افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

جوانان بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی فعالیت کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 153785
جوانان بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی فعالیت کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی صمصامی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان. واحد وی بیان کرد: مدیران باید توجه ویژه ای به اشتغال جوانان استان داشته باشند. آهنربای جمعه واحد وی تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی به ویژه جوانان در صنعت نفت و گاز امری ضروری است. اینکه بگوییم بوشهر پایتخت […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی صمصامی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان. واحد وی بیان کرد: مدیران باید توجه ویژه ای به اشتغال جوانان استان داشته باشند.

آهنربای جمعه واحد وی تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی به ویژه جوانان در صنعت نفت و گاز امری ضروری است. اینکه بگوییم بوشهر پایتخت انرژی کشور است، دردناک است، اما جوانان ما بیکار و خانه نشین هستند.

وی بیان کرد: در راستای توسعه همه جانبه استان بوشهر، افزایش سرانه پژوهش در مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه ها ضروری است. پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای دستیابی به پیشرفت و توسعه یکپارچه یک نهاد و سازمان است.

صمصامی بیان کرد: در سطح کلان قدرت و استقلال هر کشور مبتنی بر تحقیق و تولید علمی است و بر این اساس فعالیت های پژوهشی یکی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می شود.

گسترش فعالیت های پژوهشی.

آهنربای جمعه واحد موفقیت در تمامی فعالیت های مرتبط با پیشرفت به نوعی به گسترش فعالیت های پژوهشی بستگی دارد. وی تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرمایند: کشور ما بدون پیشروی در مسیر گسترش دانش و پژوهش نمی تواند به آن نقطه برسد، به آنچه می خواهد می رسد.

وی تصریح کرد: اگر نخبگان استان بوشهر بخواهند در سطح کلان و ملی مانند سایر استان های توسعه یافته کشور حرفی برای گفتن داشته باشند باید سرانه مراکز تحقیقاتی استان بوشهر در این دولت که دولت کار است افزایش چشمگیری داشته باشد. به معنای واقعی

صمصامی تاکید کرد: از یک سو باید توجه داشت که افزایش سرانه پژوهش در بودجه جاری هزینه نمی شود و از سوی دیگر در علوم مختلف هنگام تعریف پروژه باید از پژوهشگران نتیجه خواست. چارچوب زمانی خاص

آهنربای جمعه واحد وی بیان کرد: امیدواریم مراکز آموزش عالی استان بوشهر و پژوهشگاه های استان با کمک مسئولان استانی برای اعتلای نام استان بوشهر تقدیم به مردم شریف این استان کاری ماندگار انجام دهند. خط از وطنمان بگیر.

و افزود: کمبود شیرخشک در بازار استان بوشهر و شهر. واحد در هفته های اخیر به یکی از مهم ترین مشکلات خانواده های دارای فرزند خردسال تبدیل شده است. والدین از این داروخانه به داروخانه دیگر می روند و در نهایت دست خالی برمی گردند.

آهنربای جمعه واحد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)س) وی بیان کرد: هدف دشمنان الگوسازی نامناسب برای زنان در جامعه است و باید از ابزار روز حضرت فاطمه (س) استفاده کنیم.س) ارائه به جامعه که بهترین الگوی یک زن مسلمان است. انجام دادن.

صمصامی با اشاره به اینکه ارائه شخصیت پیامبر فقط برای روز زن یا ایام فاطمیه نیست، تصریح کرد: باید با علاقه انجام شود. گرفتن ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه از طریق دیداری و شنیداری. انجام دادن.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی اجتماعی زحمات و تلاش های فراوانی از خود نشان دادند، اظهار داشت: ایشان تا پایان عمر از امام زمان خود دفاع کردند، با ظلم و ستم مبارزه کردند و از حق، در پیشگاه خداوند و عبادت مرجعیت دفاع کردند. متواضع، دارای مقام علمی والایی و متعهد به مشکلات بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.