افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اعتزیری: داور می خواست از زیر فشار استقلالی ها خارج شود/ پرسپولیس دچار مصدومیت شدید شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154699
اعتزیری: داور می خواست از زیر فشار استقلالی ها خارج شود/ پرسپولیس دچار مصدومیت شدید شد – پرسپولیس نیوز

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اتفاقات دربی 102 و استفاده از داوری ویدیویی تصریح کرد: اگر قرار است از VAR اینطور استفاده شود، بهتر است فعلا این اتفاق نیفتد. سهراب عثیری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: دربی 102 را می توانیم به دو دربی 15 […]

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اتفاقات دربی 102 و استفاده از داوری ویدیویی تصریح کرد: اگر قرار است از VAR اینطور استفاده شود، بهتر است فعلا این اتفاق نیفتد.

سهراب عثیری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: دربی 102 را می توانیم به دو دربی 15 دقیقه ای ابتدا و پایان تقسیم کنیم. در این نیم ساعت هواداران دو تیم شاهد بازی خوب بازیکنان بودند و در دقایق دیگر شاهد بازی باکیفیتی نبودیم و دربی بسیار بی کیفیت و بی روح بود.

وی ادامه داد: هم بازیکنان استقلال و هم پرسپولیس محتاطانه بازی کردند و به دنبال تساوی بودند. ترس از شکست در نحوه بازی دو تیم نمایان بود و سبک بازی استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر گواه این موضوع است.

این کارشناس فوتبال افزود: امید عالیشاه یکی از بهترین فوتبالیست های ایران در سال های اخیر است، این بازیکن در هر شرایطی به پرسپولیس کمک کرده و همیشه مفید بوده است. امید یکی از بازترین دربی های استقلال و پرسپولیس به حساب می آید و مقابل استقلال عملکرد با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت. محمد عمری هم پتانسیل درخشش را دارد و باید در دیدارهای آینده جایگاهی ایجاد کند تا دل هواداران پرسپولیس را شاد کند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: تغییراتی که گل محمدی در جریان بازی انجام داد خوب بود اما کیفیت بقیه بازیکنان مثل نیمه اول نبود و این هم به حساسیت دربی برمی گردد. اتفاق عجیبی افتاد و در کل بازیکنان و عوامل تیم پرسپولیس از این تساوی ناراحت شدند.

استیقی درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این بازی گفت: VAR می تواند در بخشی از قضاوت داور مانند اعلام آفساید و … به جای اینکه داور برای هر صحنه ای که اتفاق می افتد از VAR کمک بگیرد کمک کند. بازی . در این دربی شاهد تصمیمات عجیب مودل فر بودیم. اگر می خواهند به این شکل از VAR استفاده کنند بهتر است از همین الان این سیستم را پیاده کنند چون به درد فوتبال ایران نمی خورد.

و افزود: داور برای آرام کردن جو بازی و کاهش حملات استقلالی ها علیه خود، پنالتی اعلام کرد. ای کاش مسئولان فدراسیون فوتبال که در این مسابقه از VAR استفاده کردند یک داور خارجی بیاورند چون داوران ملی تجربه استفاده از این سیستم را ندارند و به آن مسلط نیستند.

اعتزیری تصریح کرد: در مرحله اول باید به بازیکنان و مربیان اطلاعات لازم در مورد استفاده از VAR داده شود و سپس در مسابقات از این سیستم استفاده کنند و حالا هر چه می گوییم فایده ای ندارد و نتیجه مسابقه تغییر نمی کند اما پرسپولیس ضرر کرد. از داوری

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)