افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

رقابت برای باریک شدن کلاس استخدامی شماره 1 در رتبه بندی دسامبر

  • کد خبر : 1550
رقابت برای باریک شدن کلاس استخدامی شماره 1 در رتبه بندی دسامبر

پیش از دوره امضای اولیه، افرادی مانند نوتردام، تگزاس و جورجیا آلاباما را برای کسب رتبه برتر استخدام کشور تعقیب می کنند. دسامبر در تقویم فوتبال کالج بسیار زیاد است، با جذب نیرو در میان احساس متقاطع چرخ و فلک مربیگری، آخر هفته قهرمانی، مرحله حذفی فوتبال کالج و البته خود پورتال انتقال NCAA. از […]



پیش از دوره امضای اولیه، افرادی مانند نوتردام، تگزاس و جورجیا آلاباما را برای کسب رتبه برتر استخدام کشور تعقیب می کنند.

دسامبر در تقویم فوتبال کالج بسیار زیاد است، با جذب نیرو در میان احساس متقاطع چرخ و فلک مربیگری، آخر هفته قهرمانی، مرحله حذفی فوتبال کالج و البته خود پورتال انتقال NCAA.

از آنجایی که جابجایی فهرست و مدیریت فهرست موضوعات اصلی هستند که به حرکت در ورزش دامن می زنند، با سرعتی که تعداد کمی برای آن آماده شده بودند، جذب نیرو به همان میزان سیالیت خواهد داشت. این در رقابت برای کلاس برتر سال 2023 صادق است، جایی که وضوح در تقویم روز امضای ملی 21 دسامبر است.

همینطور، Sports Illustrated قبل از هرج و مرج، رتبه بندی 25 کلاس برتر را به روز می کند.

1. آلاباما (رتبه 1 در ماه نوامبر)

تعهدات کلامی: 24

استخدام SI99: 8

در حالی که سایر برنامه‌ها فاصله طولانی‌مدت آلاباما را در این رتبه‌بندی کاهش می‌دهند، Crimson Tide در پایان ماه نوامبر در فرود گیرنده عریض مستقر در فلوریدا Jaren Hamilton به موقعیت دیگری دست یافت. گیرنده عریض متعادل تعادلی را به یک گیرنده گسترده با استعدادهای طولانی SI99 در میدان پایین، Jalen Hale و همچنین ستاره جوان دانشگاهی، Malik Benson، به ارمغان می آورد.

2. نوتردام (5)

تعهدات کلامی: 25

استخدام SI99: 8

می توان این موضوع را مطرح کرد که ایرلندی ها به عنوان داغ ترین تیم کشور در مسیر جذب نیرو در نظر گرفته می شوند و در اوایل دسامبر تعداد بیشتری از تیم ها در راه است. با این حال، تیم مارکوس فریمن در ماه نوامبر ضربه بزرگی به دست آورد و به سوال دیرینه در مورد جذب کوارتربک با تلنگر موفقیت‌آمیز کوارتربک SI99 و تعهد دیرینه کنی مینچی به پیتسبورگ پاسخ داد. بازی تلنگر باعث شد تا کریستوفر ترک تعهد تکل تهاجمی سابق ویسکانسین را نیز در لیست تعهد قرار دهد. نوتردام اکنون با هشت عضو حیرت‌انگیز SI99 در لیست تعهدات به آلاباما و تگزاس می‌پیوندد.

3. تگزاس (4)

تعهدات کلامی: 21

استخدام SI99: 8

در حالی که لانگ‌هورنز در دفاع داخلی، جامل جانسون، که به بازار بازگشته است، شکست خورد، UT یکی از بهترین پاس‌کننده‌های کشور را از اوکلاهاما در کولتون واسک شکست داد. برجسته SI99 از قدرت محلی آستین (تگزاس) Westlake است و به برنامه استیو سرکیسیان کمک می کند تا در طول مسیر به یک نیاز اساسی برسد. UT برنامه‌های زیادی برای تعهدات برتر خود دارد، مانند شماره 1 دونده سدریک باکستر (تهدیدکننده ایالت فلوریدا) و مالک شماره 2 کرنر پشتیبان (مالک محمد) (آلاباما) در میان سایرین، بنابراین تعمیر و نگهداری به اندازه موارد جدید مهم خواهد بود.

