

نوروزی فر با اشاره به اینکه دشمن هنوز نتوانسته ملت ایران را بشناسد، تاکید کرد: ارادت مردم ایران به اهل بیت(ع) است.به) و آرمان های شهدا و ائمه انقلاب و گوش دادن به ندای مقام معظم رهبری در هر شرایطی نشان می دهد که دشمن همیشه در محاسبات خود اشتباه می کند و این بار هم خطا خواهد کرد زیرا مردم ما بسیار بصیر هستند و آگاهانه عمل می کنند. در راستای آرمان های انقلاب و شهدا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.