افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

5 ترفند برای افزایش ماندگاری رنگ مو; بدون عارضه و 100% تضمینی

  • کد خبر : 155215
5 ترفند برای افزایش ماندگاری رنگ مو;  بدون عارضه و 100% تضمینی

استفاده از رنگ موی چند اسمارتک نیوز تیره تر و استفاده از شامپوهای بدون سولفات و همچنین استفاده از ماسک مو و … از راه های افزایش ماندگاری رنگ مو است که با نکاتی در مورد هر کدام آشنا می شویم. از آنها در زیر حتما این تجربه آشنا را دارید که بعد از خروج […]

استفاده از رنگ موی چند اسمارتک نیوز تیره تر و استفاده از شامپوهای بدون سولفات و همچنین استفاده از ماسک مو و … از راه های افزایش ماندگاری رنگ مو است که با نکاتی در مورد هر کدام آشنا می شویم. از آنها در زیر

حتما این تجربه آشنا را دارید که بعد از خروج از سالن زیبایی، رنگ زیبای موهایتان به مرور زمان تغییر می کند و این تغییرات عموما برای خانم ها خوشایند نیست. بعد از صرف هزینه و زمان زیاد برای به دست آوردن رنگ دلخواه، متاسفانه موهای زیبای شما دوام زیادی ندارد. حتی اگر از انواع رنگ‌های باکیفیت استفاده می‌کنید، این رنگ‌ها در مدت زمانی که موهای شما را در حالت اولیه نگه می‌دارند نیز محدودیت‌هایی دارند.

طول عمر رنگ مو به این بستگی دارد نوع رنگ (رنگ های پایه و تیره یا شیک) اما به طور متوسط ​​ماندگاری هر رنگ مو تقریباً می باشد سه هفته هست اگر شما هم این نگرانی را دارید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد ماندگاری رنگ مو هستید این مطلب مجله اینترنتی فرمو را از دست ندهید.

راه های افزایش ماندگاری رنگ مو و مراقبت از آن

راه های افزایش ماندگاری رنگ مو.
راه های افزایش ماندگاری رنگ مو.

برای افزایش ماندگاری و مراقبت از رنگ مو می توانید از نکات و ترفندهای زیر استفاده کنید:

1. رنگ موی با چند اسمارتک نیوز تیره انتخاب کنید

هنگامی که تصمیم به پوشیدن یک رنگ موی جدید و شیک دارید، بهتر است رنگی را حداقل یک اسمارتک نیوز تیره تر از رنگی که در ذهن دارید انتخاب کنید. این انتخاب به این دلیل است که از اولین باری که موهای خود را می شویید، نگران محو شدن یا محو شدن رنگ آن نباشید. این کار زمان تغییر رنگ مو را به تاخیر می اندازد و ماندگاری رنگ را افزایش می دهد.

2. از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید

رنگ موی ظریف در مقایسه با رنگ موی معمولی، دوام کمتری دارند. به همین دلیل استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای شستن موها با رنگ های روشن مهم است. سولفات موجود در بسیاری از شامپوها می تواند باعث خشکی بیش از حد ساقه و ریشه مو شده و لایه محافظ بیرونی مو را از بین ببرد. برای ماندگاری طولانی‌تر رنگ موهایتان، بهتر است از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

3. از انواع شامپوهای خشک استفاده کنید

یکی دیگر از راه های افزایش ماندگاری رنگ موهای شیک این است که دفعات شستشوی موهای خود را با آب و شامپو به حداقل برسانید و به جای آن از شامپوهای خشک استفاده کنید. شامپوهای خشک می توانند به شما کمک کنند تا موهایتان را تا حد زیادی بدون نیاز به شستشو با آب تمیز کنید. به خصوص زمانی که برای حمام کردن وقت ندارید، این شامپوها به عنوان یک جایگزین موثر عمل می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شامپو خشک، مقاله ما را در فارمو با عنوان ” بخوانید.شامپو خشک چیست؟? چگونه از شامپو خشک استفاده کنیم؟ خواندن.

4. استفاده از خرید ماسک مو و نرم کننده مو.

ماسک مو و نرم کننده ماسک و نرم کننده مو مخصوص موهای رنگ شده می تواند یک لایه محافظ روی موهای شما ایجاد کند که علاوه بر جلوگیری از خروج رنگ از ساقه، موهای شما را براق و براق می کند. استفاده از نرم کننده مخصوص باید بعد از هر بار استحمام انجام شود و معمولا می توانید هفته ای دو بار طبق دستور روی بسته بندی از ماسک مو استفاده کنید.

5. کنترل دمای آب

هر بار که می خواهید موهای خود را بشویید، حتما به دمای آب توجه کنید و برای شستن موهای خود از آب داغ استفاده نکنید. استفاده از آب گرم مانند شروع به حذف طیف وسیعی از رنگ موهای زیبا با دستان خود است. استفاده از آب سرد رنگ زیبای موهای شما را بدون محو شدن طولانی تر نگه می دارد.

ماندگارترین رنگ مو

مدت زمان ماندگاری رنگ مو به عوامل مختلفی از جمله نوع رنگ استفاده شده، نوع مو، روش مراقبت از مو و عادات سبک زندگی شما بستگی دارد. اما به طور کلی طولانی ترین مدت رنگ تقریباً 3 تا 6 هفته این است. رنگ موی دائمی تا 6 هفته یا بیشتر دوام خواهد داشت، اما با گذشت زمان، رنگ ممکن است کمی محو شود.

