افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

احمد خاتمی: امروز کجایند آنهایی که همه امیدشان به کشور آمریکا بود که بگویند نتیجه مذاکرات چه شد؟

  • کد خبر : 154783
احمد خاتمی: امروز کجایند آنهایی که همه امیدشان به کشور آمریکا بود که بگویند نتیجه مذاکرات چه شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): تسنیم: امام موقت تهران گفت: هیچکس با اشتغال زنان مشکلی ندارد اما اشتغال زنان باید در مشاغلی که ویژه زنان است همراه با حجاب، طهارت و عفاف باشد. حجت الاسلام سید احمد خاتمی امشب در یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس ربع تیگران با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تسنیم: امام موقت تهران گفت: هیچکس با اشتغال زنان مشکلی ندارد اما اشتغال زنان باید در مشاغلی که ویژه زنان است همراه با حجاب، طهارت و عفاف باشد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی امشب در یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس ربع تیگران با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: شرکت در عزاداری ها مراسم حضرت فاطمه (س) در شب شهادت، دعای عملی به زهرای مرضیه است. پ) است

وی با بیان اینکه لبیک یا زهرا علیهاالسلام معنا و پیام وسیعی دارد که اولین پیام آن این است که لبیک ولی امر است، گفت: شرکت در مجلس حضرت زهرا سلام الله علیها به این معناست که ایشان محکم ایستادند و مقاومت کرد. در مسیر دولت تا آخرین نفس، ما ادامه راه آن هستیم.

سرپرست امام جمعه تهران با بیان اینکه حضرت علی (ع) در روایتی فرمودند خداوند از شما می خواهد که هیچ وقت رنگ خود را تغییر ندهید، مدام خط خود را تغییر ندهید و از حق و حریم حق جدا نشوید. ، او گفت. ادامه: راه ولایت فاطمه (س) راه صحیحی است و تاریخ نشان داده است که هر که از ولایت راه راست منحرف شود هلاک می شود و با ذلت می میرد.

وی با اشاره به اینکه خواندن تاریخ جدا شدگان از ولایت ضروری است، افزود: در تاریخ انقلاب نیز افراد بدبختی هستند که از امام جامعه جدا شدند و امروز اثری از آن نیست. از آنها.” آنها.”

خاتمی با بیان اینکه حضرت علی (ع) فرمودند دنیا برای شما مهم نباشد، ادامه داد: خیلی ها شعار حکومت داری می دهند، اما در عمل به گونه ای دیگر عمل کردند. در کشور ما دوره های زیادی بوده که مردم شعار ولایت را مطرح می کردند، اما زمانی که زمان عمل فرا رسید، قدرت طلب شدند.

وی با اشاره به اینکه جنگ رژیم صهیونیستی با غزه یک جنگ گسترده بین خیر و شر است و امروز استانداری نشان می دهد کدام طرف را انتخاب می کنند، گفت: متاسفانه این روزها هم می بینیم که برخی می گویند غزه چیست. به ما؟” شما باید از آنها بپرسید که چگونه می توانید کشتار پنج هزار کودک بی گناه توسط مظلومین را ببینید و سپس بگویید چه ربطی به ما دارد، در حالی که حضرت علی علیه السلام بارها بر دفاع از مظلوم تأکید کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر زمزمه ای علیه خط ولایت گفته می شود، تنها در جهت گمراهی مردم و ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: کجا هستند کسانی که همه امیدشان را می گذارند؟ امروز در کشور آمریکا گفت که نتیجه مذاکرات چه خواهد شد و وقت کشور صرف چه شد.

وی با بیان اینکه همه عزت و اقتداری که امروز در دنیا داریم مدیون مبارزه، مقاومت و شعار مرگ بر آمریکاست، ادامه داد: لبیک یا زهرا(س) یا فاطمه پس از قرن ها هنوز هم ولایتیم، هنوز هستیم. استانداران و ما همچنان فرماندار خواهیم بود…

خاتمی با اشاره به اینکه یکی از محل های تبعید مرحوم آیت الله مشکینی شهر ماهان بود و بزرگان زیادی به دیدار ایشان در این شهر آمدند، افزود: یکی از روزهای سال 52 آیت الله مشکینی با پای برهنه به دیدار یکی از بزرگان رفتند. و او را پابرهنه فرستاد. از او خواستند با بقیه مهمانان این کار را نکند. ایشان فرمودند آیت الله سید علی خامنه ای امید اسلام است.

