افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

ترفند قدیمی باز هم قربانی داشت/ انهدام باند بزرگ کلاهبرداران اینترنتی در تهران + جزئیات

  • کد خبر : 154319
ترفند قدیمی باز هم قربانی داشت/ انهدام باند بزرگ کلاهبرداران اینترنتی در تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: 12 مهرماه امسال در پی وقوع چندین فقره حادثه. کلاهبرداری از شهروندان دریافتی گزارش مال باخت به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم زبده کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در اولین گام در […]

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: 12 مهرماه امسال در پی وقوع چندین فقره حادثه. کلاهبرداری از شهروندان دریافتی گزارش مال باخت به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم زبده کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در اولین گام در تحقیقات از دارایی مالباختگان مطلع شدند. در پیامکی اعلام شد در صورت خرید حداقل 20 میلیون ریال از شرکتی در قرعه کشی خرید خودروی 207 شرکت خواهند کرد که متفاوت و منطقی باید مبالغی را به حساب شخصی خود واریز کنند و پس از دریافت مبالغ آنها دور از دسترس خواهند بود.

این افسر انتظامی در ادامه بیان کرد: با توجه به شکایت های مشابه و حساسیت موضوع، کارآگاهان اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی را آغاز و در 14 آذرماه سال جاری طی یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ موفق به دستگیری دو تن از عاملان جنایت شدند. این حقایق تقلب ها دستگیر شد و به کلانتری چهاردهم گزارش دهید.

سردار ولی پور گودرزی همچنین بیان کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر واقعیات شد اما با وجود بازجویی های پلیسی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشودند و به اعمال مجرمانه خود اعتراف کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان با شگردهای بازجویی موفق به شناسایی عامل اصلی این کلاهبرداری ها شدند، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم اصلی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره 14 منتقل شد.

سردار ولی پور گدرزی در پایان با بیان اینکه متهم اصلی علیرغم شواهد موجود صراحتا به کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون 11 نفر از متهمان شناسایی شده اند.

این مقام ارشد بیان کرد: متهمان با صدور قرار قضایی از سوی مراجع قضایی برای شناسایی سایر دارایی های گمشده در اختیار اداره 14 قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.