افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

محمدی: پنالتی استقلال قطعا اشتباه بود. قبل از اینکه داورها نمی دیدند که اشتباه می کنند، حالا می بینند که اشتباه می کنند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153779
محمدی: پنالتی استقلال قطعا اشتباه بود.  قبل از اینکه داورها نمی دیدند که اشتباه می کنند، حالا می بینند که اشتباه می کنند!  – پرسپولیس نیوز

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هرچه به محل پنالتی استقلالی ها نگاه می کنم بیشتر به خطای اشتباهی می رسم اما این موضوع با وجود VAR مشکلات داوری را پیچیده می کند. محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و معاون ورزشی اسبق این باشگاه در گفت و گو با خبرورزشی درباره دیدار تیم های استقلال و […]

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هرچه به محل پنالتی استقلالی ها نگاه می کنم بیشتر به خطای اشتباهی می رسم اما این موضوع با وجود VAR مشکلات داوری را پیچیده می کند.

محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و معاون ورزشی اسبق این باشگاه در گفت و گو با خبرورزشی درباره دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اظهاراتی را بیان کرد.

به دربی 102 چه امتیازی دادید؟
متاسفانه اصلا مسابقه جذابی نبود. بازی با ورود امید عالیشاه به زمین کمی جان گرفت و با گلی که به ثمر رساند هیجان بازی تا حدی بیشتر شد وگرنه در دقایق باقی مانده بازی شاهد بازی بدون روحیه و در موقعیت کم بودیم. و فوتبال کم احساس این چیزی نبود که در این چند ماه انتظارش را داشتیم.

شرایط فنی دو تیم چگونه بود؟
استقلالی ها سعی کردند بازی را تحت فشار نگه دارند و رو به جلو حرکت کنند. پرسپولیسی ها هم با پاس های تک ضرب زیاد می خواستند به دروازه استقلال نزدیک شوند اما باید بدانیم که فوتبالدوستان دوست دارند در طول یک مسابقه موقعیت های گلزنی را ببینند، حتی اگر گلی نباشد. اما این فوتبالی که در استقلال و پرسپولیس دیدیم فوتبال جذابی نبود.

گل عالیشاه چی میگی؟
یک گل واقعا زیبا از کاپیتان باتجربه پرسپولیس دیدیم که خیلی به موقع گلزنی کرد. بعد هم فرصت گلزنی داشت به همان شکلی که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت، اما بعد دیدیم پنالتی که واقعا نمی دانم با وجود VAR این صحنه پنالتی معمولی چطور اجرا شد. .

پس به نظر شما خطای علی نعمتی روی رضاوند پنالتی نبود؟
به نظر من اصلا پنالتی نبود. وقتی نعمتی تکل می زند، رضاوند به او می چسبد و بدن او و علی را روی زمین می اندازد. این پنالتی واقعا مشکلات داوری را با وجود VAR پیچیده تر کرد.

چه می شود اگر
زمانی بود که داوران می دیدند و اشتباه می کردند، حالا می بینند و اشتباه می کنند! تعجب آور است که چگونه چنین صحنه واضحی پنالتی اعلام شد. متاسفانه با این تصمیم داور هواداران خسته شدند.

اتفاقات خارج از زمین و روی نیمکت هر دو تیم را چطور دیدی؟
جواد نکونام فوتبالیست بی تجربه ای نیست که بگوییم بعد از اینکه تیمش به دلیل بی تجربگی پنالتی گرفت این رفتارها را انجام داد. نوع خوشحالی او روی نیمکت پرسپولیس زینت او نیست و جایگاهش در فوتبال جایگاه اهالی فوتبال نیست. گاهی می‌خواهیم با یک مربی خارجی چنین شوخی کنیم، اما وقتی همه با هم دوست هستیم چرا باید این رفتار را نشان دهیم؟

توقع نداشتی نکونام اینقدر خوشحال باشه؟
راهی نداشتم معمولاً می گویند افراد باید در لحظات عصبانیت خود را کنترل کنند و در چنین مواقعی تجربه خود را نشان دهند، اما ظاهراً اکنون باید بگوییم که در لحظات شاد نیز باید خود را کنترل کنند. البته من جای نکونام نیستم و شاید به دلیل حساسیت بالا و ضربان قلب شدید که در چنین مواقعی خیلی زیاد می شود، تحت تاثیر چنین شرایطی اینگونه ابراز خوشحالی کرد.

