افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جلسه سالانه شورای فوتبال خبری نیست! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 153527
جلسه سالانه شورای فوتبال خبری نیست!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

محمدرضا تقیون در گفتگو برو خبرنگار مهر در خصوص دعوت نشدن خبرنگاران به جلسه سالانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، افزود: ابتدا باید از رسانه ها عذرخواهی کنم. استان که در طول سال در کنار این هیئت ورزشی هستم برای این حادثه این کار را انجام […]

محمدرضا تقیون در گفتگو برو خبرنگار مهر در خصوص دعوت نشدن خبرنگاران به جلسه سالانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، افزود: ابتدا باید از رسانه ها عذرخواهی کنم. استان که در طول سال در کنار این هیئت ورزشی هستم برای این حادثه این کار را انجام خواهم داد و امیدوارم در برنامه های بعدی آن را احیا کنیم.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری این جلسه از قبل مشخص شده است، گفت: بر اساس این برنامه از تمامی اعضای حاضر در جلسه دعوت نامه می فرستیم تا در مجمع عادی سالانه شرکت کنند. به موقع و دیروز زیرا همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی و دربی تهران بین تیم های پرسپولیس و استقلال و حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار، برنامه مجمع خیلی سریع تدوین شد.

وی با بیان اینکه محل برگزاری این جلسه سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان است، اذعان داشت: زیرا به دلیل کمبود جا و صندلی نتوانستیم از رسانه های بیشتری برای حضور در این مجمع دعوت کنیم که از این بابت از اصحاب رسانه پوزش می طلبیم و همواره در استان تلاش می کنیم.

لازم به ذکر است که حضور بالاترین مقام فدراسیون در یک استان که حداقل سالی یک بار می تواند اتفاق بیفتد به خودی خود ارزش خبری دارد و ممکن است سوالاتی در مورد تصمیمات فدراسیون، تیم ملی، تیم های پایه، مربی تیم ملی، دپارتمان داوری، سازمان لیگ، برگزاری مسابقات، حضور بانوان در ورزشگاه ها، سیستم VA آر و کلی سولات موم فوتبال درخواست کرد تا عموم ورزش هم متوجه شوند اما متاسفانه این جلسه در سکوت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.