افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

دیدار جوکوویچ و کارلوس آلکاراز در جده – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 154407
دیدار جوکوویچ و کارلوس آلکاراز در جده – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

توسعه ورزش عربستان و هزینه های گزاف آن به تنیس هم رسیده است. طرفداری در 27 دسامبر، نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز برای ششمین بار در یک مسابقه نمادین به مصاف هم خواهند رفت. در پنج مسابقه قبلی، نوله سه بار و آلکاراز دو بار پیروز شدند. عربستان که این دیدار نمادین بین بهترین های […]

توسعه ورزش عربستان و هزینه های گزاف آن به تنیس هم رسیده است.

طرفداری در 27 دسامبر، نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز برای ششمین بار در یک مسابقه نمادین به مصاف هم خواهند رفت. در پنج مسابقه قبلی، نوله سه بار و آلکاراز دو بار پیروز شدند. عربستان که این دیدار نمادین بین بهترین های تنیس جهان را با همکاری اتحادیه جهانی تنیس برگزار می کند، به برگزاری این نشست نمادین بسنده نکرده و به برگزاری مستر 1000 امتیازی نیز می اندیشد.

عربستانی ها که اخیرا میزبان مسابقات اصلی تنیس نوجوانان بوده اند، در حال مذاکره برای برگزاری مسابقات 1000 امتیازی مسترز از سال 2025 هستند. اتحادیه جهانی تنیس توافق اولیه خود را برای برگزاری این مسترز اعلام کرده است و مذاکرات در مراحل پایانی خود قرار دارد و به نظر می رسد دیدار هفته آینده آلکاراز و جوکوویچ آغاز دوره جدیدی در تنیس با حضور عربستان باشد. سرمایه ای که قطعا درآمد بیشتری برای تنیسورها به همراه خواهد داشت.

نیک کریوس فینالیست سابق ویمبلدون که امسال به دلیل مصدومیت در این رقابت ها شرکت نکرد بارها از سعودی ها حمایت کرد و معتقد است حضور سعودی ها باعث درآمد بیشتر و افزایش درآمد تنیسورها می شود.

به طور خلاصه می توان گفت عربستان پس از جذب ستاره های فوتبال و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک، این بار عزم آنها را برای ورود جدی به دنیای تنیس نیز جلب کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.