افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

بازنشستگان متقاضی وام فوری این خبر را از دست ندهید

  • کد خبر : 153471
بازنشستگان متقاضی وام فوری این خبر را از دست ندهید

مدیر فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در سال 1402 با نظارت 30 میلیون وام ضروری به 400 هزار بازنشسته واجد شرایط پرداخت می شود. مسعود خاوادعی در خصوص پرداخت وام ضروری به مستمری بگیران این صندوق افزود: این اعتبار در سال 1401 به مبلغ 15 میلیون تومان در 8 نوبت به مستمری […]

مدیر فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در سال 1402 با نظارت 30 میلیون وام ضروری به 400 هزار بازنشسته واجد شرایط پرداخت می شود.

مسعود خاوادعی در خصوص پرداخت وام ضروری به مستمری بگیران این صندوق افزود: این اعتبار در سال 1401 به مبلغ 15 میلیون تومان در 8 نوبت به مستمری بگیران واجد شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال 1402 با نظارت بر مراکز بازنشستگی و با نظر مدیر کل وقت صندوق بازنشستگی کشوری و موافقت بانک، این تسهیلات به 30 میلیون تومب افزایش یافت که مقرر شد ماهیانه پرداخت شود. در مجموع 400000 نفر در 8 شیفت.

خاشید خدایی با بیان اینکه یکی از خدمات مالی و رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در سال های اخیر و امسال پرداخت تسهیلات مالی به بازنشستگان و نیروهای خدماتی تحت پوشش است، تاکید کرد: مبلغ وام مورد نیاز برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق است. 30 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد سالانه 4 درصد.

این تسهیلات به 30 میلیون تومبا افزایش یافت که مقرر شد ماهیانه و در مجموع به 400 هزار نفر در 8 قسط پرداخت شود.

وی افزود: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی از یک ماه قبل از سال به صورت اینترنتی آغاز شد و امسال نیز به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت پنجمین قسط وام ضروری 30 میلیون تومانی حدود 33 هزار مستمری بگیر کشوری واجد شرایط در 25 آذرماه جاری خبر داد.

وی گفت: بازنشستگان و مشمولان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند طبق شرایط و ضوابط نسبت به دریافت وام ضروری اقدام کنند و پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام به شماره حساب متقاضی در بانک صادرات ایران واریز می شود. . بر اساس اولویت تعیین شده

وام 30 میلیون تومانی به حساب متقاضی در بانک صادرات واریز می شود

خدایی افزود: وام 30 میلیون تومانی فقط به حساب متقاضی نزد بانک صادرات که در سامانه سفارش قرار دارد و از این حساب مستمری/مالیات دریافت می کند، واریز می شود.

مبلغ وام مورد نیاز بازنشستگان تحت پوشش این صندوق 30 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد سالانه 4 درصد است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های دوره های قبل تاثیری در اولویت بندی یا احراز شرایط دریافت وام نخواهد داشت، تاکید کرد: متقاضیانی که تاریخ انصراف آنها کمتر از یک سال باشد نمی توانند ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ثبت نام در سامانه حق بازپرداخت وام را برای متقاضی ایجاد نمی کند، گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان با احتساب کل مبلغ وام ثبت نام می شود. . دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار اختصاص یافته از سوی بانک عامل، «واجدین» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور گسترش و بهبود ارائه خدمات به بازنشستگان از طریق فناوری های مبتنی بر تلفن هوشمند، جدیدترین نسخه «اپ صبا» را در دو نسخه اندروید و iOS طراحی و راه اندازی کرده است. ذخیره سازی تلفن همراه، تهیه پرونده ماهی و دستور قانونی و ثبت نام و اطلاعات مربوط به وام و خدمات رفاهی، پروژه ها و جشنواره ها ارائه می شود.

بازنشستگان می توانند هم به عنوان ثبت نام شده و هم به عنوان مهمان از این اپلیکیشن استفاده کنند و ثبت نام در اپلیکیشن صبا نیاز به کد ملی، شماره دفتر، شماره حساب و شماره تلفن همراه دارد.

همچنین واجدین شرایط دریافت وام ضروری می توانند به آدرس https://eservices.cspf.ir مراجعه و در قسمت ثبت نام وام ضروری ثبت نام کنند./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.