این تساوی و برد قبلی مقابل هوادر تا چه اندازه می تواند به پرسپولیس بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدیل کمک کند؟
حالا که پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شده باید تیم را خوب مدیریت کرد. چون او دیگر در آسیا نیست و می تواند روی کسب دو جام در لیگ برتر و جام حذفی تمرکز کند و به عنوان فردی از پرسپولیس که تا چند وقت پیش در این تیم خدمت می کردم، فکر می کنم باید تقویت شود. موضوعی که از کوچکترین تا قدیمی ترین طرفداران شناخته شده است. در واقع برای حضور در کورس قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل، پرسپولیس باید در نیم فصل خود را تقویت کند. تیمی که مدت هاست یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری را در اختیار ندارد، حداقل به یک بازیکن باهوش در نوک خط حمله نیاز دارد.

به نظر شما پرسپولیس باید یک مهاجم 6 نفره بخرد؟
بله، پرسپولیس در حال حاضر تنها یک شهاب زاهدی دارد و اگر مصدوم یا محروم شود، مشکل بزرگتر می شود. به قول یحیی گل محمدی نبیل بهویی را جذب نکرد. پرسپولیس به بازیکنی مثل لوکادیا نیاز دارد که اگرچه از نظر بدنی آماده نیست، اما حداقل باهوش باشد و بلد باشد موقعیت ها را به گل تبدیل کند. لوکادیا از اولین بازی که با پرسپولیس انجام داد نشان داد.

نقطه مثبت این دیدار و دربی استقلال پرسپولیس کجا بود؟
دو چیز توجهم را جلب کرد. اولا اینکه خانم ها می توانستند به دربی آزادی بیایند و این دیدار را از نزدیک ببینند یک نکته مثبت است. در مسابقات قبلی بانوان نیز حضور داشتند اما در این دیدار حدود 4000 نفر به ورزشگاه آمدند و مهم این بود که در کنار مردان از تماشای فوتبال لذت ببرند. این فضا باید بیشتر ادامه پیدا کند. زیرا حضور زنان به این معناست که اتفاقات تلخ گذشته کمتر و کمتر تکرار می شود.

دومین چیزی که فکر می کنید در دربی مثبت بود چیست؟
برای من عجیب است که تا چندی پیش که زمین چمن آزادی ویران شده بود، همه این موضوع را بزرگ می کردند و در مورد آن صحبت می کردند، اما حالا که زمین چمن آزادی با وجود فشارها در شرایط خوبی و زیبایی برای دریافت مسابقات قرار دارد. از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، چرا کسی اذیت می کند؟ دست اندرکاران توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی چیزی نمی گویند. من در این موضوع نقشی ندارم، اما تلاش دوستانم را از نزدیک می بینم که با وجود مشکلات و با تامین مالی در این شرایط اقتصادی، زحمت کشیدند و چمن و سکو را در این شرایط رها کردند. مطمئن باشید با نصب صندلی های مخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی زیباتر و زیباتر خواهد شد. به طور معمول هزینه نگهداری و برگزاری بازی برای کسانی که در جمع آوری کمک مالی شرکت می کنند 25 هزار دلار است. از لحظه روشن شدن چراغ ها تا خاموش شدن، قبل و بعد از بازی. یک بار دیگر می خواهم به فوتبال کشور تبریک بگویم زیرا بار دیگر چمن ورزشگاه آزادی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.