4. گرجستان (3)

تعهدات کلامی: 21

SI99 استخدام: 7

UGA همچنان به تلاش برای نزدیک شدن قوی ادامه می دهد و به نظر می رسد در ماه دسامبر در امتداد خط دفاعی ضربه بزند. در ماه نوامبر، بولداگز تعهد دریافت کننده گسترده اوکلاهما، آنتونی ایوانز را برای افزودن عمق به حمل و نقل پاس‌گیر قوی، برگرداند. دانیل هریس، دانیل هریس، دانیل هریس، عهد طولانی‌مدت را از دست داد، اگرچه این احتمال وجود دارد که او دوباره به کلاس کربی اسمارت بپیوندد که همه چیز گفته شود و انجام شود.

5. ایالت اوهایو (2)

تعهدات کلامی: 19

SI99 استخدام: 7

نوامبر از نظر استانداردهای استخدام ایالت اوهایو نادر بود، زیرا دو بازیکن مهارت اصلی را از لیست تعهدات تهاجمی از دست داد. براک گلن کوارتربک الیت 11 که در اواخر تابستان اضافه شد، تعهد خود را به مایک نورول و ایالت فلوریدا تغییر داد. درست قبل از آن، مارک فلچر تعهد طولانی مدت خود را پس از بازی در میامی و فلوریدا انتخاب کرد تا استخدام خود را باز کند. دسامبر بسیار مهربانتر با OSU با اهداف گذر سریع و به طور بالقوه تلنگر کوارتربک خود در بازی خواهد بود.

6. LSU (6)

تعهدات کلامی: 23

استخدام SI99: 4

قهرمانان SEC West ماه نوامبر شلوغ و در عین حال متعادلی را پشت سر گذاشتند. یک جفت تعهد جدید در امتداد سنگرها در خط تهاجمی دی جی چستر و دایلن کارپنتر راشگر عبور می کند. با این حال، دو طرح خط دفاعی، از جمله دارون رید، که به ببرن تایگرز تلنگر زد، مسیر را ترک کردند. یکی دیگر از تعهدات، جاش میکنز، به ایالت اوهایو رفته است و می تواند وعده بعدی برنامه رایان دی باشد.

7. میامی (7)

تعهدات کلامی: 20

استخدام SI99: 6

یکی دیگر از برنامه‌های با جمع جدید و تفریق قابل توجه، البته، The U است که تعهد طولانی مدت QB را از دست داد و Jaden Rashada را به خدمت گرفت. تلنگر او به فلوریدا، همراه با یک محصول افتضاح در میدان، نگرانی زیادی را در مورد 10 کلاس استخدامی برتر ایجاد کرد – اگرچه بیشتر سربازان از آن زمان استحکام خود را نسبت به Hurricanes دو برابر کرده اند. همه چیز برای ماریو کریستوبال و شرکتش دوباره رو به راه است، زیرا در پایان نوامبر تعهد کالینز آچامپونگ میشیگان را تغییر داد. آخرین صحبت ها نشان می دهد که یک تلنگر دیگر در خط دفاعی ممکن است تا پایان هفته در راه باشد.

8. تنسی (10)

تعهدات کلامی: 23

استخدام SI99: 5

Vols داغترین برنامه استخدام در کشور SEC در حال حاضر است که تازه از یک ماه شلوغ نوامبر آغاز شده است. با وجود فشارهایی از سوی جورجیا، آلاباما و دیگران، سریع‌ترین عضو خط دفاعی در آمریکا را در دیوین هابز اضافه کرد، در حالی که کنتاکی تعهد خود را پشت سر گذاشت و خلیفه کیث را شکست داد. یکی دیگر از بومیان آلاباما، خط تهاجمی ویسن لانگ، علاقه درون ایالتی به تنسی را رد کرد.

9. کلمسون (8)

تعهدات کلامی: 23

استخدام SI99: 4

برنامه دابو سوینی در مسیر جذب نیرو داغ شده است، همچنین در ایالت آلاباما برای حضور نخبه در شهر فینیکس (آلا.) عجله کننده پاس مرکزی، توماریون پارکر، فرو رفته است. تعهد سابق ایالت پن، پیش از اتخاذ تصمیم نهایی، بیشتر اعضای SEC را در جریان داشت. کلمسون همچنین تایلر براون را که در ایالت دریافت می‌کند بیش از 20 پیشنهاد بورس تحصیلی دیگر به نام خود انتخاب کرد.

