افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

درخشان: پیشکسوتان پرسپولیس عجولانه صحبت می کنند/ فراموش نکنید این تیم 8 امتیازی شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154743
درخشان: پیشکسوتان پرسپولیس عجولانه صحبت می کنند/ فراموش نکنید این تیم 8 امتیازی شد – پرسپولیس نیوز

حمید درخشان می گوید پیشکسوتان پرسپولیس نباید به تیم ها عجله کنند و باید به این تیم فرصت بدهند. پرسپولیس روز پنجشنبه در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت اما اگرچه در نیمه دوم به گل رسید اما در دقایق پایانی بازی گل تساوی را روی یک ضربه پنالتی واگذار کرد […]

حمید درخشان می گوید پیشکسوتان پرسپولیس نباید به تیم ها عجله کنند و باید به این تیم فرصت بدهند.

پرسپولیس روز پنجشنبه در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت اما اگرچه در نیمه دوم به گل رسید اما در دقایق پایانی بازی گل تساوی را روی یک ضربه پنالتی واگذار کرد تا با یک امتیاز بازی را ترک کند. . حمید درخشان در خصوص این دیدار گفت: این دیدار از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت و دو تیم دو بار به گل رسیدند که در فوتبال به خاطر اشتباهات فردی است. ما در این بازی هیچ گونه ترکیبی یا رویداد خاصی ندیدیم یا چیزی که در مورد آن صحبت کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم شرایط بازی از نظر فنی، تاکتیکی و زیبایی فوتبال بالا باشد اما تنها چیزی که دیدیم این بود که بازیکنان مدام به سمت داور حمله می کردند. این اتفاقات نشان می دهد که ما شرایط لازم برای یک مهمانی بزرگ را نداریم و همچنان به دنبال مسائل حاشیه ای هستیم. دربی صد و دوم برای فوتبال ما مثبت نبود.

درخشان درباره حواشی مربوط به سیستم کمک داور ویدیویی گفت: این سیستم می تواند موثر باشد اما نمی توانیم از آن استفاده کنیم. نحوه استفاده از VAR مهم است و ما باید فرهنگ سازی کنیم. البته همه ما باید در نظر داشته باشیم که یک نفر پشت VAR نشسته و همه ممکن است اشتباه کنند. همه این مسائل جزئی از فوتبال است و ما نمی توانیم آنها را پاک کنیم و باید با آنها روبرو شویم. باید با آرامش مشکلات را حل کنیم نه اینکه مدام و در هر اتفاقی به داور حمله کنیم. VAR آمده تا فوتبال را توسعه دهد و به ما کمک کند، اما اگر نتوانیم به خوبی از آن استفاده کنیم، فایده ای ندارد. یک جا داور اشتباه می کند و ده نفر حمله می کنند. این رفتارها درست نیست و کمکی به پیشرفت فوتبال ما نمی کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: دیشب بازی الاتحاد و الاهلی مصر را تماشا کردم و لذت بردم. ببینید سطح فوتبال چقدر بالا رفته اما ما مدام می گوییم دربی باید بهترین بازی ما باشد اما همیشه بدترین بازی ما می شود و هیچ نکته فنی نمی توانیم از این موضوع بگیریم. همخوانی داشتن. ما همیشه از حاشیه دربی صحبت کرده ایم و می خواستیم در این دیدار یک امتیاز فنی داشته باشیم.

درخشان سپس به شادی نکونام پس از گل تساوی استقلال اشاره کرد و گفت: شادی لازمه هر مربی است و طبیعی است که همه احساسات خود را نشان دهند، اما این خوشحالی و احساسات نباید به دیگران آسیب برساند و باید در چارچوب باشد. ما نباید به کسی توهین کنیم. تصویر شادی بسیار مهم است و باید به یاد داشته باشیم که ما افراد بزرگی هستیم که در حاشیه هستیم و مربی تیم بزرگی پر از هوادار بوده ایم. وقتی مسئولیت تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس را بر عهده می گیریم، نباید فراموش کنیم که سرمربی تیم بزرگی هستیم که پیشتازی طولانی دارد و بازیکنان بزرگی در آن حضور داشتند.

وی که پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل از یحیی گل محمدی حمایت کرده بود، تصریح کرد: یحیی پرسپولیس را قهرمان کرده و سه جام هم به دست آورده است. شما نمی توانید با یک باخت یک مربی را اخراج کنید اگر سنگ تمام بگذارد. اگر یحیی می رفت، یک سرمربی جدید می آمد، می توانید تضمین کنید که او یک بازی را نباخت؟ حتی اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاورید، این چیزی را تضمین نمی کند. این زیبایی فوتبال است. یه جایی اشتباه میکنی و میبازی. ما باید با این مسائل روبرو شویم و بفهمیم که یک مربی ممکن است اشتباه کند و یک بازی را ببازد. این دلیل نمی شود که او را با یک بطری بزنیم و به او بگوییم که باید صبح برود.

درخشان افزود: فراموش نکرده ایم که تیم ما مقابل حریف ژاپنی خود شکست خورد اما همین تماشاگران برای این تیم تشویق کردند. باید فرهنگ سازی کنیم که مربی با شکست عوض نشود و به او کمک کنیم تا مشکلات را حل کند. اگر نه، هر مربی که می آید، با اولین شکست، دو بطری به او می دهیم و می گوییم برو. در این شرایط هیچ کس مسئولیتی نمی پذیرد.

وی در خصوص پیشکسوتانی که بعد از هر ناکامی بحث تغییر کادرفنی تیم را مطرح می کنند، گفت: این پیشکسوتان هم به فکر تیم هستند اما عجولانه تصمیم می گیرند. آنها باید صبور باشند و با آرامش بیشتری مصاحبه کنند. آنها نباید نگران یک باخت باشند و باید صبور باشند. این تیم سال گذشته 8 امتیاز عقب بود اما ریکاوری کرد و قهرمان شد. ما نباید این تیم را دست کم بگیریم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره شرایط پرسپولیس برای صعود به اوج گفت: این تیم باید در نیم فصل خرید خوبی در خط حمله داشته باشد و سپس آرام شود و در نهایت راه خود را برای رسیدن به قهرمانی ادامه دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)