افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

درخواست شستا از وزارت ورزش برای خرید باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154489
درخواست شستا از وزارت ورزش برای خرید باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

شرکت شستا در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان با سوالی مهم خواستار خرید باشگاه پرسپولیس شد. عارف نوروزی مدیرعامل شرکت شستا در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار تعیین تکلیف این موضوع به وزارت ورزش و جوانان شد. مدیرعامل شستا در این نامه با استناد به ماده 18 اساسنامه فدراسیون فوتبال […]

شرکت شستا در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان با سوالی مهم خواستار خرید باشگاه پرسپولیس شد.

عارف نوروزی مدیرعامل شرکت شستا در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار تعیین تکلیف این موضوع به وزارت ورزش و جوانان شد.

مدیرعامل شستا در این نامه با استناد به ماده 18 اساسنامه فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: «هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی نمی توانند همزمان بیش از یک باشگاه را کنترل و هدایت کنند». . وی با طرح این سوال که با توجه به داشتن 50 درصد سهام ذوب آهن، آیا آنها هم می توانند سهام باشگاه پرسپولیس را داشته باشند یا خیر، گفت: در غیر این صورت یک بازی کامل وگرنه مسابقات را زیر سوال می برند؟

تامین اجتماعی و زیرمجموعه شستا پیش از این بخشی از سهام ذوب آهن را در اختیار دارند به همین دلیل مدیرعامل این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا خرید باشگاه پرسپولیس ممنوع است یا خیر؟ حال باید دید پاسخ وزارت ورزش و جوانان به این شرکت چه خواهد بود.

مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال یکی از مواردی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن مخالفت کرده است و به گفته رئیس صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال، این موضوع باید حل شود تا دو باشگاه به تهدید برخورد نکنند. . حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده

وزارت ورزش در نظر دارد پرسپولیس را به شستا و استقلال را به پتروشیمی خلبج فارس واگذار کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)