10. فلوریدا (10)

تعهدات کلامی: 22

استخدام SI99: 4

یکی دیگر از برنامه‌های SEC که برای پایان اسپلش آماده می‌شد، فلوریدا با یکی از بزرگ‌ترین تلنگرهای چرخه استخدام در کنجکاوی Jaden Rashada از میامی، توپ را به دست آورد. QB نخبه قبل از انتخاب Hurricanes در تابستان به این برنامه گرایش داشت و هرگز در خواستگاری کالیفرنیایی که اکنون به بخشی از کلاس تعهد تبدیل شده است، از بین نرفت. اخبار بیشتری در پست کوارتربک در Gainesville وجود داشت، زیرا این برنامه از تعهد دیرینه و استعداد داخلی مارکوس استوکس پس از انتشار ویدیویی از او در حال استفاده از توهین نژادی در رسانه های اجتماعی بود. او از آن زمان به دلیل استفاده از این زبان هنگام “گوش دادن به موسیقی رپ” عذرخواهی کرده است.

11. اورگان (12)

تعهدات کلامی: 24

استخدام SI99: 3

در حالی که اردک ها در پی عزیمت هماهنگ کننده تهاجمی کنی دیلینگهام به ایالت آریزونا، نگه داشتن نیروهای تهاجمی کلیدی را حفظ می کنند، این برنامه دوباره در ماه نوامبر از طریق کشور SEC در سنگرها قرار گرفت. تعهد یکباره تگزاس A&M جانی بونز UO را در روز شکرگزاری به جای A&M و تگزاس انتخاب کرد. گرنوریس ویلسون، دانش‌آموز ارشد دبیرستان لیکلند (فلوریدا)، که پس از اخراج برایان هرسین، استخدام آبورن خود را آغاز کرد، به یوجین سفر کرد و مدتی بعد در لیست تعهدات داک قرار گرفت.

12. اوکلاهما (9)

تعهدات کلامی: 22

استخدام SI99: 2

نه تنها برنت ونبلز با فهرست فعلی خود با یک جور خروج پورتال نقل و انتقالات سروکار دارد، بلکه اولین کلاس استخدام کامل تحت نظارت او دو ضربه کلیدی در از دست دادن پاس سریع SI99 کولتون واسک به رقیب تگزاس و دریافت کننده گسترده آنتونی ایوانز به جورجیا داشت. اما در سمت دیگر توپ در تعهدات جدید کندل دالبی و اشتون سندرز به ترتیب در دفاع دفاعی و خط دفاعی پاسخ داد.

13. USC (13)

تعهدات کلامی: 20

استخدام SI99: 4

تروجان ها در کلاس 2023 باقی ماندند، اما با توجه به موفقیت برنامه لینکلن رایلی در اولین سال مربیگری اش، به خوبی به پایان رسیدند. دوس رابینسون شماره 1 SI99 و ماتایو اویاگاللی، 50 عضو برتر، از جمله اهدافی هستند که به تصمیم نهایی نزدیک شده اند.

14. ایالت پن (14)

تعهدات کلامی: 19

استخدام SI99: 2

گیرنده عریض ایجانی شاکر کلاس پن استیت را در نوامبر ترک کرد. در هفته‌های آینده شاهد عملکرد بهتر Nittany Lions در مسیر، به خصوص در سمت دفاعی توپ خواهیم بود.

15. کارولینای جنوبی (15)

تعهدات کلامی: 20

استخدام SI99: 1

برنامه شین بیمر در لیست تعهدات در ماه نوامبر بی‌طرف بود، اما تعداد زیادی از اهداف برتر در ترکیب باقی مانده‌اند، از جمله یکی از نادرترین چهره‌های ورزشی در کشور در فوتبال و ستاره پیست نیکولز هاربر. بومی دی سی در اواخر استخدامش به کلمبیا رفته است.

16. ایالت فلوریدا (20)

تعهدات کلامی: 16

استخدام SI99: 2

ایالت فلوریدا، همسو با صعود خود در میدان، پس از پاسخ به یک علامت سوال بزرگ در کلاس که بروک گلن از ایالت اوهایو را به عقب انداخته بود، همچنان به دنبال جذب نیرو ادامه می دهد. این بومی ممفیس هدفی برای کارکنان نورول بوده است که مربوط به زمانی است که FSU قبلاً در بهار یک کوارتر پشتیبان (کریس پارسون، که اکنون در ایالت می سی سی پی تعهد کرده است) داشت.

براک گلن الیت 11 نکات برجسته نشویل (؛ 2:59)

17. بیلور (16)

تعهدات کلامی: 24

استخدام SI99: 1

همه چیز برای برنامه و کلاس دیو آراندا در بیلور ثابت است، جایی که تعهد بالاترین رتبه در SI99 QB آستین نووساد مهمتر از همیشه به نظر می رسد زیرا خرس ها به طور بالقوه به تنها یک کوارتربک بورسیه در حال ورود به فصل کاسه هستند.