علاوه بر این، رنگ های نیمه دائمی می توانند تا 4-6 هفته ماندگاری دارند برعکس، رنگ های نیمه دائمی و فقط موقتی تا 1 تا 2 هفته آنها بادوام هستند و با شستشوی مکرر به سرعت ناپدید می شوند. برای افزایش ماندگاری رنگ می توانید از محصولات مراقبت از مو با فرمولاسیون رنگ مخصوص استفاده کنید و همچنین از شستن موهای خود با آب سرد و محافظت از آن در برابر نور مستقیم خورشید بهره مند شوید.

رابطه بین ماندگاری رنگ و نوع مو

ماندگاری رنگ مو ارتباط مستقیمی با نوع مو و ویژگی های آن دارد. نوع مو، ضخامت آن و میزان مقاومت شیمیایی مو می تواند بر ماندگاری رنگ مو تأثیر بگذارد. موهای ضخیم تر معمولاً توانایی جذب رنگ بیشتر و ماندگاری طولانی تری دارند. علاوه بر این، مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می توانند با خواص مو تعامل داشته و بر اثر و مدت زمان آن تأثیر بگذارند. در نهایت، افزودن محصولات مراقبت و نگهداری به روتین مراقبت از مو نیز می تواند به ماندگاری رنگ کمک کند.

ماندگاری رنگ مو.ماندگاری رنگ مو.
ماندگاری رنگ مو.

بهترین برندهای رنگ مو با ماندگاری بالا

همانطور که می دانید بازار برندهای رنگ مو بسیار گسترده است و انتخاب برند مناسب به ترجیحات شما بستگی دارد. بهترین برندهای رنگ مو با ماندگاری بالا عبارتند از:

رنگ موی ریتون

رنگ موی ریتون به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین رنگ مو در کشور شناخته می شود. یکی از مهمترین مزایای رنگ ریتون این است که در فرمولاسیون آن از حداقل آمونیاک استفاده شده است. این رنگ مو از آنجایی که در تولید آن از مواد گیاهی استفاده شده و فرمولاسیون آن بدون تاثیر منفی بر ساختار مو طراحی شده است، کاملا تضمینی در دسترس خریداران است.

رنگ موی استیکس.

رنگ مو استایکس یکی از بهترین برندهای رنگ مو به شمار می رود که فرمولاسیون طبیعی و منحصر به فردی دارد. این رنگ مو حاوی پروتئین گندم و روغن سویا است که خاصیت صاف کنندگی و براق کنندگی دارد. استفاده از روغن سویا در فرمولاسیون رنگ مو استایکس باعث براق و لطافت موها شده است.

رنگ موی یومی.

رنگ موی یومی یک محصول داخلی است که به دلیل عملکرد برتر در بین خریداران رنگ مو بسیار محبوب است. فرمولاسیون منحصر به فرد و حرفه ای این رنگ مو باعث شده است که کاملا جذب ساقه مو شده و با استفاده از مواد طبیعی بر درخشندگی موها را افزایش دهد. رنگ موی یومی از چندین ماده طبیعی مانند روغن نارگیل، آلوئه ورا، روغن ماکادمیا و ویتامین C استفاده می کند. همچنین از کراتین و نرم کننده ها برای حفظ حالت مو استفاده می شود، بنابراین می توان از این محصول به عنوان رنگ دائمی و صاف کردن وز استفاده کرد. مو

تاثیر اسپری محافظ بر ماندگاری رنگ مو.

استفاده از اسپری های محافظ می تواند تاثیر زیادی در ماندگاری رنگ موهای شما داشته باشد. این اسپری ها به عنوان یک لایه محافظ روی مو عمل می کنند و از اثرات مضر عوامل محیطی، نور خورشید و شستشو با آب جلوگیری می کنند که می تواند ماندگاری رنگ را کاهش دهد. افرادی که از رنگ موهای شیک استفاده می کنند، می توانند با استفاده از اسپری های مخصوص محافظ مو، از کم رنگ شدن سریع موهای خود در اثر شستشو محافظت کنند و از کم رنگ شدن زودرس آن جلوگیری کنند. علاوه بر این، این اسپری ها می توانند موها را نرم کرده و درخشندگی و زیبایی رنگ مو را افزایش دهند.

آنچه در مورد ماندگاری رنگ مو می خوانیم:

ماندگاری رنگ مو یک نکته اساسی برای حفظ زیبایی و استایل شخصی افراد است. با توجه به اینکه رنگ موهای شیک معمولا دوام کمتری نسبت به رنگ های معمولی دارند، نیاز به مراقبت و تدابیر خاصی دارند. استفاده از محصولات مخصوص حفظ رنگ، شامپوهای بدون سولفات و نرم کننده مو، اسپری های محافظ و …. می تواند به حفظ رنگ مو و جلوگیری از ریزش مو در مواجهه با عوامل محیطی کمک کند. علاوه بر این، مراقبت مناسب از مو در منزل و استفاده از ماسک و نرم کننده برای موهای رنگ شده نیز نقش مهمی در حفظ درخشندگی و زیبایی رنگ مو دارد.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.