افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

منافی: شوت امید گل می شد، VAR انتظارات استقلالی ها را برآورده نکرد/ صحبت های روشن را در مورد ثمره براده بخوانید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 155111
منافی: شوت امید گل می شد، VAR انتظارات استقلالی ها را برآورده نکرد/ صحبت های روشن را در مورد ثمره براده بخوانید!  – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فکر می کنم اگر ضربه دوم امید گل می شد حتی VAR هم کمکی به استقلال نمی کرد. جواد منافی با اشاره به دربی اخیر و تساوی این دیدار گفت: شواهد نشان می دهد خیلی ها دوست داشتند این بازی با تساوی به پایان برسد. وی در خصوص وضعیت فنی این دیدار […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فکر می کنم اگر ضربه دوم امید گل می شد حتی VAR هم کمکی به استقلال نمی کرد.

جواد منافی با اشاره به دربی اخیر و تساوی این دیدار گفت: شواهد نشان می دهد خیلی ها دوست داشتند این بازی با تساوی به پایان برسد.

وی در خصوص وضعیت فنی این دیدار گفت: پرسپولیس در این دیدار خوب بود و اگر کمی هوشیارتر بودیم سه امتیاز این دیدار را کسب می کردیم. در نیمه اول پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و این تیم تا پشت محوطه به خوبی توپ را در اختیار داشت اما در ضربات آخر و داخل محوطه غیبت بازیکن خلاق کاملا مشهود بود. این در حالی بود که استقلال در نیمه اول برای دفاع از زمین در دستور کار قرار داشت و با لایه های پر پرس و تمرکز بیشتر روی ضدحملات، دهانه ها به خصوص در جناحین را بست.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم بازی پیچیده تر شد. در عین حال تعویض های یحیی فوق العاده بود و با فرستادن امید و عمری به زمین، تعادل را به سود پرسپولیس سنجید که همانطور که دیدید تعویض گل محمدی یک تعویض طلایی بود و گل زیبایی به ثمر رساند. به نظر من اگر ضربه دوم امید گل می شد حتی VAR هم کمکی به استقلال نمی کرد.

منافی به حواشی VAR در این دیدار اشاره کرد و گفت: همه انتظار داشتند با کمک این سیستم حواشی کمتر شود اما دقیقا برعکس بود. بعد از گل پرسپولیس، هر صحنه ای که اتفاق می افتاد، استقلالی ها به داور فشار می آوردند تا VAR را بررسی کند، چیزی که در هیچ کجای دنیا نمی بینیم. این اتفاق در حالی رخ داد که همه دیدند حامدی فر باید اخراج می شد اما داور به راحتی از این صحنه گذشت. از طرفی اولین صحنه مشکوک استقلال پنالتی بود نه دومی! نمی دانم، شاید خیلی ها می خواستند بازی مساوی شود تا قایق را تکان ندهد. من تعجب می کنم که چرا رئیس کمیته داوران پس از اعلام حکم برای استقلال و انتشار فیلمش در تمام رسانه ها باید اینگونه واکنش نشان دهد. آیا این نوع تعاملات درست است؟ این مسابقه و این مسابقات نشان داد که ما هنوز جنبه VAR نداریم.

وی درباره اظهارات برخی عوامل باشگاه استقلال از جمله علی سامره و اتهامات عجیب به پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ما برخی فراتر از جایگاه خود صحبت می کنند! نمی دانم، شاید برای خود ارضایی است و شاید به این دلیل که بار مسئولیت و فشار را بر آنها کم می کنند. در مورد صحبت های عجیب سامره فقط میگم برو از حسن روشن اسطوره استقلال جویا شو! حرف اول و آخرش را آقای روشن زد، برو حرف روشن را بخوان! من دیگر نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)