وی با بیان اینکه لبیک یا زهرا (س) به معنای پشتیبان ولی فقیه و ولی فقیه بودن است که در برهه های مختلف انقلاب برای اعتلای اسلام تلاش می کند، گفت: دشمن امیدوار است که مردم ولی فقیه را رها کنند. فقط انقلاب است و نباید اجازه دهیم این امید دشمن محقق شود.

امام جمعه تهران در ادامه با اشاره به اینکه دشمن انتخابات 20 اسفند امیدوار است این انتخابات بدون حضور مردم برگزار شود و پس از اغتشاشات سال گذشته که به اهداف خود نرسیدند، امیدوار است که بتوانند به خواسته خود برسند. اهداف در این انتخابات: دشمن می خواهد در انتخابات به هر آنچه در اغتشاشات به دست نیاورده است برسد و ما باید کاری کنیم که دشمن با حضور باشکوه در انتخابات این آرزو را به گور ببرد.

وی با بیان اینکه امروز خط ولایت خط مشارکت و حضور در انتخابات است، گفت: مقام معظم رهبری همه مسائل بهداشت، امنیت، رقابت و حضور در انتخابات را مهم دانستند و باید گوش به فرمان باشیم. از استاندار و انتخاب احسن در پای صندوق های رای.

خاتمی با اشاره به اینکه در انتخابات باید فردی را انتخاب کرد که شیفته خدمت باشد و تشنه قدرت نباشد، افزود: دین ما می گوید مومن پیامبرش را تنها نمی گذارد و اگر میهن آباد را می خواهیم باید در صندوق ها حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه دومین پیام لیپیک یا زهرا(س) لیپیک حجاب است، ادامه داد: حضرت زهرا(س) از حجاب به عنوان حرفه خود استفاده می کند چرا که زمینه حجاب حضرت فاطمه(س) است. تاریخ حجاب یک داستان فرعی نیست و امروز به یک موضوع اساسی تبدیل شده است زیرا دشمن از آن به ضرر اسلام استفاده می کند.

وی با اشاره به مسئله حجاب، بحث حجاب یک مسئله اسلام است و واقعیت این است که حجاب ریشه در قرآن و قانون دارد و حجاب طهارت و طهارت می آورد، گفت: لیپیک یا زهرا (( اره) لبیک پاکیزگی است؛ هیچکس با اشتغال زنان مشکلی ندارد، اما اشتغال زنان باید در مشاغلی که مخصوص زنان است، همراه با حجاب و طهارت و حیا باشد.

وی با بیان اینکه هیچ گاه اشتغال زن نباید مانع خانه داری شود، افزود: امام صادق علیه السلام می فرمایند که امام علی علیه السلام با جمع آوری هیزم و کشیدن آب از چاه کارهای خانه را انجام می دهد و حضرت فاطمه علیها السلام نیز این کار را انجام می دهد. خانهداری. آرد گندم، خمیری که برای پختن و پختن نان از آن استفاده می کرد که کار خانگی و کشاورزی آن حضرت می باشد.

خاتمی با اشاره به اینکه آفت فرهنگ غرب، فروپاشی خانواده است و نباید اجازه دهیم محور خانواده از بین برود، خاطرنشان کرد: لبیک یا زهرا (س) یعنی فکر با هم بودن و گره گشایی از کار دیگران.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) تا صبح ایستاده بود، نماز شب می خواند و همیشه برای همسایه ها دعا می کرد، ادامه داد: هیچکس به دردسر نیفتد و دست شما را بگیرد، همان گونه که حضرت فاطمه در مقابل بیگانگان سخت گیری کرد. و با دوستانش مهربان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.