افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

مذاکرات با یمن برای توقف حمله به کشتی های اسرائیلی ادامه دارد

  • کد خبر : 154786
مذاکرات با یمن برای توقف حمله به کشتی های اسرائیلی ادامه دارد

به گزارش بازار، محمد عبدالسلام افزود: به همه گفته ایم که عملیات در یمن برای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه است، نمی توانیم حمله به نوار غزه و محاصره آن را بپذیریم تا آذوقه نداشته باشند. داروها و یا حتی آب آشامیدنی و رژیم صهیونیستی سعی در قطع آن دارد، بیایید دست به […]

به گزارش بازار، محمد عبدالسلام افزود: به همه گفته ایم که عملیات در یمن برای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه است، نمی توانیم حمله به نوار غزه و محاصره آن را بپذیریم تا آذوقه نداشته باشند. داروها و یا حتی آب آشامیدنی و رژیم صهیونیستی سعی در قطع آن دارد، بیایید دست به دست هم دهیم.

سخنگوی انصارالله یمن تصریح کرد: در جلسات مختلف در حال انجام تاکید شد که مواضع یمن در قبال غزه غیرقابل مذاکره است و کشتی‌های دشمن یا آنهایی که مقصدشان بنادر رژیم صهیونیستی است تا حملات و محاصره غزه و سیل نابود شود. . کمک های بشردوستانه به نوار غزه هدف حملات ما است.

وی در پایان گفت: هرگونه اقدام واقعی که با ورود غذا و دارو شرایط انسانی را در فلسطین و غزه فراهم کند به کاهش تشدید تنش کمک می کند.

ارتش یمن طی چند هفته گذشته چندین کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه مورد حمله قرار داده است.

نیروی دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود که تا پایان تجاوزات آنها به غزه و جنایات آنها علیه ملت فلسطین، به عملیات نظامی علیه کشتی ها و منافع دشمنان صهیونیست ادامه خواهد داد.

این نیروها پیشتر اعلام کرده بودند که در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، به تمامی کشتی های موجود رژیم صهیونیستی حمله خواهند کرد.

علی الکهوم یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز گذشته تاکید کرد که عملیات بزرگ، موثر و راهبردی یمن برای حمله به اسرائیل و حمایت از فلسطین تا پیروزی و نابودی این رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت.

الکهوم افزود: آنچه کشتیرانی بین المللی را تهدید می کند، حضور قدرتمند نظامی آمریکا، اسرائیل و غرب در باب المندب و دریای سرخ است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: حضور نظامی آمریکا، اسرائیل و غرب بر تحمیل هژمونی غرب در خطوط مهم و استراتژیک دریایی بین‌المللی متمرکز است.

وی افزود: هرکسی که از اسرائیل (رژیم) حمایت می کند باید ضربه ها را بزند و ما از هیچ تلاش و امکاناتی برای حمایت از فلسطین و غزه دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.