افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

وزیر کشور: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت/ تروریست های جیش الظلم هرگز نمی توانند از دست ما فرار کنند

  • کد خبر : 154174
وزیر کشور: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت/ تروریست های جیش الظلم هرگز نمی توانند از دست ما فرار کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): فارس: وزیر کشور خاطرنشان کرد: شیعه و سنی در دفاع از آرمان های انقلاب متحد هستند و دشمنان نمی توانند از این سد پولین عبور کنند تا لحظه ای آرامش داشته باشند. احمد وحیدی وزیر کشور امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای فرج گفت: نیروی انتظامی سبزقامتان به تبعیت […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

فارس: وزیر کشور خاطرنشان کرد: شیعه و سنی در دفاع از آرمان های انقلاب متحد هستند و دشمنان نمی توانند از این سد پولین عبور کنند تا لحظه ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای فرج گفت: نیروی انتظامی سبزقامتان به تبعیت از سردار سلیمانی خود را به حق رسانده و به جمع شهدای او پیوستند.

وی افزود: این جوانان با استقامت و رشادت در دفاع از مردم این سرزمین و سراسر کشور لحظه ای درنگ نکردند و به پا خاستند و این شهدا جان و مال خود را تقدیم کردند و به لقاء الله پیوستند. دست مزدوران بیگانه و استکبار جهانی.

وزیر کشور تصریح کرد: این شهدا به نقطه ایمانی رسیدند که خداوند آنها را خرید، دشمنان باید بدانند که آزمایش مجربان اشتباه است و این عزیزان همچنان در میدان حضور دارند.

وحیدی گفت: گروهک «جیش الظلم» به دستور تروریست های جهانی جوانان عزیز ما را به شهادت رساندند و بدانند که هرگز نمی توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی تصریح کرد: اراده رزمندگان ما اجازه نمی دهد لحظه ای آرامش داشته باشند. شیعه و سنی در دفاع از آرمان های انقلاب متحد هستند و دشمنان نمی توانند از این سد پلینزی عبور کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.