افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

حضور تیم های دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات کشوری – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 154853
حضور تیم های دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات کشوری – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سپوند در سخنانی گفت: امروز چهارم آذرماه با مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس با رئیس فدراسیون دوومیدانی دیدار کردیم و توافقات متعددی انجام شد. ادامه با اشاره به امتناع رئیس قبلی فدراسیون دوومیدانی از حضور نداشتن با تیم پلیمر در لیگ دسته اول این رشته و عدم حضور مدعی اصلی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سپوند در سخنانی گفت: امروز چهارم آذرماه با مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس با رئیس فدراسیون دوومیدانی دیدار کردیم و توافقات متعددی انجام شد.

ادامه با اشاره به امتناع رئیس قبلی فدراسیون دوومیدانی از حضور نداشتن با تیم پلیمر در لیگ دسته اول این رشته و عدم حضور مدعی اصلی قهرمانی در دو بخش بانوان و آقایان در فضای باز: با توجه به حضور تیم های پلیمر بانوان و آقایان خلیج فارس خرم آباد در مسابقات داخل سالن باشگاه های کشور که در دی ماه برگزار می شود، آمادگی خود را برای حضور در این فصل نیز مانند سال های گذشته اعلام می کنیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد افزود: موضوع بعدی در خصوص مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا این است که باشگاه پلیمر از نظر سخت افزاری و تجهیزات الکترونیکی بهبود یابد. گرفتار شود این مسابقات کمک شایانی به فدراسیون خواهد کرد.

سپوند گفت: یکی از موارد دیگر مربوط به جاده داخل تالار شهید کریمی خرم آباد است که قرار است هفته آینده پیمانکار تعمیر و بازسازی تالار آفتاب اینگلبا تهران برای بازدید و مرمت این سالن به خرم آباد سفر کند. “.

وی با بیان اینکه آخرین موضوع مربوط به هیئت دوومیدانی لرستان بود، تصریح کرد: این هیئت مدتی است که توسط سرپرست هدایت می شود و دچار حاشیه و افول شده است و طی صحبت هایی که با سرپرست فدراسیون دوومیدانی داشتیم، تصمیم گرفت با روال قانونی انتخاب رئیس این کمیته پیش برود تا دو و میدانی لرستان بار دیگر جایگاه واقعی خود را به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.