افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی ماند/ما از فلسطین حمایت می کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 155126
بدون شهادت هیچ ملتی پایدار نمی ماند/ما از فلسطین حمایت می کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۱۰ شهید گمنام اظهار داشت: امروز سالروز شهادت یک بانوی عزیز است. که سرور همه زنان بهشت ​​است. شخصیتی که مظهر نور قرآن کریم بر چهره زن است، تجسم زنانه قرآن کریم است. سرلشکر سلامی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۱۰ شهید گمنام اظهار داشت: امروز سالروز شهادت یک بانوی عزیز است. که سرور همه زنان بهشت ​​است. شخصیتی که مظهر نور قرآن کریم بر چهره زن است، تجسم زنانه قرآن کریم است.

سرلشکر سلامی گفت: امروز مردم 280 ستاره بی جا را تا عرش همراهی می کنند، این پیکرهای پاک در تابوت ضامن عزت ماست. اینها نشانه صحت وعده ملت عزیز ایران برای دفاع از ارزشهای الهی اسلام و استقلال این کشور بزرگ است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غرب و شرق و همپیمانان آنها در منطقه به دنبال جلوگیری از تسلط اسلام و قرآن بودند، گفت: آمدند تا کمر یک انقلاب بزرگ را بشکنند و ایرانی کنند. دولت ملت از انقلاب خود پشیمان است و این تئوری نشان می دهد که بدون وابستگی به غرب نمی توان روی پای خود ایستاد.

وی تصریح کرد: هیچ ملتی بدون شهادت پایدار نمی ماند و امروز ما را به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا می شناسند.

اگر اسرائیل جرات مقابله با نیروهای حماس را داشته باشد

سرلشکر سلامی در ادامه خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: کتک زدن کودکان هنر نیست و اگر قدرت و شجاعت دارید با نیروهای حماس مقابله کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردمی که در مراسم تشییع شهدا حضور داشتند افزود: اقتدار، اعتبار، پیشرفت، رفاه، امنیت، آرامش و آسایش این ملت مدیون همین شهداست. و ما را گرامی داشته اند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینها برادران شجاع، شریف، دلاور و غیور ما هستند که نشانه غیرت هستند، یاران امام در بعد از ظهر عاشورا، یاران بدر، یاران احد و دلاورمردان خندق را دشمنان برای ما نوشته اند.

سرلشکر سلامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز ما افتخار می کنیم و به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا شناخته می شویم و هیچ شخص و قدرتی جرات حمله به این مردم و این سرزمین را ندارد.

فرمانده کل سپاه گفت: ببینید اطراف شما همه جا آتش است اما ملت ما آرام است. چرا این ملت اینقدر اعتماد به نفس دارد، زیرا خداوند به آنها هدایایی داده است که به هیچ ملت دیگری نداده است؟

ملت ایران از نعمت ولایت و شهادت و جهاد برخوردار است.

وی افزود: برکت قرآن، برکت ولایت و برکت نائب امام زمان (عج) است.آه) به این ملت داده شده است. سعادت رهبر بزرگی که در قلب یک مقاومت آرام و مطمئن قرار دارد و با درایت الهی خود جهان اسلام را در برابر تهاجمات دشمنان پشتیبانی و هدایت می کند. ملت ایران از نعمت ولایت و شهادت و جهاد برخوردار شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به عزاداران سالار شهیدان گفت: شما در حال تجلیل از مقام شامخ شهدا هستید که برای ما که لباس نظامی این کشور و اسلام می پوشیم قوت قلب است.

وی تاکید کرد: دشمنان می خواستند ملت ایران را از انقلاب خود پشیمان کنند و نشان دهند که تشکیل حکومت مستقل بدون وابستگی به قدرت های شیطانی امکان پذیر نیست. هیچ قدرتی بزرگتر از آنها در تاریخ نبوده است که دست به دست هم داده اند تا از سلطه اسلام و قرآن جلوگیری کنند و نگذارند ایران مانند ستاره ای در جغرافیای سیاسی جهان بدرخشد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: تلاش کردند تا این زمین کانون تمام آتش سوزی های انباشته شده در انبارهایشان باشد. آنها می خواستند هویت ما را بگیرند و بر سرنوشت ما حکومت کنند. اما آن منظره باشکوه و نهضت عاشورایی ملت ایران به رهبری امام راحل باعث پیشروی جریان های فعلی جهاد به جبهه ها شد. ملت ما مثل صخره های سخت در برابر تگرگ گلوله ماندند تا اینکه یکی یکی سرزمین ها آزاد شد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: رزمندگان ما عملیات سختی را انجام دادند که در تاریخ نبردهای جهان بی نظیر بود. شهدای ما از اروند رود، از میدان‌های مین، از کمین‌های دشمن گذشتند و مردمی بودند که با نزدیک شدن به مرگ شادمان شدند و مجسمه‌های واقعی ایمان بودند. اینها اسناد جاودانگی ماست. هیچ ملتی بدون شهادت زنده نمی ماند.

آمریکا اشتباهات 45 سال گذشته خود را تکرار می کند.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران پشتوانه مطمئن مظلومین است، اذعان داشت: به صحنه فلسطین نگاه کنید و ببینید دشمنان ما چقدر ظالم و جنایتکار هستند. آمریکا اشتباهات 45 سال گذشته را تکرار می کند و معتقد است با اشغال این سرزمین پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و متحدانشان تجربه های تلخ گذشته را تکرار می کنند. آیا اشغال افغانستان به آنها پیروزی داد؟ آیا آنها توانستند در عراقی که اشغال کرده بودند بمانند؟ کم کم دارند چمدان هایشان را می بندند تا از این زمین بروند. آنها فقط برای سوریه هزینه کردند و به جای رسیدگی به مشکلات داخلی آمریکا که بیش از 50 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند، برای سوریه، یمن و عراق هزینه کردند. آنها شکست خوردند و مجبور شدند میدان را رها کنند.

تبدیل بیمارستان ها به میدان جنگ هنر نیست

سرلشکر سلامی تاکید کرد: فلسطین امروز هم همینطور است، هر چه بیشتر تخریب کنند، میخ های بیشتری به تابوتش می زنند. تبدیل بیمارستان ها به میدان جنگ هنر نیست بلکه جرم است و اگر می توانید مثل یک مرد در میدان بجنگید. آنها باید مطمئن باشند که فلسطینی ها هرگز شهید نخواهند شد و ملتی که شهید می شود اسیر نیست. مردم فلسطین ایستاده اند و می دانیم که بازنده آینده این جنگ آمریکا و اسرائیل هستند و تا آخر از فلسطین عزیز حمایت می کنیم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ملت های مسلمان امروز نفرت تمام نشدنی نسبت به این جنایتکاران دارند و مقامات آمریکایی جرأت حضور در کشور اسلامی را ندارند. امروز هر کجا که باشید شاهد نفرت و ناامنی ملت ها هستید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.