افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

گلسیانی: پنالتی استقلال اشتباه بود/ گاهی قهرمان می شوی گاهی ضدقهرمان! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153716
گلسیانی: پنالتی استقلال اشتباه بود/ گاهی قهرمان می شوی گاهی ضدقهرمان!  – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با وجود استفاده از کمک داور ویدیویی، امیدوار است در دادگاه داربی عملکرد بهتری را شاهد باشیم. گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط دیدار پرسپولیس و استقلال و همچنین وضعیت خود در پرسپولیس صحبت کرد. او معتقد است که علی نعمتی در دقایق پایانی دیدار تیمش […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با وجود استفاده از کمک داور ویدیویی، امیدوار است در دادگاه داربی عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط دیدار پرسپولیس و استقلال و همچنین وضعیت خود در پرسپولیس صحبت کرد. او معتقد است که علی نعمتی در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل استقلال اشتباه نکرد که داور پنالتی اعلام کند.

گفت و گو با مدافع گرجستانی پایتخت را در ادامه می خوانید:

به عنوان اولین سوال از شرایط بازی مقابل استقلال صحبت کنید. بازی چطوربود؟

دربی همیشه یک مسابقه خاص است. در بین هواداران احساسات زیادی وجود دارد، اما برای من به عنوان یک بازیکن حرفه ای، هر بازی ارزش یکسانی دارد. برای هر بازی یکسان آماده می شوم و استرس اضافه ای به خاطر دربی ندارم. بازی با تسلط ما شروع شد، توپ را کنترل کردیم، در آن منطقه مشکلی نداشتیم، تقریبا هر بار توانستیم توپ را از یک سوم دفاعی به هافبک حریف پاس بدهیم. در میانه میدان فضا محدود بود و ایجاد موقعیت بسیار سخت بود. از طرفی خوب آنها را فشار می دهیم. آنها نتوانستند توپ را کنترل کنند و بیشتر توپ ها را بالا فرستادند. با این حال، ما حملات آنها را خنثی کردیم.

بازی مقابل استقلال برای اولین بار با VAR انجام شد. جمله عادلانه بود؟

می دانید که من هفت سال است که در لیگ ایران بازی می کنم. من همیشه از توقف های زیادی در بازی شکایت کرده ام که نیازی به توقف ندارند زیرا پویایی بازی را از بین می برند. وقتی مسابقات AFC را انجام می دهیم با داوران دیگری روبرو می شویم که برخی صحنه ها را خطا اعلام نمی کنند، اما همان صحنه ها را خطای 100 درصدی در لیگ ایران اعلام می کنند. بعد از هر اشتباهی باید منتظر آمدن دکتر باشیم. من در طول این سال ها اشتباهات داوری زیادی را دیده ام که برخی از آنها کاملاً قابل درک نبودند، اما سعی می کنم هرگز در مورد آن صحنه ها اظهار نظر نکنم. امید من تکنولوژی VAR بود. ما با VAR بازی کردیم اما مثل بازی با استقلال باز هم خطاها، توقف های دو یا سه گانه و تاخیر در بازی را دیدم.

پنالتی اعلام شده به سود استقلال را درست می دانید؟

فکر نمی‌کنم پنالتی بود، اما نمی‌توانم با اطمینان بگویم. تشخیص این نوع صحنه ها حتی با VAR برای داوران دشوار است.

پس از گل استقلال جواد نکونام بسیار خوشحال شد که واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در پی داشت. در باره این موضوع چه فکر می کنید؟

نمی خواهم در مورد مربی یا بازیکنان تیم مقابل نظری بدهم. در زندگی سعی می کنم در هر شرایطی احترام را حفظ کنم.

در دیدار مقابل استقلال، علی نعمتی روی بازیکن حریف خطا کرد و داور یک پنالتی اعلام کرد. علی نعمتی روی این موضوع تحت فشار زیادی قرار گرفت. نظر شما در مورد عملکرد این بازیکن چیست؟

علی نعمتی یکی از بهترین بازیکنان ماست. او مدافع ثابت تیم است و مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت. او بهتر از هرکسی می داند تکلی که در منطقه زد خطرناک بود، اما در فوتبال بهترین بازیکنان هم اشتباه می کنند.

در بازی مقابل الدحیل یک پنالتی تبدیل به گل نشد. او به شما فشار زیادی آورد. در این مورد هم صحبت کن

فشار بخشی از فوتبال است. گاهی اوقات شما می توانید یک قهرمان باشید، اما در یک نقطه تبدیل به یک ضدقهرمان می شوید. به همین دلیل من عاشق این بازی هستم. شما باید برای همه چیز آماده باشید. از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم. آنها پیام های گرم بسیاری برای من ارسال کردند.

پرسپولیس امسال نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقی داشته باشد. به نظر شما او می تواند در لیگ برتر موفق باشد؟

بازی های زیادی در پیش داریم و دستیابی به تغییرات مثبت در دستان ماست. وقتی می گویم “ما” منظور همه ماست. یعنی مربیان، بازیکنان، باشگاه، هواداران و افرادی که برای ما کار می کنند.

او در هفته های اخیر اخطاریه هایی را برای باشگاه ارسال کرده است. برخی از هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحت شدند. شما چی فکر میکنید؟ آیا باشگاه مطالبات شما را پرداخت کرد؟

من در مورد این موضوع در صفحه اینستاگرام خود پست گذاشتم و وضعیت را به وضوح توضیح دادم. من برای باشگاه اخطاریه فرستادم اما قبل از ارسال آن چندین بار پولم را درخواست کردم. من پرسپولیس را دوست دارم چون چیزهای زیادی به من داد و سعی می کنم برایش بهترین باشم. من هر کاری از دستم بر می آید انجام می دهم اما این بدان معنا نیست که مسئولیتی در قبال خانواده ام ندارم. این بدان معنا نیست که شما نیازهای روزانه ندارید. وقتی قراردادی را امضا می‌کنم، مسئولیت انجام تمام تعهدات، آنچه را که طبق قرارداد نوشته‌ام، بر عهده من است. هر دو طرف باید به شرایط قرارداد احترام بگذارند و هیچ کس نمی تواند تعهدات خود را نادیده بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.