افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سوپرلیگ به کابوس یوفا تبدیل شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 154389
سوپرلیگ به کابوس یوفا تبدیل شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه «سوپرلیگ اروپا» به رهبری «برند ریچارت» و مورد حمایت بسیاری از مدیران باشگاه های اروپایی همچنان در رسانه های جهان خبرساز شده است. شاد برنده می شود. یوفا مسابقات منحصرا اروپایی را برگزار می کند و این پروژه را به ایجاد دوقطبی در فوتبال اروپا متهم کرد. همانطور که روزنامه […]

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه «سوپرلیگ اروپا» به رهبری «برند ریچارت» و مورد حمایت بسیاری از مدیران باشگاه های اروپایی همچنان در رسانه های جهان خبرساز شده است. شاد برنده می شود. یوفا مسابقات منحصرا اروپایی را برگزار می کند و این پروژه را به ایجاد دوقطبی در فوتبال اروپا متهم کرد.

همانطور که روزنامه “موندو دپورتیوو” روز شنبه گزارش داد “برند رایچرت” در بیانیه ای اعلام کرد که این حکم به نفع او خواهد بود، یوفا نیز اعلام کرده است: هر اتفاقی بیفتد، ثابت می ماند. تمامی لیگ های ملی توسط باشگاه های شرکت کننده مدیریت می شود. اما در سطح اروپا باشگاه ها صدایی ندارند. ما به دادگاه و قوانین اروپایی که آن را هدایت می کند، اطمینان کامل داریم.

برند رایچرت ادامه داد: پس از خواندن حکم و اثبات غیرقانونی بودن انحصار یوفا، در نهایت می‌توانیم نتیجه بیش از یک سال بحث با طرف‌های علاقه‌مند را به مردم اعلام کنیم و فرمت رقابت اروپایی برای بیش از 60 نفر را پیشنهاد کنیم. که با تمام باشگاه ها به طور یکسان و منصفانه رفتار شود.”

«برند رایچرت» در این برنامه گفت: پس از دریافت حکم و اثبات غیرقانونی بودن انحصار یوفا، می توانیم نتیجه بیش از یک سال بحث و جدل با علاقه مندان را به مردم اعلام کنیم و قالب مسابقات اروپایی را برای بیش از 60 باشگاه پیشنهاد کنیم. ما تضمین خواهیم کرد که با تمام باشگاه ها در این قالب به طور یکسان و منصفانه رفتار شود.

وی همچنین تصریح کرد: البته یوفا اعلام خواهد کرد که در هر صورت پیروز می شوند، اما اشتباه نکنید، آزادی های اولیه در قوانین اروپا مشخص است و شامل همه شهروندان اتحادیه اروپا و همچنین فوتبال می شود.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که یکی از توسعه دهندگان این پروژه است، همچنان به مذاکره با باشگاه ها برای توجیه حضورشان در این پروژه ادامه می دهد و نوامبر گذشته اظهار داشت: سوپرلیگ بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

سوپرلیگ اروپا یک رقابت چند لیگ متشکل از 60 تا 80 تیم بدون عضو دائمی است و هر تیم حداقل 14 بازی در طول یک فصل انجام خواهد داد. شرکت «A22 Sports Management» حامی اصلی پروژه سوپرلیگ اروپا است و حق یوفا در انحصار فوتبال در قاره اروپا را زیر سوال برده است.

در آخرین روزهای فروردین ماه ساعت 14 بود که سوپرلیگ اروپا با حضور 12 باشگاه موسس اعلام شد، اما پس از فشار یوفا و فیفا، 6 تیم لیگ برتری منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام. از این مسابقات کنار رفت و باعث شد مسئولان برگزاری این پروژه بلندپروازانه 48 ساعت پس از اعلام رسمی تشکیل این لیگ، تعلیق آن را اعلام کنند.

علاوه بر این، اینتر، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و میلان نیز از حضور در این تورنمنت انصراف دادند، اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از این طرح انصراف ندادند و اعلام کردند که همچنان به دنبال برگزاری این تورنمنت در شرایط متفاوتی هستند. قالب

دادگاه دادگستری اروپا قرار است رای نهایی خود را درباره این پرونده صادر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.