افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

درخشان: بازیکنان استقلال طوری خوشحال بودند که انگار 4 گل زده اند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153651
درخشان: بازیکنان استقلال طوری خوشحال بودند که انگار 4 گل زده اند – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: پس از گل تساوی استقلال، اعضای این تیم طوری خوشحال بودند که انگار 3 یا 4 گل به پرسپولیس زده اند. حمید درخشان، پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و کیفیت بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار نداد. […]

یک کارشناس فوتبال گفت: پس از گل تساوی استقلال، اعضای این تیم طوری خوشحال بودند که انگار 3 یا 4 گل به پرسپولیس زده اند.

حمید درخشان، پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و کیفیت بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار نداد. هر دو تیم به لطف دو خطای فردی به گل رسیدند و روند کلی بازی خوشایند نبود.

وی ادامه داد: کادرفنی هر دو تیم هیچ تاکتیکی برای رسیدن به هدف نداشتند و تنها راهشان ارسال از جناحین بود که نتیجه ای برای هیچ کدام از تیم ها و در کل برای هواداران داخل نداشت. ورزشگاه و تماشاگران تلویزیون بازی عادی را ندیدند.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس اضافه کرد: بعد از گل استقلال، اعضای کادرفنی و بازیکنانشان تا حدودی خوشحال بودند، انگار 3 یا 4 گل برتری داشتند. بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی به خوبی توپ را حفظ می کردند و پاس های خوبی به یکدیگر می دادند اما این سبک بازی کمکی به پیروزی آنها نکرد.

کارشناس فوتبال در خصوص تعویض های یحیی گل محمدی در دربی 102 گفت: تعویض ها در فوتبال یک سیستم است و همه مربیان در مسابقات از بازیکنان مختلف تیم خود استفاده می کنند. مهم این است که بتوانیم تاکتیک های تیم را با بازیکنان جدید در زمین تغییر دهیم. این را در دربی 122 ندیدیم. گل محمدی بعد از گلی که بازیکنان به ثمر رساندند به جای ورود کامل تیم به فاز دفاعی باید سعی می کرد توپ و میدان بازی را حفظ کند و استقلالی ها از این موقعیت استفاده کردند و توانستند به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. . بارها خلق موقعیت های گلزنی، هم گل می خورد و هم در دقایق پایانی به تساوی می رسید.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص استفاده از سیستم داوری ویدیویی VAR در این بازی گفت: اتفاق بسیار خوب و مثبتی بود و امیدوارم در بازی های بعدی نیز از این سیستم استفاده شود. البته اشتباهاتی هم وجود داشت و در صحنه خطای امید حامدی فر روی شهاب زاهدی، بازیکن استقلال باید از بازی اخراج می شد و جای تعجب است که نه تنها داور آن صحنه را ندید، بلکه حتی داور هم آن صحنه را ندید. کمک داوران ویدئویی لوس نتوانستند آن را ببینند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)