افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

درخشان: پنالتی استقلال در دربی تاثیرگذار بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154104
درخشان: پنالتی استقلال در دربی تاثیرگذار بود – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که پنالتی ثانیه های پایانی دربی 102 به سود استقلال تاثیرگذار بوده است. حمید درخشان مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تساوی مغرب زمین در صد و دومین دربی پایتخت گفت: دیداری که عنوان دربی بزرگ پایتخت را یدک […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که پنالتی ثانیه های پایانی دربی 102 به سود استقلال تاثیرگذار بوده است.

حمید درخشان مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تساوی مغرب زمین در صد و دومین دربی پایتخت گفت: دیداری که عنوان دربی بزرگ پایتخت را یدک می کشد و هواداران زیادی را به ورزشگاه کشاند. آنها زیبا نبودند انتظارات از این دیدار بسیار بیشتر است و همه انتظار دارند فوتبال تاکتیکی، روان و تهاجمی را ببینند اما این اتفاقات رخ نداد.

وی افزود: نمی دانم چرا داوران فوتبال آنقدر دانش و قضاوت پایینی دارند که حتی با کمک VAR هم نمی توانند تصمیمات درست و منطقی بگیرند. این واقعیت تلخ ضعیف بودن داوران فوتبال ایران را نشان داد. بعد از پایان بازی مصاحبه ای با “محمد ثامر” کمک داور ویدئویی دربی خواندم. نمی‌دانم درست است یا نه، اما اگر درست است، واقعاً باید به آن رسیدگی شود. گفت پنالتی استقلال دست ما نبود و وعده داده شده هم نبود!

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: چیزی که من و همه مردم از بیرون دیدیم قابل درک نیست. چطور مدنی فر که نزدیک ترین فرد به صحنه بود پنالتی نگرفت، داور باید حکم نهایی را بدهد و تصمیمش ادامه بازی بود! پنالتی که در ثانیه های پایانی بازی به نفع استقلال و پرسپولیس گرفته شد، اعمال نفوذ بود!

درخشان افزود: پرسپولیس نسبت به حریف خود برتری نسبی داشت و می توانست از این برتری نسبی استفاده کند و حتی سه امتیاز کامل مسابقه را کسب کند. در نیمه اول قرمزها صاحب توپ و میدان شدند و موقعیت های متعددی خلق کردند. در نیمه دوم، استقلال پرس زیادی داشت و پرسپولیس برای فضاسازی و ایجاد موقعیت مشکل‌تر بود.

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا کار خاصی برای خنثی کردن تاکتیک بازی مستقیم استقلال انجام نداد؟ وی گفت: مربی باید تصمیمات درستی بگیرد تا تیمش قهرمان شود، این اقداماتی است که خودش و دستیارانش باید انجام دهند. اینکه چرا پرسپولیس نتوانست دروازه خود را نجات دهد، چرا تاکتیک خود را تغییر نداد و کاری برای جلوگیری از بازی مستقیم تیم مقابل انجام نداد، با وجود اینکه فشار و حساسیت بازی بالا بود، مدیون کادرفنی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان تصریح کرد: پرسپولیس هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و گل محمدی مطمئنا بیش از هرکسی می داند نقاط ضعف تیمش چیست و چگونه باید تقویت شود. پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی است و مطمئنم در مسابقات بعدی امتیازات لازم را جمع خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)