افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

ما بهترین کانسیلرهای مناسب برای پوست های خشک را معرفی می کنیم. برای گودی و تیرگی زیر چشم معجزه می کنند.

  • کد خبر : 155163
ما بهترین کانسیلرهای مناسب برای پوست های خشک را معرفی می کنیم.  برای گودی و تیرگی زیر چشم معجزه می کنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا برای داشتن ظاهری عالی، نه تنها لباس و ترکیب لباس اهمیت زیادی دارد، بلکه چهره نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. برای آقایان آرایش صورت مهم است و برای خانم ها داشتن آرایش کافی و تمیز می تواند بسیار موثر باشد. شاید تا چند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا برای داشتن ظاهری عالی، نه تنها لباس و ترکیب لباس اهمیت زیادی دارد، بلکه چهره نیز اهمیت فوق العاده ای دارد. برای آقایان آرایش صورت مهم است و برای خانم ها داشتن آرایش کافی و تمیز می تواند بسیار موثر باشد. شاید تا چند سال پیش مهم کرم پودر بود، اما می بینیم که امروزه با وجود اینستاگرام و آموزش هایی که منتشر می شود، بسیاری از خانم ها اهمیت عناصر دیگر مانند ضد آفتاب یا کانسیلر را برای پوست درک می کنند و به خوبی از آنها استفاده می کنند. . . برنامه های کاربردی. در رابطه با ضدآفتاب که در مطالب قبلی به طور کامل در مورد آن صحبت کرده ایم اما در این مقاله قصد داریم با کانسیلر آشنا شویم که بخش بسیار موثری برای زیبایی و تقویت آرایش است اما به شرطی که درست و مطابق انتخاب شود. به پوست خود استفاده کنید.

کانسیلر برای چیست؟

بسیاری از خانم ها نمی دانند کانسیلر چیست، اما باید بگوییم که کانسیلر در واقع یک کرم پودر فشرده به شکل جامد و مایع است که می تواند تعدادی از بیماری های پوستی مانند جوش، آکنه، لک و تیرگی دور چشم را بپوشاند. البته کانسیلرها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای قسمت خاصی از صورت استفاده می شود.

پوستم خشک است، برای جلوگیری از ریزش آرایشم چه کار کنم؟

پوست می تواند چرب یا خشک و حتی ممکن است مختلط باشد، بنابراین افرادی که پوست خشکی دارند اغلب با مشکل لایه برداری صورت یا لایه برداری آرایش مواجه می شوند، ظاهر زیبای شما از بین می رود و مدلی شبیه به خود خواهید شد. روی صورت خود آرایش کنید تا به راحتی این مشکل را کنترل کنید. سوالاتی از این دست برای مثال، هنگام انتخاب و خرید کانسیلر، نوع پوست خشک را دریافت نمی کنید. در این مقاله با بهترین کانسیلرهای پوست خشک آشنا می شویم که می توانند شما را زیبا جلوه دهند.

کانسیلر شون

شون یکی از محبوب ترین برندهایی است که در سال های اخیر خود را ثابت کرده است. کانسیلر شون که ترکیبی طبیعی و گیاهی دارد بافتی سبک و نرم به پوست می بخشد و از طرفی به دلیل پوشش قوی می تواند زیبایی ظاهر شما را کامل کند. کانسیلر شون با بهبود خشکی پوست و پوشاندن تیرگی و سیاهی دور، همان کاری را که از کانسیلر انتظار دارید را انجام می دهد. این نوع کانسیلر حاوی روغن بادام است که یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و مزیت دیگر آن کاهش چین و چروک دور چشم است. ضد باکتری است و از حساسیت پوست جلوگیری می کند.

کانسیلر مناسب برای پوست های خشک.

تصحیح یادداشت

کانسیلر نوت پوشش دهی بالایی با قیمت مناسب دارد و از طرفی حاوی پروتئین سویا و عصاره روغن آرگان است. کانسیلر نوت کمک زیادی به رفع تیرگی دور چشم می کند و علاوه بر افزایش کلاژن سازی از پوست در برابر رادیکال های آزاد نیز محافظت می کند. می تواند از خشک شدن پوست جلوگیری کند و فاقد پارابن است و ماندگاری عالی دارد.

کانسیلر من

مای یک برند جذاب و محبوب ایرانی است که محصولاتی با قیمت بسیار مناسب دارد و در کانسیلر نیز محصولی با کیفیت ارائه کرده است. این محصول ماندگاری طولانی و قابل توجهی روی پوست دارد که از طرفی پوششی قوی برای لکه های تیره و لک های پوست خشک می باشد. کانسیلر من می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند، پف زیر چشم را کاهش دهد، صافی پوست را افزایش دهد و به شادابی و جوانی پوست شما کمک کند.

کانسیلر مناسب برای پوست های خشک.

کانسیلر روی لی

این کانسیلر کانتور چشم مدادی بوده و دارای فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید می باشد که می تواند نکته بسیار مهمی باشد. این کانسیلر حاوی مواد مرطوب کننده است و آبرسانی برای تامین رطوبت پوست دور چشم که بسیار حساس است را تامین می کند. این کانسیلر از خشکی و چین و چروک دور چشم جلوگیری می کند و تا حد زیادی می تواند تیرگی و پف دور چشم را کاهش دهد. به بهبود جریان خون مویرگی اطراف چشم توجه دارد و باعث ایجاد چربی یا سنگینی روی پوست نمی شود. این کانسیلر به اندازه کافی سیاهی و چین و چروک زیر چشم را می پوشاند که واقعاً چشمگیر است.

کانسیلر مناسب برای پوست های خشک.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.