افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

پاسخ عالیشاه به بد قولی هواداران استقلال/ هیچ وقت برای استقلال نخواندم، اتفاقاتی که افتاد واقعا باورنکردنی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154938
پاسخ عالیشاه به بد قولی هواداران استقلال/ هیچ وقت برای استقلال نخواندم، اتفاقاتی که افتاد واقعا باورنکردنی است – پرسپولیس نیوز

گلایه کاپیتان پرسپولیس از اتفاقاتی که بعد از دربی درگیر آن بود. امید عالیشاه بار دیگر روند شکست ناپذیر خود را در دربی حفظ کرد. او اگرچه سومین گل دوران حضورش در پرسپولیس را به ثمر رساند اما در این زمینه رکورد جالبی را نیز به ثبت رساند و حالا محبوب ترین بازیکن فعلی پرسپولیس […]

گلایه کاپیتان پرسپولیس از اتفاقاتی که بعد از دربی درگیر آن بود.

امید عالیشاه بار دیگر روند شکست ناپذیر خود را در دربی حفظ کرد. او اگرچه سومین گل دوران حضورش در پرسپولیس را به ثمر رساند اما در این زمینه رکورد جالبی را نیز به ثبت رساند و حالا محبوب ترین بازیکن فعلی پرسپولیس در بین هواداران این تیم محسوب می شود.

عالیشاه که به دلیل مصدومیت اخیر از روی نیمکت به کار خود ادامه می داد در نهایت به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و در دومین بازی هجومی خود مقابل دروازه آبی ها طلسم این دیدار را شکست. با ناکامی مجدد در برابر سید حسین حسینی.

عالیشاه که در آخرین بازی دو تیم گلزنی کرد، قبل از ورود به زمین بارها مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت و در نهایت یحیی گل محمدی به دنبال فرصتی بود تا کاپیتان تیمش را در یک مسابقه به میدان بفرستد. موقعیت خوب او و تعویض طلایی اش با گلش نزدیک بود سه امتیاز شیرین دربی را برایش به ارمغان بیاورد اما اتفاقات دقایق پایانی بازی و گلزنی کوین یاماگا از روی پنالتی معادلات را تغییر داد تا در این مبارزه به تساوی رضایت دهد. . .

با این حال کاپیتان پرسپولیس حالا از اتفاقات پایانی بازی گلایه دارد. عالیشاه که مانند دربی گذشته پیراهن خود را برای جشن گلزنی درآورد، مورد هجمه شدید بازیکنان استقلال و البته هواداران این تیم قرار گرفته است. صفحه شخصی این بازیکن در ساعات اخیر و پس از دربی مورد حمله و توهین لفظی هواداران رقیب قرار گرفته است.

عالیشاه که سومین گل خود را در تاریخ دربی هایی که در آن حضور داشته در دروازه استقلال به ثمر رساند، اما تاکید می کند که هرگز به تیم رقیب به خصوص هوادارانش بی احترامی نکرده و در بحث هایشان به حریف احترام گذاشته است. دربی . اما فحاشی هایی که در فضای مجازی به او و خانواده اش می شود باعث ناراحتی شدید او شده است. با این حال کاپیتان پرسپولیس پس از گلزنی و درآوردن پیراهن خود نه به سمت استقلالی ها رفت و نه شادی عجیبی روی نیمکت تیمش ایجاد کرد و از دروازه رقیب تا سکوهای داخلی فاصله زیادی را طی کرد. با هواداران پرسپولیس جشن گرفتند.

کاپیتان پرسپولیس در جمع دوستانه از آزار خانواده ابراز گلایه کرد و گفت: فوتبال بود. نمی گویم دربی مثل بازی های دیگر است و قطعا اهمیت بیشتری دارد. اما نباید اینطور باشد که کسی به خود اجازه دهد به خانواده یک بازیکن توهین کند و فحاشی کند. در دوران حضورم در پرسپولیس هرگز برای تیم رقیب نخواندم. بعد از گل، مخاطبانمان را خطاب قرار دادم. اما اتفاقی که افتاد واقعاً باورنکردنی است. هیچ کس دوست ندارد به خانواده اش توهین شود. و به چه دلیل؟ آیا من به شما بی احترامی کردم؟ من کسانی را که فحاشی کردند به عنوان هواداران واقعی استقلال و طرفداران دروغین بودند نمی شناسم و خیلی متاسفم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)