افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

رنگ های ترند رژلب برای زمستان 1402; با این رنگ در سرما به لب هایتان ارزش و گرما بدهید

  • کد خبر : 154313
رنگ های ترند رژلب برای زمستان 1402;  با این رنگ در سرما به لب هایتان ارزش و گرما بدهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تنها چند روز تا شروع فصل زمستان باقی مانده است و بد نیست با تغییر فصل استایل خود را تغییر دهید و به نوعی در زمستان جذابیت بیشتری پیدا کنید. اگر فکر می کنید که منظور از تغییر استایل زمستانی، انتخاب و خرید کت، مانتوهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تنها چند روز تا شروع فصل زمستان باقی مانده است و بد نیست با تغییر فصل استایل خود را تغییر دهید و به نوعی در زمستان جذابیت بیشتری پیدا کنید. اگر فکر می کنید که منظور از تغییر استایل زمستانی، انتخاب و خرید کت، مانتوهای رنگارنگ و چکمه های زیبا است، سخت در اشتباه هستید، زیرا درست است که لباس زمستانی مناسب می تواند استایل شما را تغییر دهد، اما این تمام ماجرا نیست و تغییر روتین آرایش خود یکی دیگر از مواردی است که می تواند به استقبال این فصل سرد و جذاب باشد.

یکی از مهم ترین روتین های آرایش، رژ لبی است که روی لب هایتان می زنید و با انتخاب یک رژ لب مناسب و روشن می توانید نه تنها به لب ها بلکه به کل ظاهر خود نیز جذابیت بدهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند رنگ رژ لب گرم و جسور را برای فصل سرد زمستان به شما معرفی کنیم.

در زمستان خود را به خوردن کدو تنبل محدود نکنید، رژگونه روی لب هایتان بگذارید.

زمستان فصل کدو تنبل است و یک دسر کدو حلوایی در یک بعد از ظهر زمستانی یکی از خاطرات فراموش نشدنی برای بسیاری از افراد است. از طرفی انتخاب رژ لب کدوئی رنگ قطعا می تواند طعم مطبوع این غذای پاییزی و زمستانی را به شما یادآوری کند. این رنگ یکی از شیک ترین رنگ ها برای رژ لب و آرایش در فصل زمستان است و این روزها بسیار مد شده است.

با رژ لب یاقوتی از عصر تا دیدارهای عاشقانه.

انارهای شب یلدا را به یاد بیاور که چگونه مانند یاقوت می درخشند. با انتخاب این رنگ رژ لب در زمستان مانند یاقوت سرخ خواهید درخشید. رژ لب یاقوتی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای مجالس رسمی است و می‌توانید برای مراسم‌های غیررسمی نیز آن را کاهش دهید. در این مورد حرف ما را نشنیده اید، اگر در فصل زمستان قرار عاشقانه ای دارید، یکی از گزینه های شما باید رژ لب یاقوتی باشد، زیرا صورت شما را بسیار شاداب و دلپذیر می کند و می توانید از آن با لباس مشکی استفاده کنید. . ست طلایی و حتی تک رنگ قرمز.

71kBFFuaCXL._SL1500_

سبک سبک اما چشمگیر با رژ لب نارنجی سوخته

نارنجی سوخته یکی از جذاب ترین و مناسب ترین رنگ های رژ لب برای پاییز و زمستان است که ما را به یاد برگ های افتاده و غروب خورشید می اندازد.

نارنجی سوخته یک رنگ خنثی و جذاب جایگزین رژلب های قرمز سنتی است و برای شب های ملاقات و مهمانی ها انتخاب خوبی است و این رنگ هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره مناسب است و برای داشتن یک آرایش زمستانی جذاب انتخاب خوبی است. ترکیبی نرم و سبک به صورت شما می دهد و پرتقال سوخته برای هر گروه سنی مناسب است.

8r5gi1leqif01

با رژ لب شکلاتی لذت عطر شکلات را روی لب های خود نگه دارید

اگر دوست دارید آرایشتان طبیعی باشد و زیاد به چشم نیاید، رژگونه شکلاتی بهترین گزینه است. رژ لب شکلاتی علاوه بر یادآوری طعم لذیذ شکلات، ما را به یاد یک سبک زمستانی تند و شیرین می اندازد. این رنگ رژ لب آرایشی طبیعی و با وقار به شما می دهد و برای خانم هایی با پوست سبز انتخابی ایده آل است.

256




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.