18. کارولینای شمالی (17)

تعهدات کلامی: 19

استخدام SI99: 0

کارولینا در یکی از مهم‌ترین تعهدات دفاعی‌اش در انجام همه کارها، ورزشکار ریکو واکر که بسیاری را شگفت زده کرد، شکست خورد. سایر تعهدات توسط برنامه‌های دیگر هدف قرار می‌گیرند، بنابراین درک طبقاتی مک براون به همان اندازه که در ماه دسامبر جذب نیروهای جدید می‌شود، متکی به نگه‌داشتن نیروها است.

19. آرکانزاس (18)

تعهدات کلامی: 23

استخدام SI99: 0

وضعیت موجود با کلاس تعهد بزرگ و متعادل سام پیتمن، که علیرغم ناامیدی در فایتویل، در فصل از تعهد خارج نشد.

20. لوئیزویل (19)

تعهدات کلامی: 15

استخدام SI99: 1

چندین برنامه در حال کار بر روی کاهش تعهدات لوئیزویل در طول چرخه استخدام هستند، به خصوص با تعداد انگشت شماری از ایالت کالیفرنیا، با این که گروه فعلی تعهدات UofL هنوز می تواند یکی از برترین موقعیت های مهارتی در کشور در نظر گرفته شود. . در نهایت چند نفر به کاردینال ها می چسبند؟

21. تگزاس فناوری (21)

تعهدات کلامی: 25

استخدام SI99: 0

کلاس بزرگ جوی مک‌گوایر همچنان در هیئت مدیره باقی می‌ماند، اگرچه فرار کالب اسمیت در نوامبر به عنوان یک باخت بزرگ در تحلیل نهایی پیش‌بینی می‌شود. گیرنده گسترده ستاره در ایالت به احتمال زیاد تصمیم نهایی دانشگاه خود را خیلی زود فاش خواهد کرد.

22. واشنگتن (24)

تعهدات کلامی: 18

استخدام SI99: 0

کلاس استخدام Huskies دست نخورده باقی می‌ماند و در مراحل اولیه امضای قرارداد قرار می‌گیرد، اگرچه این امر بدون مناقشه از سوی رقبای Oregon و USC در نقاط مختلف صورت نگرفته است.

23. تگزاس A&M (21)

تعهدات کلامی: 11

استخدام SI99: 2

گروه کوچک آگیز همچنان به موضوع داغ در محافل استخدام تبدیل شده است و یکی از تعهدات اصلی آن از آن زمان در آنتونی هیل، مدافع خط SI99 ادامه یافته است. بسیاری به همکار SI99 تگزاسی دیوید هیکس، که در هفته های اخیر از اورگان و اوکلاهاما بازدید کرده است، چشم دوخته اند.

24. میشیگان (25)

تعهدات کلامی: 18

استخدام SI99: 0

ولورینز که به پلی آف فوتبال کالج اعزام می شود، درست زمانی که فصل معمولی عالی آنها از بین رفت، به سختی به مسیر خود رسیدند. پس از پیروزی هیولا در کلمبوس بر ایالت اوهایو، UM یک جفت اوهایوایی را در دفاع دفاعی کامرون کالهون و ورزشکار همه کاره جیسون هیولت به کلاس اضافه کرد. بریون اسماعیل، مدافع خط، یک روز قبل از پیروزی در رقابت، وارد کشتی شد. برنامه جیم هارباگ نیز در ماه نوامبر در حالی که میامی برای ورزشکار کالیفرنیایی کالینز آچامپونگ 6 فوت 7 تاب می خورد و ضربه می زد، مورد حمله قرار گرفت.

25. TCU (NR)

تعهدات کلامی: 21

استخدام SI99: 0

یکی دیگر از برنامه‌هایی که به وضوح از افزایش در میدان بهره می‌برد، کلاس سونی دایکز است. TCU راه خود را به 25 برتر با رشد ثابت در کلاس 2023 پیدا کرده است، که توسط جدیدترین تعهد و استخدام نخبه خط دفاعی مارکیس دیل، که بهترین های Big 12 را در 20 نوامبر بیش از 40 پیشنهاد بورسیه گزارش شده از جمله گرجستان و گرجستان انتخاب کرده بود، پیدا کرده است. آلاباما

ترک تحصیل کرد: سینسیناتی (23)

پنج تا بعدی: آیووا، اوله میس، دوک، نورث وسترن، آبرن

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • واکنش رتبه بندی پلی آف فوتبال کالج
  • یک پلی آف 12 تیمی بعد از هفته 13 چگونه خواهد بود
  • Forde-Yard Dash: بنابراین، آبرن هیو فریز را استخدام کرد … چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟
  • پیش نمایش و انتخاب مسابقات قهرمانی کنفرانس FBS





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.